Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit wens ik geen enkel kind toe!

Pagina's : [1] 2

mother31
28-02-2007, 21:15

Familiedrama schokt België Uitgegeven: 28 februari 2007 18:44 Laatst gewijzigd: 28 februari 2007 19:52 NIJVEL - België is woensdag opgeschrikt door een zeer bloedig familiedrama in de plaats Nijvel. Daar werden de lichamen gevonden van vijf kinderen, die volgens de politie waarschijnlijk zijn doodgestoken door hun depressieve moeder. Het gaat om vier meisjes en een jongen. De moeder zou na haar daad hebben gepoogd zelfmoord te plegen. Zij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. De kinderen waren tussen de drie en veertien jaar oud, aldus justitie in Nijvel. De moeder heeft na haar vermoedelijke daad nog het alarmnummer gebeld. Justitie in Nijvel vermoedt dat het om een wanhoopsdaad gaat. De kinderen zijn in hun eigen huis woensdagmiddag tussen twee en drie uur omgebracht. Brief De moeder had haar voornemen haar kinderen te vermoorden in een brief meegedeeld aan een vriendin, die ook in Nijvel woont, aldus Belgische media woensdagavond. De brief arriveerde woensdag, maar toen was het kennelijk al te laat. De echtgenoot van de vrouw was niet thuis toen de moorden plaatshadden. Hij werd in de loop van de avond ingelicht, aldus de omroep VRT. Buurtbewoners reageerden geschokt. Ze spraken van een gebroken gezin; de vader zou al maanden niet meer thuis wonen. Hij zou in Marokko zijn. De familie zou evenwel geen probleemgezin zijn geweest.

power_girl
28-02-2007, 21:17
jeetje waar gaat de wereld heen..je hoort van de ene drama naar de andere..:jammer:

marocloubna
28-02-2007, 21:21
Ik las het op teletekst en kreeg rillingen over me heen!!! Allah ye 7fed ou safi......... Sommige mensen zijn ver heen...... :jammer:

-Bubbels-
28-02-2007, 21:22
ik zwijg maar

anisanisa
28-02-2007, 21:24

ik hoorde het net op het nieuws,ik vind het echt verschrikkelijk ik heb er gewoon geen woorden voor:jammer:

oem_mujahid2
28-02-2007, 21:25
Ina lilahi wa ina ilayhi radji'oen, de kindjes gaan insha Allah naar al Djannah....heel triest verhaal soubhanallah dat dit echt gebeurt in deze wereld :(

badparel
28-02-2007, 21:29
Wallah echt triest :jammer:

Fert0ta
28-02-2007, 21:43
Is die vader Marokkaans? en die moeder dan?

Ouissam
28-02-2007, 21:53
Wat vreselijk zeg! Hoe kan een moeder nou haar eigen vlees en bloed vermoorden.:jammer:

Skoen_Ana
28-02-2007, 22:30
Allay yester!! Hoe kan je nou zo iets doen, moge Allah swt haar vervloeken en haar laten branden in hel!! Moezrima....!!

dadel1205
28-02-2007, 22:45
was het een marokkaanse gezin?????????????????????

marwa10
28-02-2007, 23:34
ik begrijp het niet . waarom moeten kinderen altijd dood ? oke zijn zit het leven niet meer zitten ga dan alleen . blijf van je kinderen af . ya allah ik vind zo zeilig ze dachten dat ze veilig zijn bij hun moeder . yarabi te3fadna

esiyaa
01-03-2007, 00:10
Allah ie7fad.. dat iemand tot zoiets lugubers in staat is!!

CryAngel
01-03-2007, 00:27
Inna lillaahi wa inna ilaayhi radjie3oen. Soeb7anAllah.:jammer: Schijnt een Belgische moeder te zijn... Haar 5 kinderen gedood.Vader is marokkaans en schijnt sinds december weg te zijn bij zijn gezin. Wanhoopsdaad...

hetleven
01-03-2007, 06:44

Zo zie je maar dames/heren dat een depressie tot het uiterste kan gaan. Velen zeggen, je kunt dan wel een depressie hebben, maar hoe kan je je eigen kinderen op die manier vermoorden. Het antwoord is: Allah ou a3lem, er kan van alles in haar hoofd hebben gespookt, ik denk dat niemand maar dan ook niet buiten allah swt echt kan weten wat de precieze reden daarvan was, lajhsen 3awen waha want nu moet ze verder leven zónder haar kinderen terwijl ze wanneer ze bij het besef komt "denk ik" wel maatregelen zou treffen en dan bedoel ik, misschien een extra zelfmoordpoging. Maar het is en blijft erg, beeld je maar eens in, zo'n kleine lillieputters msakien hebben niks van het leven gezien, maar inchallah staat janaat elfirdaws voor hen open. Amien

Pagina's : [1] 2