Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zou jij je voelen als........

Pagina's : [1] 2 3

Minoesh
17-07-2002, 00:31

Beste mensen... Salaal wa alajkom... Ik zit eigenlijk al vanaf de vakantie met een vraagje.. Hoe zou jij je voelen als je vriend naar marokko op vakantie is en jij bent in Nederland? Mijn vriend is namelijk naar Marokko en ik zit nu hier, maar toch bekruipt me iedere keer het gevoel dat ik het zaakje niet kan vertrouwen nu hij in Marokko is..... Ik zou graag willen weten hoe jullie hierover denken.... :confused:

SweetxBaby
17-07-2002, 00:35
ja mijn vriend is ook in maroc maar ik vertrouw hem wel... alleen ik vertrouw die marokaanse h o e r t je s niet ....... en ik zeg je eerlijk meid je bent niet de enige met dat rotgevoel van binnen .... ik lijd er ook aan.. sterkte anissa

hajartje
17-07-2002, 00:42
Don't worrY, be happY:) Maak je niet zo druk, als je hem niet vertrouwde was hij je vriend niet. Ha;)jar

MrEsco
17-07-2002, 00:46
Give love away if it doesnt come back u never had it...

SweetxBaby
17-07-2002, 00:48

Origineel gepost door MrEsco Give love away if it doesnt come back u never had it... dat heb je echt mooi gezegd ... mr esco :goedzo:

ilyas_22
17-07-2002, 01:23
hhahah je weet dat die marokaantjes niet te vertrouwen zijn een maal in maroc dan beginnen ze met chillen maar wees ma nie bang het zal maar voor ff zijn .. als ze weeer terug zijn zijn ze weer jullie brave vriendje..... :D

estela
17-07-2002, 01:34
Origineel gepost door ilyas_22 hhahah je weet dat die marokaantjes niet te vertrouwen zijn een maal in maroc dan beginnen ze met chillen maar wees ma nie bang het zal maar voor ff zijn .. als ze weeer terug zijn zijn ze weer jullie brave vriendje..... :D en jij weet er alles van zeker!!??

Wamen
17-07-2002, 08:01
Origineel gepost door ilyas_22 hhahah je weet dat die marokaantjes niet te vertrouwen zijn een maal in maroc dan beginnen ze met chillen maar wees ma nie bang het zal maar voor ff zijn .. als ze weeer terug zijn zijn ze weer jullie brave vriendje..... :D Helemmaal mee eens de jongens die gaan meestal naar Marokko voor te scoren.Pssst zina verder reikt hun woordenschat meestal niet.Ik denk dat iedereen weet hoe er aan het te goed als je in Marokko bent.Alsof Marokko een datingland is geworden :D Daarom ga ik nooit bijna naar Marokko hier heb ik teminste rust.Ik hou niet echt van die drukte in Marokko.

Xperience
17-07-2002, 08:49
Jammer hoor dat wij marokkaanse jongens zo gegeneraliseerd worden. Als ik door Tetouan of Agadir rij en zie hoe neder-marokkaanse dames zich daar tentoonstellen dan ga ik dat toch ook niet zo hier op het internet roepen? We zijn allemaal mensen en dus ook allemaal verschillend van elkaar. Gooi niet iedereen op 1 hoop aub. Minoesh, denk niet teveel na over je vriendje. Hij gaat gewoon vakantie en waarschijnlijk zal hij misschien wel naar een leuk meisje kijken maar je kent hem beter dan wij dus zul je ook beter weten wat je aan hem zult hebben. Mha salama X

blo
17-07-2002, 08:59
Mijn vriend zit ook in marokko, en ik ga insallah over 3 dagen. maar ik heb niet echt een raar gevoel, alleen een gevoel van gemis. en hij belt me gelukkig iedere dag. en het is gewoon een kwestie van vertrouwen.

Meriema
17-07-2002, 09:57
Hallo mijn geliefde die gaat morgen weg....Of ik hem vertrouw is soms de vraag... Aan de ene kant vertrouw ik hem wel....Maar als die m eiden van marokko op hem afkomen.... dan vertrouw ik de situatie niet.... Je weet hoe die vrouwen zijn ze denken maand juli en augustus zijn voor ons de kans om een Nederlands(marokkaanse)jongen te kunnen versieren om toch naar Nederland te gaan. Er zijn bloed mooie meiden in Marokko die heeeeel goed weten hoe ze een jongen moeten aanpaken..... En dan is het voor ons te hopen dat de liefde groot is dat hij aan je denkt.... Het vertrouwen in hem is er wel.....maar niet aan de situatie...

Whatsupnador
17-07-2002, 10:03
Jeetje zeg wat zijn jullie onzeker. Vind ik heel triest te horen. Als een jongen van je houdt dan ziet hij niet eens een andere vrouw omdat hij je zo mist. En die bloedmooie vrouwen.... die lopen hier ook en kan hij hier ook ontmoeten als jij een keer niet bij hem bent. Jullie overdrijven. Liefde maakt juist sterker door dit soort dingen, elkaar missen en dan elkaar terugzien enweten dat je nog steeds van elkaar houdt.

Xperience
17-07-2002, 10:04
Meriema, het is precies zoals je zegt: het is te hopen dat de liefde groot is dat hij/zij aan je denkt. Het ligt er ook aan hoe sterk een jongen/meisje in zijn/haar schoenen staat. Zelf had ik vorig jaar in de vakantie een relatie hier in nederland. We waren apart op vakantie naar Marokko gegaan en zelf had ik alleen tien dagen in Agadir doorgebracht. Nou kan ik je vertellen dat er genoeg gelegenheden waren om zehma vreemd te gaan maar ik heb het niet gedaan. Ik had weinig zin om met een schuldgevoel te komen te zitten en als je eenmaal ergens voor gaat dan kom je er ook wel met de hulp van Allah swt. (helaas was de relatie geen lang leven beschoren maar desalniettemin heb ik er zeker geen spijt van dat ik me netjes had gedragen in Agadir). Ik bedoel maar dat wanneer iemand zijn/haar vriend/vriendin ervan overtuigd is dat de partner de ware is dan hoef je voor de rest nergens bang voor te zijn. Mha salama, X

fikriaatje
17-07-2002, 10:08
Hoi Minoesh,Als je vriend echt van je houdt dan zal er niks gebeuren in Marokko,kijken zal ie wel doen ,want dat doen ze allemaal. Een paar jaar terug toen ik nog wat had met een Marokaanse jongen ,ging mijn vriend ook op vakantie en ik niet ,hij zou zes weken weg blijven,maar hij was na drie weken al weer terug omdat hij me miste en toen hebben we samen nog een hele leuke vakantie gehad. Misschien gebeurt dat ook wel bij jou.Maak je geen zorgen meid.

Whatsupnador
17-07-2002, 10:13

En hij kan ook wel denken, wat doet ze als ik niet bij haar ben....

Pagina's : [1] 2 3