Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een aantal vragen omtrent afwasmachine

Pagina's : [1] 2 3 4

achermijnpc
28-02-2007, 15:46

Hey dames, Ik heb al maanden en maanden een afwasmachine en zonder te overdrijven heb ik die nooit gebruikt, ik dacht altijd waarom lui doen ik kan toch ook afwassen en die ding heeft mijn man aangeschafd bij de keuken vond hij van pas komen, ik wou geen afwasmachine. Maar nu vandaag was ik te lui om te afwassen was nog van gisteren enz en heb ik die gestard maar hij duurt zo lang, hij is nu al een half uur aan het afwassen :maf: is dat normaal?? En wanneer draaien jullie die en is dat wekelijks of nooit of hoe?? Iemand??

achermijnpc
28-02-2007, 15:51
ik heb een inbouwkeuken met afwasmachine!! heb hem NOOOIT gebruikt!!! persoonlijk vind ik het zonde... we zijn met zn tweeeen.. en het is ff snel afwassen en klaar! Jah we hebben ook een inbouwkeuken aangeschafd en mijn man wou perse een afwasmachine erbij, vond het zwaar zonde en heb het ook nooit gebruikt maar vandaag was ik zehma lui en hij is nu al een half uur bezig man :maf: En ik vraag me af de dames die hem elke keer gebruiken hoe doen ze dat, wekelijks opsparen ofzo of dagelijks hoe

samia_99
28-02-2007, 15:58
Verbruikt ook heel veel energie, zo'n ding....

OemAbdoellah
28-02-2007, 16:00
ik gebruik hem dagelijks! vaat van heel de dag! is goedkoper dan afwassen en energiegebruik valt ook behoorlijk mee hoor! en jah is normaald at ie zolang wast..

Mfelsa_nr1
28-02-2007, 16:01

Ik heb er geen een en neem zoding pas als ik 5 kids heb!

achermijnpc
28-02-2007, 16:01
ik gebruik hem dagelijks! vaat van heel de dag! is goedkoper dan afwassen en energiegebruik valt ook behoorlijk mee hoor! en jah is normaald at ie zolang wast.. Dus jij gebruikt hem elke dag, merk je dat niet in je energie rekening, we hebben de meeste zuinige aa ofzo, ik weet niet meer welke maar ben toch bang op het einde van het jaar zo een rekening te krijgen :(

trisinti
28-02-2007, 16:02
wilie kan me niet voorstellen zonder mijn vaatwasser:D ik draai hem een keer in de drie dagen. een half uur? dan is die nog maar pas begonnen :D

achermijnpc
28-02-2007, 16:06
wilie kan me niet voorstellen zonder mijn vaatwasser:D ik draai hem een keer in de drie dagen. een half uur? dan is die nog maar pas begonnen :D Zeg wollah, hoelang doet dat ding dan :maf: en merk jij dat in je energie rekening Ik ga het ook eens proberen 1 keer om de zoveel dagen, maar krijg er zjnoen van ik wil het altijd snel snel zelf afwassen :hihi:

trisinti
28-02-2007, 16:12
maar hou je wel vaaat over?! ik heb alles dubbel aangeschaft speciaal hiervoor :o

Vlinder07
28-02-2007, 16:13
Ik heb een afwasmachine voor me ouders gekocht aangezien het bij hun soms net een theehuis is. Bij die van me ouders zit een korte was en een lange was. Mijn moeder spoelt altijd haar vaat voordat ze het erin doet dus dan gebruikt ze alleen de korte..

achermijnpc
28-02-2007, 16:14
Ik heb een afwasmachine voor me ouders gekocht aangezien het bij hun soms net een theehuis is. Bij die van me ouders zit een korte was en een lange was. Mijn moeder spoelt altijd haar vaat voordat ze het erin doet dus dan gebruikt ze alleen de korte.. Als ik dat ga doen geloof me dan kan ik net zo goed gewoon afwassen, waarom dan nog de machine aanzetten :hihi:

aroubjo
28-02-2007, 16:15
Hey dames, Ik heb al maanden en maanden een afwasmachine en zonder te overdrijven heb ik die nooit gebruikt, ik dacht altijd waarom lui doen ik kan toch ook afwassen en die ding heeft mijn man aangeschafd bij de keuken vond hij van pas komen, ik wou geen afwasmachine. Maar nu vandaag was ik te lui om te afwassen was nog van gisteren enz en heb ik die gestard maar hij duurt zo lang, hij is nu al een half uur aan het afwassen :maf: is dat normaal?? En wanneer draaien jullie die en is dat wekelijks of nooit of hoe?? Iemand?? Dit soort vragen hoor je voor de aankoop te doen let op het zout reservoir enz. moehiem zoek het maar uit :D, je leert wel van je fouten

trisinti
28-02-2007, 16:15
Zeg wollah, hoelang doet dat ding dan :maf: en merk jij dat in je energie rekening Ik ga het ook eens proberen 1 keer om de zoveel dagen, maar krijg er zjnoen van ik wil het altijd snel snel zelf afwassen :hihi: ik heb een programma van 45 minuten deze gebruik ik het meest..ook een van 30 minuten maar dat is alleen voor glazen en borden.. de langste programma is langer dan een uur die gebruik ik alleen voor veeeel afwas en pannen en potten.. een vaatwasser schijnt toch zuiniger te zijn dan wannneer je met de hand wast..zeker als je het een keer in de twee dagen of 3 dagen draait

trisinti
28-02-2007, 16:16
Dit soort vragen hoor je voor de aankoop te doen let op het zout reservoir enz. moehiem zoek het maar uit :D, je leert wel van je fouten jij werkt zeker bij de BCC:D

achermijnpc
28-02-2007, 16:17

Dit soort vragen hoor je voor de aankoop te doen let op het zout reservoir enz. moehiem zoek het maar uit :D, je leert wel van je fouten Wist ik veel, ik heb deze machine al meer dan een jaar en nooit gebruikt :o maar nu ben ik hoogzwanger en wil het gebruiken, dus vertel anders ksst weg uit mijn topic :D

Pagina's : [1] 2 3 4