Bekijk originele versie : Poriënreiniger... handig apparaat?
_Koukou_
26-02-2007, 21:44
http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/TdNlDisplayProductInformation-Start?ProductSKU=0000211
Meiden, wat denken jullie... zou dit apparaatje werken om een schone huid te krijgen?
Heeft iemand zoiets?
vaak zetten dat soort apparaten je poriën helemaal open waardoor je alleen maar meer pukkeltjes krijgt
miss_benisaid
26-02-2007, 22:47
vaak zetten dat soort apparaten je poriën helemaal open waardoor je alleen maar meer pukkeltjes krijgt
:confused:
Het wordt juist geopend, zodat alle bacterie eruit kan gaan waardoor pukkels voorkomen kan worden..?
Voor topicstartster:
Ik heb geen idee, want gebruik het zelf niet. Maar denk zelf dat het je gezicht wel cleant;)
Klopt, maar je poriën sluiten zich niet meteen na de reiniging, waardoor er dus na zo'n stoombad weer vuil in je porien komt. Als je snel pukkeltjes hebt, dan is zo'n stomer niet slim.
elvira30
02-03-2007, 10:19
nnnneeeeeeeeeeee....... niet kopen hoor!!! ik ben zo dom geweest om er eentje te kopen en ik kan je vertellen... HIJ WERKT NIET!!!!!!! ik heb hem zelfs bij iemand met een rijpe puist (sorry ik weet dat het smerig klinkt) uitgeprobeert maar hielp ook niet. het was zo'n puist dat als je in de buurt kwam dat hij vanzelf open knalde :D maar nee hoor :(
sorry voor de smerige verhaal... maar ik dacht misschien haal ik je wel over om het niet te kopen :goedzo:
1tetouania
02-03-2007, 11:37
Heb ook geen resultaat gemerkt, had het gekocht bij kruidvat voor maar 2,50
HoningZoetje
02-03-2007, 12:05
Klopt, maar je poriën sluiten zich niet meteen na de reiniging, waardoor er dus na zo'n stoombad weer vuil in je porien komt. Als je snel pukkeltjes hebt, dan is zo'n stomer niet slim.
Dit klopt. Na zo'n stoombehandeling moet je je gezicht altijd wassen met koud water, zo sluit je de porien weer. En je huid voelt dan heel lekker aan.
xx
_Koukou_
02-03-2007, 22:51
bedankt voor jullie reacties... ik zal 'm dan maar niet bestellen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.