Bekijk originele versie : Mandje vol cadeautje voor mijn schoonzusje.
Salam Wa3laikoum meiden.
Binnekort gaan wij: Mijn ouders, broers en zussen op bezoek bij de schoonouders van mijn broer. Ik heb een heel leuk mandje gekocht voor mijn schoonzus en daar wil ik allerlei spulletjes in doen. Ik heb een hele mooie caftan voor haar laten maken en een hoofddoek die d'r bij past, een luchje, 2 lingerie setjes en wat van die douch spulletjes. alleen krijg ik dat mandje maar niet vol dus dames hebben jullie nog leuke tips wat ik erbij kan doen. :o
JaKweenie
28-02-2007, 18:46
geef 'r babykleertjes erbij als hint :hihi:
okej ff serieus nu... als ze van koken houdt, een leuke kookboek erbij ofso..
geef 'r babykleertjes erbij als hint :hihi:
okej ff serieus nu... als ze van koken houdt, een leuke kookboek erbij ofso..
Hahah babykleertjes hmm waarom niet ze zijn allebij gek op kinderen.. :hihi: Een kook boek zou indd leuk zijn ze neemt nu kookcursus bij haar moeder.. :gniffel:
JaKweenie
28-02-2007, 18:57
Hahah babykleertjes hmm waarom niet ze zijn allebij gek op kinderen.. :hihi: Een kook boek zou indd leuk zijn ze neemt nu kookcursus bij haar moeder.. :gniffel:
nou dat dan.. of gewoon een leuk leesboek... of misschien een leuk cd'tje ofso... dvd van een film die je denkt dat ze leuk vindt..
of nóg subtieler.. een boek vol met babynamen :hihi:
pffff had ik maar een leuke schoonzus haha, die van mij is een hex :moe:
lucky you!! :kus:
nou dat dan.. of gewoon een leuk leesboek... of misschien een leuk cd'tje ofso... dvd van een film die je denkt dat ze leuk vindt..
of nóg subtieler.. een boek vol met babynamen :hihi:
pffff had ik maar een leuke schoonzus haha, die van mij is een hex :moe:
lucky you!! :kus:
Lezen houdt ze volgens mij niet van. Een leuk dvd hmm zou ik ff aan haar zus moeten vragen.. :D
Soukran schat!!
lieve_meiske
28-02-2007, 19:05
doe gewoon een babydekentje erbij..vult het gelijk het hele mandje:haha:!
doe gewoon een babydekentje erbij..vult het gelijk het hele mandje:haha:!
Dan stop ik mijn broer wel in dat mandje.. :hihi: Inpakken die handel strikje d'r omheen en klaar is kees.. :gniffel:
lieve_meiske
28-02-2007, 19:23
Dan stop ik mijn broer wel in dat mandje.. :hihi: Inpakken die handel strikje d'r omheen en klaar is kees.. :gniffel:
dat kan ook:hihi: ..t mandje gaat toch naar haar:haha:!
JaKweenie
28-02-2007, 19:24
:haha:
zie je wel dat je goeie id'n hebt... en kom je nog hier vragen he :D
dat kan ook:hihi: ..t mandje gaat toch naar haar:haha:!
Haha ja daarom zij zal er wel blij mee zijn, maar vraag me af wat haar vader gaat doen. Volgens mij gooit ie 't mandje het raam uit met mijn mooie cadeautje en mij d'r achteraan.. :gniffel:
:haha:
zie je wel dat je goeie id'n hebt... en kom je nog hier vragen he :D
Ik wist ook niet dat ik zo goed was.. :gniffel:
lieve_meiske
28-02-2007, 19:47
Haha ja daarom zij zal er wel blij mee zijn, maar vraag me af wat haar vader gaat doen. Volgens mij gooit ie 't mandje het raam uit met mijn mooie cadeautje en mij d'r achteraan.. :gniffel:
dan zeg je gewoon dat je broer in t mandje een verassinkje was voor je schoonzus:o
zuivelzacht
28-02-2007, 19:49
Schoentjes en een tasje voor bij haar kaftan :o
dan zeg je gewoon dat je broer in t mandje een verassinkje was voor je schoonzus:o
Ja en weetje wat ik dan als verrassing krijg?? Een bezem tegen mijn hoofd.. :zweep:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.