Bekijk originele versie : Kunnen mannen zwanger worden?
Dit weekend had ik energie over en ging ik dus maar mijn schuur uitmesten. Ik zag dat mijn kinderwagen aan het wegrotten is dus ik haalde hem eruit en omdat ie helemaal uit te kleden is wilde ik hem grondig wassen en op marktplaats gooien.
Ik was bij de wasmachine bezig en vertelde mijn plan dus aan mijn man. Ten eerste zegt ie: el azzma walla? (zitten we financieel krap?)
Ik zeg: nee maar zo raakt mijn schuur leeg met dingen die ik toch niet gebruik.
Zeg ie: ja maar, waarom doe je hem weg? We gaan hem nog nodig hebben!
:moe::wow::D wie gaat er zwanger worden dan?
Rayhana23
28-02-2007, 11:40
hahaha
Ja je man vindt dat het tijd is voor een ander babytje
Zie jij het zitten?
Doenya25
28-02-2007, 11:42
Noona bereidt jezelf voor, voor nog een kind...... :haha:
:lol:
Ik had precies hetzelfde bij wiegje van Samia die staat nog steeds in onze kamer.. ik zeg elke keer tegen hem wanneer hij die naar de kelder wil brengen.. dan zegt ie gelijk hoeft niet we gaan 'm toch nog nodig hebben:moe:
Nou als het aan me man lag hadden we er nu denk al 6 :maf: (met ze mond dan he :hihi:)
Doenya25
28-02-2007, 11:47
Hoe jong is samia ook al weer boug?... Al een grote meid of niet... :)
Hoe jong is samia ook al weer boug?... Al een grote meid of niet... :)
Ja ze is al echt een dame aan het worden:hihi: ze is vandaag 14 maanden
Dus dat ding staat al 14 maanden in onze kamer:moe: één van deze dagen staat die van mij ook op marktplaats:hihi:
Doenya25
28-02-2007, 11:54
Ja ze is al echt een dame aan het worden:hihi: ze is vandaag 14 maanden
Dus dat ding staat al 14 maanden in onze kamer:moe: één van deze dagen staat die van mij ook op marktplaats:hihi:
Ach gossie... 14 maanden masha Allaah...
Dan komt ze al aardig in de buurt van een puberpeutertje... Dan vind ik ze het leukst... :D
Ach gossie... 14 maanden masha Allaah...
Dan komt ze al aardig in de buurt van een puberpeutertje... Dan vind ik ze het leukst... :D
Ja het gaat heel snel.. ze begint ook echt een eigen willetje te krijgen. En ze begint ook aardig ondeugend te worden. Ze weet precies wat ze niet mag en dat doet ze juist.. Het is een heeeeel leuke leeftijd vind ik zelf.. ze kan nu lopen en ze eet alles gewoon mee.. Het baby zijn is weg en dat vind ik wel prettig en makkelijker
hahaha
Ja je man vindt dat het tijd is voor een ander babytje
Zie jij het zitten?
definitely NOT
Noona bereidt jezelf voor, voor nog een kind...... :haha:
ben benieuwd hoe hij eruit ziet met een dikke buik:moe:
Doenya25
28-02-2007, 11:59
Ja het gaat heel snel.. ze begint ook echt een eigen willetje te krijgen. En ze begint ook aardig ondeugend te worden. Ze weet precies wat ze niet mag en dat doet ze juist.. Het is een heeeeel leuke leeftijd vind ik zelf.. ze kan nu lopen en ze eet alles gewoon mee.. Het baby zijn is weg en dat vind ik wel prettig en makkelijker
Rabie geliha insa Allaah........ :love:
Geniet van je kleintje meis..
Rabie geliha insa Allaah........ :love:
Geniet van je kleintje meis.. Amin inschaallah.. dank je:sjans:
het is ten eerste een tweelingkinderwagen die ik tot een eenling kinderwagen kan ombouwen maar dat zie ik in geval van zwangerschap sowieso niet zitten.
pffff zwanger, moet er NIET aan denken! zwangerschap ok maar kraamtijd! WAAAAHHHHH:huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.