Bekijk originele versie : Konthaar!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
DRAMA_QUEEN23
27-02-2007, 13:34
wie van de meiden heeft kont haar en wat doe je eraan:confused:
lady_driouch
27-02-2007, 13:38
hahah miskiena heb je echt konthaar?
ik zou niet gaan scheren, want dan krijg je juist meer terug en wordt je haar daar alleen dikker.
ik zou het daar harsen, doet misschien heel pijn maar dan groeit jaar haar daar niet zo snel terug en krijg je ook niet meer haar.
succes meid:)
AchAchmed
27-02-2007, 13:40
euh,...BLEEK ZE DAN
DRAMA_QUEEN23
27-02-2007, 13:44
ik zou niet gaan scheren, want dan krijg je juist meer terug en wordt je haar daar alleen dikker.
ik zou het daar harsen, doet misschien heel pijn maar dan groeit jaar haar daar niet zo snel terug en krijg je ook niet meer haar.
Nee heb k niet k vroeg het me alleen af... en er zijn heus wel zat meiden die dat wel hebben
AdvocaatHanan
27-02-2007, 15:28
Heeft er iemand misschien oorhaar?:wat?!:
Wicked! :nerd:
je hoeft je niet te schamen hoor. schoonzus van mn zus heeft het. die doet brazilian wax.
Het lijkt me wel moeilijk hoor:hihi:
Als iemand daar last van heeft, kan die toch beter hulp vragen of niet.
Misschien kan je Ipl behandeling proberen. Ik zou me enorm schamen:o , maar dan ben je er ook voorgoed vanaf.:goedzo:
je hoeft je niet te schamen hoor. schoonzus van mn zus heeft het. die doet brazilian wax.
ja, pijnlijk maar ik zou dit ook overwegen
Lella_Gzella
27-02-2007, 21:16
Dacht dat alleen mannen dat hadden..
:rolleyes:
Wat bedoel je? Haar op je bips? Of haar in je bipsspleet?
Als je haar in je bilspleet hebt dan is dat heel normaal. Wij vrouwen hebben zoals je weet haar op ons schaamstreek,zo gaat dat verder tot aan de bilspleet en wie dat ontkent, liegt KEIHARD!!!!!!!!!!!!!!!Het verschilt van persoon tot persoon. De 1 heeft heel weinig daar, de ander meer..
DRAMA_QUEEN23
28-02-2007, 10:01
Wat bedoel je? Haar op je bips? Of haar in je bipsspleet?
Als je haar in je bilspleet hebt dan is dat heel normaal. Wij vrouwen hebben zoals je weet haar op ons schaamstreek,zo gaat dat verder tot aan de bilspleet en wie dat ontkent, liegt KEIHARD!!!!!!!!!!!!!!!Het verschilt van persoon tot persoon. De 1 heeft heel weinig daar, de ander meer..
in de bilspleet ja....
DRAMA_QUEEN23
28-02-2007, 10:02
Me 2 ,, Mii Nicht heeft ook haalt het weg met een rubberhandschoen
En waar kan je die rubberhandschoen halen???
als je vaak genoeg harst komt het blijft het op een gegeven moment helemaal weg
Farkoessa
28-02-2007, 11:06
klopt noona.. ik wax altijd brazilian.. wordt alles weggehaald... :goedzo:
Kan je wel een goedkoop en goed adresje geven topicstartster..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.