Bekijk originele versie : De hoofddoek zit niet goed!
Salaam meiden, heb echt jullie hulp nodig! Ik draag nu ruim een jaar mijn hijaab en heb alle manieren uitgeprobeerd.Maar het zit nooit goed,bones die naar achteren schuiven, oren die pijn doen,mijn nek die pijn doet (als ik een sjaal naar achteren geknoopt heb om vervolgens een sjaaltje overheen te doen) Mohim een heleboeeeel frustratie.:( wie heeft de gouden tip(s) Je krijgt een mooie sjaal cadeau:nijn: :nijn: :nijn:
xxxxxxxxxxxxxx
lieve_meiske
28-02-2007, 20:30
waarom al dat gepoespas..gewoon een simpele sjaal op je hoofd zetten en dan met een speld vast maken onder je kin en om je nek heen draaien, en je bent klaar..geen last van je oren en of je voorhoofd:D
wa alaikoum salaam meid,
dat pijnlijke oren, daar had ik erg last van toen ik een kleine hoofdoekje droeg en daar overheen een sjaal...doe ik nooit meer!
ik draag nu sinds een jaar kapjes eronder en daaroverheen van die grote hoofdoeken en met spelden goed dicht zetten :D
misschien een optie :)
oem_mujahid2
28-02-2007, 20:55
Draag een amira hoofddoek, gegarandeerd geen pijn meer aan je oortjes!!
Te bestellen via www.awrah.nl in lange en kortere modellen! { 4e hokje van boven aanklikken "ameera" }
oem_mujahid2
28-02-2007, 20:58
De lange amira hoofdoeken hebben zo kantrand eraan dat vind ik niet zo mooi, je kan ook los die onderdoekjes bestellen, zijn niet zoals die gewone pijnlijke bones maar hele fijne.
http://www.awrah.nl/category.php?cat=6
Dan naar ondere tot je dit leest:
Halve zwarte bone
Prijs: 1,50 euro
Deze bone heeft de vorm van een brede haarband.
Dank jullie wel lieve meiden.Die amira hijaab vind ik niet zo mooi.Ik ga toch die bone losjes dragen en dan die grote ronde hijaab erover heen........
anisanisa
28-02-2007, 21:08
wa alaikoum salaam meid,
dat pijnlijke oren, daar had ik erg last van toen ik een kleine hoofdoekje droeg en daar overheen een sjaal...doe ik nooit meer!
ik draag nu sinds een jaar kapjes eronder en daaroverheen van die grote hoofdoeken en met spelden goed dicht zetten :D
misschien een optie :)
die kapjes die snijden echt in mn oren,ik krijg er steeds wondjes van,
ik draag altijd kapjes met een sjaal overheen,maar het doet echt verschrikkelijk pijn en vooral als je het kapje weer terug over je oren wil schuiven als die een beetje omhoog is geschoven:maf2: :maf2:
jaaa.....het allermooist vind ik echt 2 bones en dan die ronde hijaab eroverheen....dat staat meiden echt mashallahhhhhhhhhhh
Ik wil wel iets nieuws ontwerpen de ideale hijaab......ben erover aan het nadenken....
oem_mujahid2
28-02-2007, 21:21
Dank jullie wel lieve meiden.Die amira hijaab vind ik niet zo mooi.Ik ga toch die bone losjes dragen en dan die grote ronde hijaab erover heen........
Ik vind het ook niet zo mooi maar het zit echt heel fijn.
Als je dan grote ronde hijaabs wil dragen doe dan die bones van ameera eronder, die soort haarbandachtig daar krijg je echt geen oorpijn van en dan de grote hijaab eroverheen.
http://img386.imageshack.us/img386/6403/bonewz3.jpg (http://imageshack.us)
die kapjes die snijden echt in mn oren,ik krijg er steeds wondjes van,
ik draag altijd kapjes met een sjaal overheen,maar het doet echt verschrikkelijk pijn en vooral als je het kapje weer terug over je oren wil schuiven als die een beetje omhoog is geschoven:maf2: :maf2:
ik heb daar juist gelukkig geen last van, misschien moet je het niet strak binden...dat had ik wel toen ik sjaals droeg maar nu ik van die ronde hoofdoeken draag...niet meer el hamdoullilah :D
anisanisa
28-02-2007, 22:06
ik heb daar juist gelukkig geen last van, misschien moet je het niet strak binden...dat had ik wel toen ik sjaals droeg maar nu ik van die ronde hoofdoeken draag...niet meer el hamdoullilah :D
als ik m losser doe dan zakt het kapje helemaal naar achteren
dat ziet er echt niet uit:maf:
en als ik m strak doe dan zit het perfect,maar gevolg is wel
dat ik savonds oren heb die half verlamd zijn,ik heb dan echt
geen gevoel meer in mn oren,wie weet gaat het nog over:D
als ik m losser doe dan zakt het kapje helemaal naar achteren
dat ziet er echt niet uit:maf:
en als ik m strak doe dan zit het perfect,maar gevolg is wel
dat ik savonds oren heb die half verlamd zijn,ik heb dan echt
geen gevoel meer in mn oren,wie weet gaat het nog over:D
bij jou is het echt extreem :maf:
misschien kan jij die ronde hoofdoeken proberen, bij mij zit het heerlijk en dan ook de hele dag goed :hadj:
-Zonnestraal-
28-02-2007, 22:14
:haha: wat een een probleem is et toch..
toen ik sjaals droeg, had ik last van m'n oren (die semmmm kapjes doen pijn!!) los dragen is geen optie want dan zakt dat hele boeltje inelkaar..
Nu draag ik al een paar jaar die grote ronde hijaabs (1.5 bij 1.5 m) el mohiem, probleem was el hamdoulilah opgelost, nu heb ik iets nieuws :moe: Ik maak em dus vast onder m'n kin, maar nu doet dat plekje pijn waar ik mijn spel vast maak :maf:
MOUSKILA! (ik hou niet van die amira dingen of grote ghimaars :o Ik wil gewoon die grote hijaab blijven dragen maar zonder dat et pijn doet bij m'n nek.. :rolleyes:
Wie heeft een oplossing..
oem_mujahid2
28-02-2007, 22:17
Summergirl doe ten eerste zo n fijne kapje eronder die van het plaatje, doe ten tweede geen speld onder in het midden bij je kin vast maar een knopspeld aan de zijkant, ik weet niet hoe ik het uitmoet leggen maar je kan hem dan gewoon niet te strak en niet te los doen en je voelt er niks van. Ff denken hoe ik het kan uitleggen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.