Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kado verlovingsfeestje!!

M_Z
28-02-2007, 19:14

Mijn vriendin gaat binnenkort verloven en ik heb echt geen idee wat ik voor haar zou kunnen kopen.. :( Wat zou leuk zijn om te krijgen of te geven?? Wie o wie heeft er een goed idee? Alle ideeen zijn welkom!! Alvast bedankt!! :kus: Ps. ben een meisje

Siihem_88
28-02-2007, 19:32
sieraden setje

M_Z
01-03-2007, 12:21
Heeft iemand nog andere ideeen..?

Farkoessa
01-03-2007, 13:25
ik denk dat ik het leuk zou vinden, als ik verloofd ben, van een vriendin een cadeaubon van Hunkermuller. Of een simpele djellaba...

JebliAp0WeR
01-03-2007, 14:28

ja idd een cadeaubon is leuk..of gewoon zo'n verwen setje met een lekker geurtje, bodylotion etc..;)

BentDarbaida
01-03-2007, 14:29
ga naar de xenos, daar haal je een rietenmand met textiel erin waarop staat badkamer. Dan ga je naar de kruidvat of etos of DA of zoiets dergelijks. van mij part naar de euroknaller en dan vul je de mand vol met verzorgingsproducten voor haar en voor hem. shampoo, scheermesjes, bodylation, conditioner, tandpasta enz enz enz

Farkoessa
01-03-2007, 14:32
ga naar de xenos, daar haal je een rietenmand met textiel erin waarop staat badkamer. Dan ga je naar de kruidvat of etos of DA of zoiets dergelijks. van mij part naar de euroknaller en dan vul je de mand vol met verzorgingsproducten voor haar en voor hem. shampoo, scheermesjes, bodylation, conditioner, tandpasta enz enz enz leuk idee :goedzo: Wat ook wel aardig is, is een beautydagje naar de hamam... Of een privesauna voor haar en jou/haar man afhuren :maf2:

BentDarbaida
01-03-2007, 14:34
leuk idee :goedzo: Wat ook wel aardig is, is een beautydagje naar de hamam... Of een privesauna voor haar en jou/haar man afhuren :maf2: dat mag officieel toch nog niet, kun je beter dan voor de trouwdag geven

berkane_the_bes
01-03-2007, 14:37
ga naar de xenos, daar haal je een rietenmand met textiel erin waarop staat badkamer. Dan ga je naar de kruidvat of etos of DA of zoiets dergelijks. van mij part naar de euroknaller en dan vul je de mand vol met verzorgingsproducten voor haar en voor hem. shampoo, scheermesjes, bodylation, conditioner, tandpasta enz enz enz Dit is best wel leuk jah :goedzo:

BentDarbaida
01-03-2007, 14:40
ga naar de xenos, daar haal je een rietenmand met textiel erin waarop staat badkamer. Dan ga je naar de kruidvat of etos of DA of zoiets dergelijks. van mij part naar de euroknaller en dan vul je de mand vol met verzorgingsproducten voor haar en voor hem. shampoo, scheermesjes, bodylation, conditioner, tandpasta enz enz enz je pakt het natuurlijk in met dat doorzichtige inpakpapier........zidat je ziet wat erin zit

Farkoessa
01-03-2007, 14:51
dat mag officieel toch nog niet, kun je beter dan voor de trouwdag geven :nerd: i know darling

bousra26
05-03-2007, 23:41
hoi meid lingerie of een lekker geurtje is altyd welkom voor iemand die gaat trouwen leuk voor haar maar ook voor hem heb je 2 vliegen in een klap trust me ik ben getrouwt mannen vinden dat oook leuk als een vrouw lekker ruikt of een leuk setje aan heeft

tafoenast
05-03-2007, 23:45
Lingerie doet het altijd!!! Badjas ook!!!

M_Z
06-03-2007, 12:36
Bedankt allemaal voor het reageren!!! :D Ik heb heel wat tips gehad, het zal me nu wel lukken om een geslaagde kado te geven!! :kus: