Bekijk originele versie : Ik wil extreem veel afvallen in een korte tijd HELPPPPP
miss_marmelade
27-02-2007, 17:51
Lieve meiden,
Ik wil 15 kilo afvallen. Heb vaker in een woede actie proberen aan een dieet te houden. Maar het lukt me niet. Ik hoop dat iemand een dieet voor me heb. Door gebrek aan tijd kan ik niet sporten ofzo!:jammer:
Dus wie heeft tips voor mij om zoveel mogelijk aftevallen in een korte tijd,,,,
karima167
27-02-2007, 17:55
eeej iik d0e met je mee :_ iik m0e ook 15 kilo kwijt en dat m0et er af liefst eind mei beslamaaa
miss_marmelade
27-02-2007, 17:57
eeej iik d0e met je mee :_ iik m0e ook 15 kilo kwijt en dat m0et er af liefst eind mei beslamaaa
Oke! Welcome to the club
en eind mei lijkt mij ook een leuke optie als het ons lukt insh allah
karima167
27-02-2007, 17:58
inshalla iik hoop et m0et ons luken als we elkaar helpen k0m alles g0ed insalla
ShopAholic
27-02-2007, 18:00
Tot eind mei is toch geen korte tijd:confused:?
Ga Sonja Bakkeren, als je het volhoud ben je makkelijk tot die tijd 15 kilo kwijt.
karima167
27-02-2007, 18:04
h0e veel val je dan af bij sonjaa bakker per week
C_warrior
27-02-2007, 18:19
enige manier dat ik ken is hard trainen.
bankai style.
__Salima__
27-02-2007, 18:29
Hey dame ik heb een dieet maar is niet gezond helemaal niet is voor mensen die erg veel overgewicht hebben en een operatie moeten ondergaan.. Dan moeten ze eerst wat weg van al dat vet en dan operatie..
Het is erg goed een vriendin van een vriendin had het een keer gedaan en ze was echt wel veel afgevallen alleen je moet wel volhouden want makkelijk is het niet;);)
__Salima__
27-02-2007, 18:35
Oja het is in 7 dagen heeel wat kwijtraken ik denk dat je genoeg zult hebben aan drie weken volhouden als je dit volgt ik zal het zo wel plaatsen
tetouania_a15
27-02-2007, 18:37
heey meid
ik denk dat sonja bakker dieet het geschikt dieet voor jouw is.
je valt er ook gezond van af en weet je wat beter is als je ook gaat trainen
maar veel succes en ik hoop voor je dat het je gaat lukken
karima167
27-02-2007, 18:52
eeeej iik sport ook 3 in de week fitnis enumm als je sonja bakker dieet neemt ben je eind mei 15 killo eraf??.. iik hoor et wel van iemand die er wat van weet groetjess
IkBenIk7889
27-02-2007, 19:09
hOii hOii damesz.. Zit ff Op mn neefs account;) Ik heb oOk aan dieet gedaan maar niet van internet ofsow heb gwoOn een paar feiten verzamelt en er zelf een dieet van gemaakt:hihi: s'morgens dronk ik eerst een beker water en at ik 2 volkorenbroodjes met op 1 brood 5 gram margarine met kaas en op andere broodje gwoOn hagelslag. om 12 uur dronk ik 0.5 liter water voordat ik wat at en at 1 broodje gezond met sla/kaas/ei/komkommer. En weer bruin brood. Avond dronk ik weer water en at ik van alles wat ik normaal gesproken eet 2 eetlepels minder bijv. rijst at ik 6 eetlepels dit keer 4 , soep dronk ik 2.5 schepjes dit keer 1.5 schepje. En Na het eten NIKS MEER ETEN !! >>> je mag 1.5 uur voordat je wat gaat eten pas fruit eten en 1.5 uur nadat je wat heb gegeten fruit eten. En je mag pas 1 uur nadat je wat gegeten hebt sporten of 1 uur voordat je gaat eten. Water moet je maar zelf verdelen over de dag ik dronk zelf 2.5 liter water per dag.... Ik dronk verder niks dus geen cola ensoOwvoOrt.. En 's avonds deed ik buikspieroefeningen. of wat ik ook deed was een touw om mn buik binden een beetje strak>>> dan leer je om je buik goed in te houden tijdens het ademen.. Je kan oOk 100x als je aan je bureau zit of op schoOl je buik inhoud paar seconden dan were loslaten en dat deed ik 100x dit alles wat ik bij elkaar heb opgeschreven deed ik 1 week lang en ik ben 2 kilo afgevallen.... En Damesz wees niet zOo dOm om je 's avOnds te gaan wegen.. want dat heeft geen nut is je lichaam nog bezig met verteren en lijk je alleen maar zwaarder,,, dus beste is om je in de ochtend zonder dat je wat gegeten of gedronken heb te wegen '' zonder kleren aan''..... nOu SccS.. Vanaf mOrgen ga ik hier weer me beginnen en dan proberen vol te houden als je je aan alle regels houdt wat ik hier geschreven heb val je makkelijk 2 kilo per week af;) En ik weet neit of het klOpt maar ''ze'' zeggen dat als je LAUW water met citroensap drink je spijsvertering op gang kOmt en de afvalstoffen weg spOelt... Damesz ik ga vanaf mOrgen beginnen dan hOren jullie wel hoe het gaat. Het zOu leuk zijn als iedereen die een dieet vOlgt hier elke dag wat schrijft om elkaar te steunen,, hOu je hjet veel en veel makkelijker vOl:D Ik smeer hem (K) ciiaO(K)
maroc1000
27-02-2007, 19:21
beste methode om snel aftevallen, is twee keer per dag te eten. tussen de middag en rond zes uur. En in de avond niks meer, geen tussen doortjes. Het is niet gezond maar helpt wel, ben 10 kilo in twee halve week afgevallen.
@Maroc1000,
Goed dat deze manier voor jou gewerkt heeft, maar de beste manier om af te vallen en gezond te blijven (of worden) is juist om MEER maaltijden te nuttigen. Dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je in de 5-6 maaltijden die ik straks beschrijf per maaltijd evenveel eet als je normaal in een maaltijd doet, maar dat je voor een goede balans zorgt met je voeding.
Een belangrijk aspect van een dieet is dat je NIET te weinig moet eten. Het is te
adviseren om 5-6 maaltijden per dag te nemen waarin je vetvrij en gezond eet. Veel groentes en pasta. Ook de dagelijkse 2 stuks fruit eten. Daarnaast de hoeveelheid ongezonde consumpties drastisch verminderen, probeer geen snoep ed te eten en vermijd vette jus ed.
Verder is het wel aan te raden om er bij te sporten, hardlopen en fietsen zijn de sporten die het meeste effect hebben op je calorieverbranding. Zorg wel voor reele doelen, 15 kilo in een maand of 2/3 is niet niet voor idereen haalbaar, het ligt ook aan je lichaamsbouw en je huidige gewicht.
Probeer voor elke 2 weken een doel te stellen en daar dan ook echt naartoe te werken. Maak een gezond voedingsschema en streep elke dag dat je die hebt volgehouden af.
Je zegt dat je weinig tijd hebt om te sporten, en dit zal ook best zo zijn als je bv studie en een baan hebt, maar het is wel sterk aan te raden. S'ochtends vroeg hebben de meeste mensen wel tijd, het is meer de WIL waar je je even overheen moet zetten.
Volg je de regels hier boven, dan zal je gegarandeerd op een verantwoorde manier afvallen. Ik geloof persoonlijk niet zo in Sonja Bakker achtige praktijken.
Onthoud dat met volharding veel mogelijk is!
Een goede link voor verde info is www.bodybuilding.com . Vrees niet voor de titel, er is ook een hele hoop info op die site te vinden voor vrouwen die gewoon af willen vallen, niet alleen voor hardcore bodybuilders dus ;)
karima167
27-02-2007, 19:27
vertel ff meer wat at je h0e veel sporte je iiik hoor et z0 van je me papa wil ff wat kijken t0t so
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.