Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto Kopen, Maar melding ongebruikelijke transactie??

MRraCER
28-02-2007, 20:45

Nu wil ik een auto kopen maar de dealer zei dat ie eerst een MOT (melding ongebruikelijke transactie) moet door sturen naar de belastingdienst. Nu is mijn vraag wordt mijn hele verleden na getrokken, en dat van mijn ouders etc.. en weet iemand eventueel een andere omweg maar wel een auto via de dealer kopen

Doupke
28-02-2007, 21:55
Waarom zou je een auto kopen bij de dealer als je bij voorbaat weet dat hij het naar Justitie door gaat sturen......Wil je je eigen graf graven? Volgens mij is MOT vanaf € 15.000 by the way....zal wel een aardige auto worden dan. Betreft het hier een nieuwe auto?

welkom
28-02-2007, 22:12
Heb je wat te verbergen? Hmmmmm, stinkt naar de misdaad.

led_zeppelin
28-02-2007, 22:30
Dat wordt een Starletje jongen :hihi: http://www.eville140.com/starlet/starlet.jpg

N.N.
28-02-2007, 22:59

Is geen probleem als je niets te verbergen hebt hoor. Ze kijken dan alleen hoe je het betaalt (contant of uit een spaarrekening oid), maw of het om zwart geld zou kunnen gaan. Het is standaard en niet omdat ze nu al verdenkingen hebben ofsoow. Tja en als je wat te verbergen hebt, dan is dit het gevolg van die fraude.

CharlieDaSilva
02-03-2007, 21:31
Heb je wat te verbergen? Hmmmmm, stinkt naar de misdaad. Je bovenlip stinkt.

CharlieDaSilva
02-03-2007, 21:39
Nu wil ik een auto kopen maar de dealer zei dat ie eerst een MOT (melding ongebruikelijke transactie) moet door sturen naar de belastingdienst. Nu is mijn vraag wordt mijn hele verleden na getrokken, en dat van mijn ouders etc.. en weet iemand eventueel een andere omweg maar wel een auto via de dealer kopen De melding wordt niet gedaan bij de Belastingdienst maar bij een speciaal meldpunt wat onder de KLPD valt. De volgende gegevens worden doorgegeven: Een melding moet, voor zover mogelijk, de volgende gegevens bevatten: de identiteit van de klant; de aard en het nummer van het identiteitsbewijs van de klant; de aard, het tijdstip en de plaats van de transactie; de omvang van de transactie; de herkomst en bestemming van het geld of de andere waarden die bij de transactie zijn betrokken; de omstandigheden die de transactie ongebruikelijk maken. Ze gaan dus kijken of het geld uit een legaal of illegaal circuit komt. Elke autohandelaar is verplicht om deze transacties te melden. Zullen vast handelaren zijn die tegen vergoeding vergeten de melding te doen.

MRraCER
02-03-2007, 22:58
lastig allemaal heb je je geld kun je nog nix kopen

faouzia17
03-03-2007, 09:36
Misschien is het een optie om in Duitsland iets te kopen, want daar hebben ze dat volgens mij niet.