Bekijk originele versie : lichamelijke klachten waar hebben jullie vaak last van
ik heb heel vaak pijn aan mijn schouders en nek :(
weten jullie een middeltje dat goed :kus:
76Noortje76
27-02-2007, 21:44
ik zou het ook willen weten want daar heb ik ook last van
wardaroosje
27-02-2007, 21:48
Lekker laten masseren...........en goed ontspannen.
Mijn vader had laatst een wondermiddeltje gekocht voor als je last hebt van je spieren. Het was een gele verpakking en koste 10 euro........(ben alleen de naam vergeten)
Zelf heb ik vaak last van migraine:(
76Noortje76
27-02-2007, 21:58
dat doet mijn man heel vaak mij masseren
ja migraine heb ik ook vaak maar ja daar is niet echt een miiddeltj
Lekker laten masseren...........en goed ontspannen.
Mijn vader had laatst een wondermiddeltje gekocht voor als je last hebt van je spieren. Het was een gele verpakking en koste 10 euro........(ben alleen de naam vergeten)
Zelf heb ik vaak last van migraine:(
jammer dat je de naam niet weet,
migraine kan het zijn dat je medicijnen slikt die dat als bijwerkinging hebben misschien,:kweetnie: allah isafie en ons allemaal van onze dagelijkse kwalen.:kus:
dat doet mijn man heel vaak mij masseren
ja migraine heb ik ook vaak maar ja daar is niet echt een miiddeltj
nee mijne haat masseren hij krijgt pijn in zijn handen zegt ie :rolleyes:
maar ik ben al naar fisiotherapie geweest maar helpt voor even dan is het weer terug:jammer:
Magrebia
28-02-2007, 09:24
ik heb heel vaak pijn aan mijn schouders en nek :(
weten jullie een middeltje dat goed :kus:
Ik laat me nu wekelijks masseren bij een kinesiste, volgens haar zit alles 'vast' :moe:
Wat ook heel goed helpt is een elektrisch warmtekussen, dat heb ik me op aanraden van die kinesiste aangeschaft
power_girl
28-02-2007, 09:34
ik heb last maar alleen in de avond last van mijn oor en dat zooo'n pijn en van migraine zoals gisteren zodra ik mijn hoofd naar beneden deed wat een pijn vooral bij het bidden....maar gier incha allah
Iklaat me nu wekelijks masseren bij een kinesiste, volgens haar zit alles 'vast' :moe:
Wat ook heeel goed helpt is een elektrisch warmtekussen, dat heb ik me op aanraden van die kinesiste aangeschaft
hoi meid ,maar wat is een kinessiste.
en waar kan jewarmtekussen halen.
dank je:kus:
Leila1982
28-02-2007, 10:48
Ik heb nog steeds heel veel last van mijn rug en kan hem dus niet al te veel belasten.. dit heb ik sinds mijn zwangerschap... Het is nu heel veel minder, maar heb er nog steeds vaak last van.
Ik heb nog steeds heel veel last van mijn rug en kan hem dus niet al te veel belasten.. dit heb ik sinds mijn zwangerschap... Het is nu heel veel minder, maar heb er nog steeds vaak last van.
ik heb ook last van mijn stuitje, nadat ik ben bevallen.
maar er is niks aan te doen :(
Rayhana23
28-02-2007, 11:02
De creme voor spierspijn noemt "VOLTAREN"
Dat is een goeie creme die je kan gebruiken
Gewoon een paar dagen masseren en inchallah zal het voorbij gaan
De creme voor spierspijn noemt "VOLTAREN"
Dat is een goeie creme die je kan gebruiken
Gewoon een paar dagen masseren en inchallah zal het voorbij gaan
dank je schat ik zal het zeker proberen die creme koop je gewoon bij de drogist
Magrebia
28-02-2007, 14:47
hoi meid ,maar wat is een kinessiste.
en waar kan jewarmtekussen halen.
dank je:kus:
Ik denk dat ze dat in Nederland een fysiotherapeute noemen (ben zelf van Belgie). Ik heb dat warmtekussen bij haar zelf besteld, maar je kan het ook in gewone elektronicazaken vinden.
Ik denk dat ze dat in Nederland een fysiotherapeute noemen (ben zelf van Belgie). Ik heb dat warmtekussen bij haar zelf besteld, maar je kan het ook in gewone elektronicazaken vinden.
daar ben ik al door de huisarts naar toe verwezen het help alleen een paar weken zeg maar tijdens die 9 behandelingen het zit altijd vast ewa alhamdoelilah:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.