Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom relatie??

Pagina's : [1] 2 3 4

Nabila12
28-02-2007, 19:32

Zou het echt niet weten...

f_zahra
28-02-2007, 21:48
Eigelijk weet k t ook niet... Tijdverlies, hartpijn en miserie. Zegt me niks :p

foreverappie
01-03-2007, 10:33
het is inderdaad veel tijdverlies, hartpijn en miserie... en natuurlijk haram... Vind het maar niks...

Serinah
01-03-2007, 12:57
niet aan een relatie beginnen. blijf lekker vrijgezel!! heerlijk

Nabila12
01-03-2007, 14:56

Vraag je je zelf eens af.. waarom relatie Relatie is bulshit.. hoe een man een vrouw versiert zegt al genoeg.. Bedrijfsauto,harde muziek. Wie houd hij voor gek ?? JOU Wie hou jij voor gek?? JE OUDERS Dus meiden\heren wie heeft een idee waarom je een relatie neemt..

Nabila12
01-03-2007, 14:57
het is inderdaad veel tijdverlies, hartpijn en miserie... en natuurlijk haram... Vind het maar niks... DE eerste man die dit zegt..:wow:

Nabila12
01-03-2007, 14:59
Eigelijk weet k t ook niet... Tijdverlies, hartpijn en miserie. Zegt me niks :p mij ook niet;)

Nabila12
01-03-2007, 15:01
niet aan een relatie beginnen. blijf lekker vrijgezel!! heerlijk :goedzo: :goedzo:

Mouad16
01-03-2007, 15:03
Liever een relatie en trouwen of eventueel niet trouwen met iemand die je een beetje kent dan trouwen met een vreemde en later scheiden of erger zelfs de rest van je leven samen blijven als paar terwijl er geen sprake is van echte liefde, tfoee nachtmerrie!!

Mouad16
01-03-2007, 15:04
Serinah, mooie foto, drie diamantjes staan erop werklijk waar, hou ervan!

Nabila12
01-03-2007, 15:10
Liever een relatie en trouwen of eventueel niet trouwen met iemand die je een beetje kent dan trouwen met een vreemde en later scheiden of erger zelfs de rest van je leven samen blijven als paar terwijl er geen sprake is van echte liefde, tfoee nachtmerrie!! Mourad mijn advies... Waarom de moeite nemen voor een relatie als mekteb al gekozen heeft met wie je je leven zult delen:)

Serinah
01-03-2007, 15:14
Serinah, mooie foto, drie diamantjes staan erop werklijk waar, hou ervan! dank je wel mop

Mouad16
01-03-2007, 15:16
Mourad mijn advies... Waarom de moeite nemen voor een relatie als mekteb al gekozen heeft met wie je je leven zult delen:) Ah lieve schat ik begrijp wat je bedoelt, maar om die mektab tegen te komen moet jij gewoon leven zoals je leeft. Als iedereen gaat wachten totdat je mektab op een dag voor de deur staat blijven we allemaal vrijgezel. Als jij gaat leven met het idee van ach alles staat toch al vast en is maktoub voor mij dan gaat het fout. Dus als jij op een goede volwassen leeftijd een man tegen komt en jullie werken allebei etc etc, ga er dan voor!! Mssn is hij wel jou mektab, ya never know... xx

Nabila12
01-03-2007, 15:27
Ah lieve schat ik begrijp wat je bedoelt, maar om die mektab tegen te komen moet jij gewoon leven zoals je leeft. Als iedereen gaat wachten totdat je mektab op een dag voor de deur staat blijven we allemaal vrijgezel. Als jij gaat leven met het idee van ach alles staat toch al vast en is maktoub voor mij dan gaat het fout. Dus als jij op een goede volwassen leeftijd een man tegen komt en jullie werken allebei etc etc, ga er dan voor!! Mssn is hij wel jou mektab, ya never know... xx Waarom is dan relatie in de islam haram?? Geloof mij, de meeste mannen willen echt geen vrouw voor later.. Je makteb kom je hoe dan ook tegen.. Jullie zijn inmiddels voor elkaar geschapen...Dus jullie kunnen elkaar nooit ontlopen...

dondu
01-03-2007, 15:31

Ja vind ik ook,, een relatie: op het eind zeg je was ik er maar NOOOIT aan begonnen ..

Pagina's : [1] 2 3 4