Bekijk originele versie : Ik Heb Net Een Jongen Versierd ...
:regie: Finally ... Ik was het wachten zat dus ik nam het heft in mijn eigen handen :hihi:
Daar stond ik dan bij de stoplichten ... Het was rood en ik keek in mijn achteruitkijkspiegel ... En daar zie ik me toch een super mooie jongen in de auto zitten :eek:
Jeetje die zag er goed uit zeg ... Ik een diepe zucht genomen en op hem afgestapt ik heb hem toen gevraagd voor zijn naam en telefoonnummer ... En ... Ja Hoor Lamode heeft het gekregen ook nog ;)
Hahaha ... Ik ga hem dalijk eens even bellen :D
:zwaai:.
Trebendo
27-08-2003, 14:42
Origineel gepost door temsamni
Ja joh...bel hem...duik met hem het bed in...raak zwanger...laat je dumpen...loop weg van huis...raak aan de heroine...en ga ******en om je geld te verdienen!
Wat verwacht je anders dat er gebeurd als je op straat nummers uitwisseld! Hij zal je dus echt NIET serieus nemen!
Zullen we die wijf met die lekker **** effe een bezoekje gaan brengen :D
peacefull
27-08-2003, 14:44
Origineel gepost door Lamode
:regie: Finally ... Ik was het wachten zat dus ik nam het heft in mijn eigen handen :hihi:
Daar stond ik dan bij de stoplichten ... Het was rood en ik keek in mijn achteruitkijkspiegel ... En daar zie ik me toch een super mooie jongen in de auto zitten :eek:
Jeetje die zag er goed uit zeg ... Ik een diepe zucht genomen en op hem afgestapt ik heb hem toen gevraagd voor zijn naam en telefoonnummer ... En ... Ja Hoor Lamode heeft het gekregen ook nog ;)
:zwaai:
Wacht even..... ik begrijp het niet :confused:
Je bent een man en versierd een man????? Vreemd!
Laat me in ieder geval weten hoe je eerste afspraakje was
hihihi :D
bij je geslacht staat man..en je zegt ik heb een jongen versiert?????????????????????????????????????????
ben je dan....??
peacefull
27-08-2003, 14:47
Hahahaha je bent gek! Wat is je bedoeling eigenlijk?
In ieder geval smeer je **** goed in hahahahhahaha!
Grapje hoor, is wel erg vulgair van me maar kon het niet laten
peacefull
27-08-2003, 14:51
Mijn bedoeling was niet om zo'n reactie van jouw te krijgen :jammer:
Wat was dan wel de bedoeling???? :confused:
Lady_moi
27-08-2003, 14:52
Groot kans dat ge geplayd word meiske :D
peacefull
27-08-2003, 14:53
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
Groot kans dat ge geplayd word meiske :D
Hahahahahhaha nog ééntje dat er in trapt.... het is een jongen hoor!!!!!
:D
peacefull
27-08-2003, 14:54
:regie: NIETS NOPES NADA RIEN WALLOU
Meneertje of Mevrouwtje is op haar lange teentjes getrapt....
Sorry hoor was niet de bedoeling :)
peacefull
27-08-2003, 14:58
Mevrouwtje hoor :ego:
Nee ... Ben niet op mijn tenen getrapt :D
Wel moet je dan even teleurstellen mevrouwtje, die mooie jongen in de auto zal je voor maar 20% serieus nemen..... Is héél weinig om iets moois te beginnen....
Schoonheid vervaagt en dan blijft er jammer genoeg niet veel meer over.
Wil je hiermee niet aanvallen of zo, maar je hebt toch deze forum geplaats om daar reacties op te krijgen niet???
peacefull
27-08-2003, 15:05
:regie: Okeey Nu Is Het Niet Leuk Meer :(
Ik heb helemaal geen jongen versierd ... Of een jongen mij versierd :kwaad:
Het was ALLEMAAL gelogen ... :eek:
Niet alles serieus nemen ;)
Waarom liegen??? :confused:
Maar nu weet je in ieder geval al wat de gevolgen zullen zijn voor in het geval je het van plan was hahahaha grapje hoor
Origineel gepost door temsamni
Mee eens! :D
Je bent het altijd met me eens of niet dan? :stout:
Origineel gepost door Angel_eyz
Hey ukkie hou je wel een beetje gedeisd.............we hebben niet zo'n dirty mind zoals jij :D
Ikke en dirty mind? :eek:
Ik denk nu alleen aan school hoor, so i dont know what you're talkin about. :o
Sweet_Diamond
27-08-2003, 18:58
Stoer hoor :bril: :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.