Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : miskraam, hoe lang weer zwanger?

OumDawoed
27-02-2007, 18:37

salaam aleikoem Zelf heb ik een in oktober een miskraam gehad, in 7 weken... Nu wil ik in sha Allah weer zwanger raken, de eerste keer was het meteen gelukt, maar nu duurt het (naar mijn gevoel) wat langer. Zou het kunnen liggen aan de miskraam? dat mijn lichaam nog in de war is.. zijn er dames die hier ook ervaring mee hebben gehad. hoe lang heeft het geduurd voordat je weer zwanger werd? ik weet dat het eigenlijk niet zo lang geleden is, maar het houdt me toch wel bezig...

cherinaa
27-02-2007, 18:44
maak je geen zorgen lieverd. ik ben met de pil gestopt toen mijn zoontje 3.5 was. het duurde maar liefst 2 jaar voor ik zwanger werd en dat liep uit op een miskraam, en ik was zoooo bang om weer heel lang te moeten wachten. maar elhamdoelilah werd ik 4 maanden na mijn miskraam opnieuw zwanger.

Leila1982
27-02-2007, 18:44
We zitten nu in maart dan is het dus ongeveer 4/5 maanden... dat is toch niet zo lang.. Gemiddeld duurt het 6 maanden voordat iemand zwanger raakt en dat is het gemiddelde, dus dame, maak je niet druk... misschien moet je het eerst even verwerken... Persoonlijk zou ik het niet gelijk willen zo na een miskraam, geef jezelf tijd om eroverheen te komen;)

Leila1982
27-02-2007, 18:45
maak je geen zorgen lieverd. ik ben met de pil gestopt toen mijn zoontje 3.5 was. het duurde maar liefst 2 jaar voor ik zwanger werd en dat liep uit op een miskraam, en ik was zoooo bang om weer heel lang te moeten wachten. maar elhamdoelilah werd ik 4 maanden na mijn miskraam opnieuw zwanger. Meen je dat nou?? Hoe lang duurde het voordat je zwanger werd van de eerste?

cherinaa
27-02-2007, 18:59

Meen je dat nou?? Hoe lang duurde het voordat je zwanger werd van de eerste? van de eerste ben ik zwanger geworden zonder het gepland te hebben, ik gebruikte eerst de prikpil en ben toen overgestapt naar de normale pil. en later bleek dat ik zwanger was, volgens de huisarts was die normale pil te laag voor me. dus ik was 5 maanden na mijn huwelijk zwanger, terwijl ik gewoon de pil slikte.

Leila1982
27-02-2007, 19:28
van de eerste ben ik zwanger geworden zonder het gepland te hebben, ik gebruikte eerst de prikpil en ben toen overgestapt naar de normale pil. en later bleek dat ik zwanger was, volgens de huisarts was die normale pil te laag voor me. dus ik was 5 maanden na mijn huwelijk zwanger, terwijl ik gewoon de pil slikte. Wel raar dat je de pil slikt en toch zwanger raakt en dan opeens 2 jaar moet wachten, maar ja.. alles is mektab ;)

OumDawoed
27-02-2007, 21:03
maak je geen zorgen lieverd. ik ben met de pil gestopt toen mijn zoontje 3.5 was. het duurde maar liefst 2 jaar voor ik zwanger werd en dat liep uit op een miskraam, en ik was zoooo bang om weer heel lang te moeten wachten. maar elhamdoelilah werd ik 4 maanden na mijn miskraam opnieuw zwanger. dankjewel voor je reactie, cherinaa... Alhamdoellilah is het bij jou zo snel goed gekomen. Ik merk nu alleen dat het vrouwelijk lichaam sobhanAllah zo ingewikkeld in elkaar zit! voordat ik getrouwd was was alles gewoon zo normaal... maar inderdaad zoals leila als zei..alles is mekteb! Moge Allah ons allemaal mooie kinderen schenken....

wolkjes
27-02-2007, 22:36
ik werd 4 maanden na mijn miskraam weer zwanger. en gemiddeld duurt het ongeveer 6 maanden voor een vrouw weer wzanger wordt. het zal inchallah niet lang meer duren voor je weer zwanger wordt niet te veel mee bezig zijn

fivaatje
27-02-2007, 23:37
Ik heb twee weken geleden, ook een miskraam gehad en ik denk dat je niet te snel zwanger moet worden. Dat lijkt me niet goed voor je lichaam. Bij mijn zei de arts in het ziekenhuis, dat je na een paar maanden het kan proberen om zwanger te worden.

Samira_C
28-02-2007, 08:41
Ik werd pas na 1 jaar en 2 maanden weer zwanger na me miskraam!

achermijnpc
28-02-2007, 10:32
Ik werd exact na 1 jaar zwanger, had miskraam in juli 2005 en werd zwanger in juni 2006 succes