Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neuspiercing?

Pagina's : [1] 2

chebba_laila
28-02-2007, 22:41

Hey dames ik vroeg me af of dat pijn doet? en of het beter is om het te laten piercen of te schieten? Voor de dames die een neuspiercing hebben laat me je mening weten;) Gr, Laila

Temsamania_1
28-02-2007, 22:53
Pak een grote naald, verhit die en door je neus. Voila, gratis en pijnloos. :)

Arabische_Meid
28-02-2007, 22:54
Pak een grote naald, verhit die en door je neus. Voila, gratis en pijnloos. :) :jammer:

Temsamania_1
28-02-2007, 22:55
:jammer: :D

CherryPie
28-02-2007, 22:56

Piercen is beter.

PobriSita
28-02-2007, 22:56
Ik heb zelf een navelpiercing, en dat deed helemaal geen pijn!!! Mijn zusje heeft ene tongpiercing en dat deed wel erge pijn :hihi: Ze viel er bijna van flauw. Wat dat meisje hier ergens zegt van zelf doen, NIET doen. Het kan verkeerd aflopen met infecties enz...Neuspiercing is stuk goedkoper als navel of tong. Vriendin van mij heeft een neuspiercing en deed helemaal geen pijn, ze had hem geschoten in de gulden tijd. Dus kan je niet vertellen hoeveel dat kost. Wat betreft meningen van piercings enz...Het is jouw leven. Iemand anders zijn/haar mening doet er niet toe. Uiteindelijk ben jij die er mee gaat lopen.

baby_gurl
28-02-2007, 22:58
Hey dames ik vroeg me af of dat pijn doet? en of het beter is om het te laten piercen of te schieten? Voor de dames die een neuspiercing hebben laat me je mening weten;) Gr, Laila ieuww sorry meid maar een neuspiercing is echt lelijk en saai geworden als je een piercing neemt neem dan een navelpiercing of tongpiercing ofsow

chebba_laila
28-02-2007, 23:21
Ja doei zelf doen!! Ik vind het wel mooi ik hoef geen grote of zo ik wil gwn een hele kleine.. Maar ik hoor dat je het beter kan piercen dat dat veel minder pijn doet. Maar goed thnxx anyway;)

lieve_meiske
28-02-2007, 23:33
Pak een grote naald, verhit die en door je neus. Voila, gratis en pijnloos. :) pijnloos?ben je der zeker van?:hihi:

lady_mocrochik
01-03-2007, 17:37
Ikzelf wilde ook 2de en 3de gaatje ,Naald verhit en Gedaan :D

Beauty_01
01-03-2007, 17:46
je moet niet laten schieten maar piercen. Ik heb hem zelf laten schieten en wanneer ze dat doen blijft het 'geschoten' stukje huid meestal aan de binnenkant van je neus zitten waardoor het gaatje dichtgroeit/je neus pijn gaat doen of gaat ontsteken. Kheb er helaas maar 3 weken plezier van gehad... Je moet echt laten piercen meid, dan weetje zeker dat het goed gaat.

mar0kkaantje
01-03-2007, 18:16
Ik vind persoonlijk dat een neuspiercing niet iedereen staat. Bij sommige kon ik maar niet weg kijken.. En bij andere staat het voor geen meter!

chebba_laila
01-03-2007, 22:49
je moet niet laten schieten maar piercen. Ik heb hem zelf laten schieten en wanneer ze dat doen blijft het 'geschoten' stukje huid meestal aan de binnenkant van je neus zitten waardoor het gaatje dichtgroeit/je neus pijn gaat doen of gaat ontsteken. Kheb er helaas maar 3 weken plezier van gehad... Je moet echt laten piercen meid, dan weetje zeker dat het goed gaat. Heey meid thnx voor je tipp!:kus:

sihem16
01-03-2007, 23:16
is het niet haram ??

VREUGDEHARTJE
01-03-2007, 23:41

Hoi, Ik heb een navelpiercing, tongpiercing en neusbel. De neusbel voel je weinig van je hebt enkel een traan ervan. Tongpiercing had ik een jaar niet gedragen was dichtgegroeid onlangs zelf doorgeprikt voelde er maar weinig van omdat mijn pijngrens hoog ligt. Groetjes

Pagina's : [1] 2