Bekijk originele versie : hier trouwen of daaar....
wil je hier trouwen of daar en waarom..... :)
jeweettogAnissa
27-08-2003, 13:33
hier EN daar
:D
shirien85
27-08-2003, 13:34
marokkoooooooooo :bril:
voordelen en nadelen...... :D
marokko lijkt mij goedkoper dan hier..:o
marokko zit ook meer familie dan hier..:D
Marokko, om de sfeer, famillie, ruimte eigenlijk alles in marokko trekt mij. Inshallah....
Atlas_Gebergte
27-08-2003, 13:43
Sallaam Alikoum,
Ik ben dit jaar in marokko getrouwd, en het was echt heel mooi en prachtig, alle familie's waren bijelkaar dat was heel mooi. Mijn persoonlijke mening: ik trouw liever in marokko, heb namelijk hier niet zoveel familie vandaar.
Wa sallaam Alikoum
als ik trouw inscharellah wil ik een kleine bruiloft het hoeft voor mij allemaal niet zo groot en als ik het nou in marokko doe dan wordt het opgeblazen tot een 6 daagse met alle toeters en bellen....
MarocStar
27-08-2003, 14:01
maakt mij niet uit :)
Atlas_Gebergte
27-08-2003, 14:02
Sallaam, ik heb me bruiloft op een islamitische manier gedaan, niet uitbundig gefeest ofzo, alleen me familie enzo.
Wa Sallaam alikoum
dat klopt daar kan je doen en laten wat je wil....maar soms gaat het een beetje ver...tot 8 uur smorgens muziek kei hard...wordt je helemaal gek v... :o
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam, ik heb me bruiloft op een islamitische manier gedaan, niet uitbundig gefeest ofzo, alleen me familie enzo.
Wa Sallaam alikoum
ja en zo moet het ook vind ik...maar ik ben best rustig en hou niet v al dat feesten..maar tegenwoordig als je trouwt moet het groot en druk zijn....
Origineel gepost door mandalena
ja en zo moet het ook vind ik...maar ik ben best rustig en hou niet v al dat feesten..maar tegenwoordig als je trouwt moet het groot en druk zijn....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.