Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me ajb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verlorenziel
01-03-2007, 13:00

om het kort te houden...ben getrouwd meer het gaat allang niet goed meer...voor alle duidelijkheid...er is geen hoop meer...ik wil de eerste stap zetten want ik wil niet dat we elkaar blijven kwetsen.het pb is ik heb hier geen familie..niemand waar ik bij terecht kan...kan iemand me helpen en me zeggen waar ik terechtkan voor een tijdje tot ik op me eigen kan wonen.liefst amsterdam...ik meen het.ben ten einde raad....alvast bedankt voor jullie hulp

kikkio
01-03-2007, 13:04
allereerst ik vindt het vreselijk voor je, maar staat de woning op jou naam of op zijn naam en zijn er kinderen? misschien dat je het via de woningbouw kan proberen.

ArabicGirl
01-03-2007, 13:06
wow wat erg man ik kan je niet helpen sorry maar wens je veel sterkte:kus:

verlorenziel
01-03-2007, 13:11
het enige dat ik kan zeggen is dat ik gebroken ben.heb hulp nodig dat geef ik toe.daarom wil ik hulp van 1 of ander organisatie die vrouwen als ik steunt.heb daar geen ervaring mee.en weet ook niet waar ik moet beginnen.het enige dat ik weet is dat ik wegwil.kan niet langer volhouden

kikkio
01-03-2007, 13:21

waarom ga je niet naar je huisarts en vertel hem wat er is en dan verwijst hij je door naar een instantie

Z_A_Z
01-03-2007, 13:22
om het kort te houden...ben getrouwd meer het gaat allang niet goed meer...voor alle duidelijkheid...er is geen hoop meer...ik wil de eerste stap zetten want ik wil niet dat we elkaar blijven kwetsen.het pb is ik heb hier geen familie..niemand waar ik bij terecht kan...kan iemand me helpen en me zeggen waar ik terechtkan voor een tijdje tot ik op me eigen kan wonen.liefst amsterdam...ik meen het.ben ten einde raad....alvast bedankt voor jullie hulp waar zit jouw familie? ook geen goede vriend/vriendin??

verlorenziel
01-03-2007, 13:27
waar zit jouw familie? ook geen goede vriend/vriendin?? vrienden laten je op zulke momenten in de steek...familie zit in marokko heb nog een zus maar die woont in het buitenland.daar kan ik nu niet geraken

kikkio
01-03-2007, 13:32
een vriendin van mij had ook problemen en die zat een tijdje in het HVO dat is een opvang voor vrouwen als je gaat googlen en HVO intikt krijg je het meteen, neem contact met ze op.

souf
01-03-2007, 13:47
Moge Allah je helpem peace

verlorenziel
01-03-2007, 13:53
bedankt voor jullie reacties...kan het echt niet meer aan...heel men leven ziet er zwart uit...denk zelfs dikwijls dat de dood de enige oplossing is

habiba24
01-03-2007, 13:59
bedankt voor jullie reacties...kan het echt niet meer aan...heel men leven ziet er zwart uit...denk zelfs dikwijls dat de dood de enige oplossing is de dood lijkt misschien wel een oplossing in deze wereld, maar hoe wil je je rechtvaardigen tegen Allah swt? Neem contact op met het HVO (heb zelf geen ervaring met deze instantie, heb het maar hierboven gelezen) en richt je tot Allah swt, gegarandeerd dat je hulp krijgt. Veel succes meid.

Z_A_Z
01-03-2007, 14:45
vrienden laten je op zulke momenten in de steek...familie zit in marokko heb nog een zus maar die woont in het buitenland.daar kan ik nu niet geraken na lkkre vrienden heb je dan :maf: maareh,kun je het niet uitpraten met je man/ex?? misschien kan hij tijdelijk ff ander woonruimte zoeken totdat jij weer iets hebt? Praat met hem der over!

schatje26
01-03-2007, 16:11
Bel een maatschappelijke werker op die kan je verder helpen en info geven!