Bekijk originele versie : post!!!!
dima_zina85
27-08-2003, 14:16
wie opent jou post, de mijne wordt altijd geopend, ze maken me para hier thuissss :kwaad: :kwaad:
MarocStar
27-08-2003, 14:24
Gelukkig opent niemand mijn post :)
dima_zina85
27-08-2003, 14:25
Origineel gepost door *********
Gelukkig opent niemand mijn post :)
wallah de mijne word altijd geopent:huil:
Miss_Banana
27-08-2003, 14:25
Origineel gepost door dima_zina85
wie opent jou post, de mijne wordt altijd geopend, ze maken me para hier thuissss :kwaad: :kwaad:
Inbreuk op de privacy is dat!!! Klaag ze een keer aan, wedden dat ze je post met rust laten!!! :D
Even serieus nu: wat je kunt doen is jezelf uitwonend inschrijven, dan komt je post ook op een ander adres. ;)
Lady_moi
27-08-2003, 14:26
Als dat zo is kunt ge u beter uitloggen na hier wat te hebben gepost :)
MarocStar
wallah de mijne word altijd geopent:huil:
Das niet leuk hoor:jammer:
dima_zina85
Origineel gepost door Miss_Banana
Inbreuk op de privacy is dat!!! Klaag ze een keer aan, wedden dat ze je post met rust laten!!! :D
Even serieus nu: wat je kunt doen is jezelf uitwonend inschrijven, dan komt je post ook op een ander adres. ;)
:(ik ben uitwonend, maar sommige brieven komen nog op dit adres:(
Lady_moi
27-08-2003, 14:27
Oeps ge bedoelt in real...sorry :hihi:
dima_zina85
27-08-2003, 14:28
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira
Als dat zo is kunt ge u beter uitloggen na hier wat te hebben gepost :)
:hihi:.......owjah natuurlijk daar had k nog niet aangedacht;)thanxx:p
Miss_Banana
27-08-2003, 14:28
Tjah... dat is dan wel klote! Ga eens voor de verandering hun post open zitten maken, dan zien ze vanzelf wel in dat het irritant is. En hou dit gewoon vol, totdat ze je post met rust laten. En als het WEER gebeurt, ga jij ook weer aan de gang!!! :D
GillDeLaTouret
27-08-2003, 14:29
:)
dima_zina85
27-08-2003, 14:41
Origineel gepost door Miss_Banana
Tjah... dat is dan wel klote! Ga eens voor de verandering hun post open zitten maken, dan zien ze vanzelf wel in dat het irritant is. En hou dit gewoon vol, totdat ze je post met rust laten. En als het WEER gebeurt, ga jij ook weer aan de gang!!! :D
jah moet k wel doen jah, maar dan mag k meteen gaan uitlegge, wat er in die brieven staat:(
maar thanxx voor je advies meid;)
:zwaai:
jah die van mij ook man.. door mijnma altijd.. en et zijn altijd me bankafschriften die ze opent! :boos:.. et word eens tijd dat ik me adres bij de bank ga veranderen :rolleyes:
Lady_moi
27-08-2003, 14:45
:hihi:.......owjah natuurlijk daar had k nog niet aangedacht;)thanxx:p
Sorry khad nie goe gelezen :hihi: :D
dima_zina85
27-08-2003, 14:52
Origineel gepost door SaMiax
jah die van mij ook man.. door mijnma altijd.. en et zijn altijd me bankafschriften die ze opent! :boos:.. et word eens tijd dat ik me adres bij de bank ga veranderen :rolleyes:
jaaaah man, vooral bankafschrifen:huil:.....k moet de eerst volgende onderscheppen, anders leef k echt niet meer:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.