Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : als het je te heet onder je voeten word, ga je weg

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:30

zielig hoor :jammer:

Bachelorette
27-08-2003, 16:31
en hiermee wil jij een discussie voeren ik stel voor dat dit naar kletshoekje verplaatst wordt :jammer:

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:35
Origineel gepost door SlaatNergens0p heb je het tegen mij ? Luister eens Vijf jaar lang niet doorgetrokken WC als ik lelijk ben dan ben ik knapper dan je ku.ttekop iedergeval ..maar een wijf die foto's hier laten zien is gewoon een zielige wijf kan me niks schelen wie ja ik heb het tegen jou Luister, je bewijst nu alleen maar mijn gelijk. Aan je woorden te lezen ben ik benieuwd hoe oud jij bent. Ik denk je bent 30 jaar, geen leven, ongehuwd, wanhopige internet-freak die alleen maar andere mensen loopt te dissen omdat je simpel weg niets beter te doen hebt. of juist een 17 jarig jongentje die midden in de puberteit zit?? ps: leer voordat je tegen mij begint te "schelden", eerst fatsoenlijk nederlands, jij geit.

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:36
Origineel gepost door MissAmani en hiermee wil jij een discussie voeren ik stel voor dat dit naar kletshoekje verplaatst wordt :jammer: maak je niet druk meid :)

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:39

Erg ad-rem ben je ook niet,

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:42
Origineel gepost door SlaatNergens0p wat een zweetvoet zeg ! ga weg a Vetgemeste vogelverschrikkerster voordat ik je pijn zal doen maar ik zal nu je negeren vanwege Noa uit respect voor dat doe ik dat maar je bent nog niet van mij af a Uitgepoept kondoom beslama ik heb serieus medelijden met de mensen in jouw directe omgeving :jammer:

chuckYou
27-08-2003, 16:43
:regie: jerry jerry jerry.....ik bied...hmmmmmmm....20 euro op slaatnergens0p.....go jerry go jerry!!!!

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:44
Origineel gepost door chuckYou :regie: jerry jerry jerry.....ik bied...hmmmmmmm....20 euro op slaatnergens0p.....go jerry go jerry!!!! :lol: niet echt veel vertrouwen in je welbespraakte zuster!!! ;)

chuckYou
27-08-2003, 16:47
Origineel gepost door jeweettogAnissa :lol: niet echt veel vertrouwen in je welbespraakte zuster!!! ;) :regie: wuhoeeeeeeeeeeeeeeeeeee kom op dan slaatnergens0p....:boogie: k heb er zin in!!!!! durf je niet....anders ga ik bieden op jeweettogannisa!

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:49
Origineel gepost door SlaatNergens0p ieder geval beter dan je zuster die het gratis doet :) onder de gordel, maar ik verwacht ook niet anders van een oude zielige eenzame wanhopige liefdeloze vent als jou. je mag me trouwens corrigeren als ik het fout heb.

chuckYou
27-08-2003, 16:51
:regie: JERRY JERRY JERRY JERRY YEAHHH MAN>>>KOM OP MET JULLIE ORAATJESSSSSS!!!

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:52
Origineel gepost door chuckYou :regie: JERRY JERRY JERRY JERRY YEAHHH MAN>>>KOM OP MET JULLIE ORAATJESSSSSS!!! :confused: ik wilde alleen maar even laten weten, wat ik van hem denk, dat lijkt me nu wel duidelijk, mocht hij nog iets te vertellen hebben reageer ik daar met alle plezier op, maar dat zal waarschijnlijk niet, want meneertje kan het niet aan :jammer: :zwaai:

jeweettogAnissa
27-08-2003, 16:55
Origineel gepost door SlaatNergens0p ik corrigeer geen Stomme in egelvet gebraden gehaktbal maar je moet niet over je broertje hebben dat slaat echt nergens op a Puistekop mijn broertje? nou mijn BROER heeft tenminste een leven, die is gelukkig gettrouwd, en verdoet zijn tijd niet met mensen dissen op internet. en hij is waarschijnlijk een stuk jonger als jou, dus denk na voordat je iets zegt want je naait jezelf. puistekop? ewa ben mijn puberteit al jaren voorbij, gelukkig. en kun je nou werkelijk niet beters verzinnen dan dat "kip-zonder-kop-gescheld"??

jeweettogAnissa
27-08-2003, 17:06
Origineel gepost door SlaatNergens0p mooie script voor Steven Spielberg dat je broer gelukkig getrouwd is :) maar ik gun het hem ..maar jij wie gaat nou met een schoorsteenvegersragebol trouwen ? hahhaah ik zal je 1 ding zeggen a diplodocus wees geen drol en ga een leven zoeken want je bent het niet waard om tegen mij te praten www.geenlevenwantjeweettoganissa.nl waanideeƩn en ik, ja ben gelukkig verloofd, wie zou er nou niet met mij willen verloven eat your heart out zieligerd www.galevendownloaden.nl

jeweettogAnissa
27-08-2003, 19:11

Origineel gepost door SlaatNergens0p mocht je willen dat je verloofd bent a vetlap wie gaat nou jankende huichelachtige nerd verloven ? alleen maar Junkies :) :lol: Weet niet wat jouw definitie van junkies is, maar als dat een hardwerkende, behuplzame, betrouwbare, goed uitziende marokkaanse man is...dan heb je volkomen gelijk :goedzo: Jaloezie doet vreemde dingen met mensen :jammer: En nogsteeds doe je niets anders als bewijzen hoe platvloers je wel niet bent.