jeweettogAnissa
27-08-2003, 13:19
ROMANTICUS wrote on Vandaag 13:16: Zoals je het ziet ik heb mijn tijd genomen om een dit weloverwogen voorstel te schrijven... dus houd je hart vast, doe eens gek, gooi je haar los, lees en huiver! NU effe mijn voorstel...na vele aarzeling heb ik geprobeerd wat ik in mijn gedachten heb op papier te zetten! Je vroeg je zeker al af wat de voorstel zou zijn , een rol in een nieuwe film , directrise bij een groot multinational of een reisje naar de cannarische eilanden. maar gelukkig dat is het allemaal niet, het is nog een betere voorstel; Het is geen Indecent Proposal.. zoveel geld heb ik niet!!! mijn voorstel luidt als volgt:Heb jij zin om een om een spontaan, spannende, leuke en vooral gezellige iemand te leren kennen? ( ik ben 1m86, 89 kilo niet dik maar een beetje gespierd!)? hmm.. jij gaat nu denken wat een zieligerd.. nee.. en nogmaals nee.. in real life heb ik genoeg aandacht maar ik ben kort en krachtig en vooral zeer direct. Ik vind dit manier van communiceren namelijk zeer oppervlakkig!!! Helaas ik moet er zo vandoor. Ik ben helaas niet vaak online... dus ik geef je mijn nummer...0650461727... Nu ga jij denken "Hij geeft zijn nummer zo maar en ik ben niet zo een meisje en blablabla en tralala..." Ik geef mijn nummer niet aan iedereen de reden dat ik het doe is ten eerst mijn nummer heeft nog 1 week te leven...dus be quick!!! en ten tweede Ik vind dat dit manier van communiceren namelijk zeer oppervlakkig en abstract dus om het wat concreter en levendig te maken dacht laten we gewoon bellen!!! ten derde is bellen een ander vorm van communiceren dat volgens mij precies gelijk staat aan emailen of chatten... (ik ben met je wel eens het is wel goedkoper!!)Maar goed, ik kan wel uren doorpraten over hoe en wat ik denk maar dat is niet interessant en niet relevant. Mijn motto is "wie niet waagt wie niet wint"!maar think about.. and who knows maybe this will be the start of something beautiful its up to u!! Ps: msn zou leuk geweest zijn maar we hebben geen msn toegang op de faculteit waar ik zit, en ik heb thuis geen computer. Anyway.. i did my best so u can do the rest! ( het rijmt wel lekker!) Nogmaals Ps: sorry ik heb je lang laten wachten maar ik moest effe mijn gedachten zo goed mogelijk opschrijven.... byebye ehhhh oude truk :rolleyes: wat denkt hij wel niet :jammer: