Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil niet lelijk doenn ofso maar kan iemand me aub met dit helpe?:-(

Pagina's : [1] 2

sarahke
26-02-2007, 19:32

Ey ik ben een jongedame van 16 ik draag el hamdoelilah 3 jaar hoofddoek ik ben een heel rustig type ook dus zo op school. ik heb nog nooit last gehad op school tot een maand geleden, we gingen dus op schoolreis naar frankrijk voor een week en jah daar leer je je klasgenoten beter kennen en andere mensen enz en omdat ik heel moeilijk contact leg met vreemde mensen heb ik me beetje opengesteld op die week om zo het toch een beetje leuk te maken want ik had men moeder gesmeekt om me thuis te laten maar ze zei van ga nu maar dan zie je een ander stukje van de wereld nou ik was dan maar gegaan en het was eerlijk gezegd leuk omdat ik echt mezelf kon zijn, gewoon relax ik was grotendeels van de tijd alleen op stap ik ging ni met "de meiden" op stap al had ik die keuze wel maar je kent het wel bij die "meiden" horen ook wel die "stoere jongens" en ik ben het ni gewoon om zo met jongens te praten ofzo nou yah er was dus ook een fuif aanwezig en wollah ik wil ni schijnheilig doen ofzo maar elk meisje was aant dansen behalve ik, ik stond van 18 uur tot 22 uur staand naar de klok te kijken wanneer we terug naar het hotel mochten gaan en toen kwam er zo gast naar me toe en zei van masha allah jij weet hoe jou godsdienst in elkaar zit en je laat shajtan je niet bemachtigen zoals die andere meiden nou eerlijk ik was een beetje gevleid niet dat ik me beter voelde dan de rest maar toch ik was soort van opgelucht, eens we terug naar huis gingen stond weer een van de jongens de hele reis men koffers te dragen en wou perse naast mij zitten al wou ik dat echt niet nou toen hij naast me kwam zitten begon iedereen te zeggen van we hebben een nieuw koppeltje ik werd kwaad en ging ergens anders zitten maar toch wou deze gast me niet met rust laten hij volgde mij terug en nam met sleuren en dragen men koffers nou eerlijk ik moest echt lachen toen ik hem zag maar ik liet zogezegd niet zien dat ik aan het lachen was ik wou zo serieus mogelijk blijven zodat hij weg zou gaan maar tevergeeefs niks hielp na jah dat was de reis maar na een week kwamen deze 2 jongens terug naar me toe , ze zijn beste vrienden van mekaar kwam de eerste zeggen dat hij mij niet uit zijn gedachten kan halen en smoorverliefd op mij is ik heb hem afgewezen en gezegd dat hij geen moeite moet doen voor me na een tijdje later kwam de tweede en zei ook da hij van me houd en alles voor me wilt doen nu heb ik 2 beste vrienden tegenover elkaar gezet, ik kwam vndg aan op school en zag heeel de bende rond staan dus er was gevecht aan de gang toen ik verder liep zag ik dat het de twee gasten waren die naar me toe waren gekomen, wollah ik dacht even dat ik een hartstilstand kreeg, zag ik gezicht vol bloed wollah ik was zo kwaad , ik was de oorzaak van een gevecht geworden terwijl ik de schildpad van de school ben niemand kent me daar en ga alleen met me nichten om tot die gevecht, na dat ze helemaal uit elkaar werden getrokken kwam de ene naar me toe en zei ik ga alles doen om jou te krijgen al moet ik mezelf voor opofferen, toen heb ik hem verteld dat hij mij hoe dan ook ni krijgt omdat ik aan zo diingen ni meedoe en toen zei hij ook niet als ik je hand kom vragen? toen ben ik gewoon weggaan en in de avond melde ik me op msn aan en zag ik dat iemand me toegvoegd had dit bleek dus die andere jongen te zijn en hij begon ook weer te zeggen dat hij alles voor me zou doen om mij te krijgen, nu is deze strijd steeds aan de gang en iedereen op school praat erover terwijl ik dit helemaal ni wil:traan1: ik heb twee beste tegenover elkaar gezet en dit was nooit mijn bedoeling geweest, weet iemand mij goede raad te geven aub alleen serieuze reacties:traan1: Alvast bedankt!!

meryem_87
26-02-2007, 19:39
Nou ten eerste is het niet jou schuld. Ten tweede vind ik dat je gewoon afstand van hun moet nemen, en zoveel mogelij uit de buurt de blijven. Tenzij je hem egt leuk vind..

sarahke
26-02-2007, 19:44
Yah dat is het juist ik probeer afstand te houden maar wollah waar ik me voet ook zet zie ik hun staan

scania
26-02-2007, 19:47
mooi verhaal maar je vertelt zoiiiiiiiiiiiiii overdreven.:hihi:

brafari
26-02-2007, 19:49

salaam jongens kun je niet vertrouwen. leg het uit aan je moeder,wand met jongens weet je nooit,en zeker als hij zegt,dat hij je toch krijgt. dat betekent altijd iets erg vb. verkrachting of zelfs moord. ik wil je niet bang maken ,maar de realiteit is anders.

meryem_87
26-02-2007, 19:51
probeer ze te negeren, en zen msn verwijderen. verder zal ik het je moeder maar gaan vertellen, voordat ze rare verhalen van andere gaat horen

VermisteAap
26-02-2007, 21:49
Juist, gewoon niet op ingaan.. doe alsof ze lucht zijn. Of een andere optie stuur je broer, oom of papa derop af.. gewoon om ze afteschrikken. ff een vraagje: zijn die twee moslim?

Seloua
26-02-2007, 23:55
Selamou 'alaykoum zusje... Als ik jou verhaal zo lees dan vind ik het vooral heel lief! Moge Allah jou behoeden voor het kwaad. Het lijkt erop alsof die twee jongens een strijd met elkaar aan het voeren zijn. Misschien is hun interesse oprecht, maar laten we ervan uitgaan dat dat niet zo is, gezien de leeftijd en de manier waarop ze hun interesse uiten. Mijn advies (een zuster met iets meer levenservaring) aan jou is dat je je vooral niet moet bezighouden met deze twee pubers. Jij bent nog veel te jong om je al bezig te houden met liefde en wat daar bij komt kijken. En al helemaal als het op deze manier gaat. Maak hen duidelijk dat jij geen interesse hebt. Soms moet je wat harder zijn om echt duidelijk over te komen. Geef hen ook geen aanleiding om te denken dat je het niet meent, bijvoorbeeld door op msn te blijven praten met hen of een van hen. Richt je op je eigen leven en je eigen ontwikkeling. Probeer je weg te vinden in dit leven, wees verstandig en geniet met volle teugen. Moge Allah ta'ala jou beschermen en jou je wederhelft doen leren kennen op het moment dat het ECHT is. Wa selamou 'alaykoum wa rahmatoullah

o0_Yasira_0o
27-02-2007, 19:56
Nou meid, laat je er niet in meeslepen, immers heb je hier niet om gevraagd. Als zij zich als gekken willen gedragen, moeten ze dat vooral doen. Ga vooral niet op hun uitnodigingen in. Ga lekker verder met je leven en trek je er niets van aan. Die studiereizen heb ik ook altijd gehaat. Ik moest van school ook altijd verplicht naar die reizen, maar koste wat koste onderuit gekomen. Wat doen ze: S avonds willen ze met z'n allen ff naar buiten, dan ga je mee, lopen ze opeens een disco binnen en lekker bier zuipen en ja, daar sta je dan! Wat moet je dan? 5 uur buiten in de kou wachten in een land dat je niet kent, of naar binnen met zuipende/dansende mensen? Moge Allah die studiereizen verbieden! :maf:

o0_Yasira_0o
27-02-2007, 19:58
Selamou 'alaykoum zusje... Als ik jou verhaal zo lees dan vind ik het vooral heel lief! Moge Allah jou behoeden voor het kwaad. Het lijkt erop alsof die twee jongens een strijd met elkaar aan het voeren zijn. Misschien is hun interesse oprecht, maar laten we ervan uitgaan dat dat niet zo is, gezien de leeftijd en de manier waarop ze hun interesse uiten. Mijn advies (een zuster met iets meer levenservaring) aan jou is dat je je vooral niet moet bezighouden met deze twee pubers. Jij bent nog veel te jong om je al bezig te houden met liefde en wat daar bij komt kijken. En al helemaal als het op deze manier gaat. Maak hen duidelijk dat jij geen interesse hebt. Soms moet je wat harder zijn om echt duidelijk over te komen. Geef hen ook geen aanleiding om te denken dat je het niet meent, bijvoorbeeld door op msn te blijven praten met hen of een van hen. Richt je op je eigen leven en je eigen ontwikkeling. Probeer je weg te vinden in dit leven, wees verstandig en geniet met volle teugen. Moge Allah ta'ala jou beschermen en jou je wederhelft doen leren kennen op het moment dat het ECHT is. Wa selamou 'alaykoum wa rahmatoullah :goedzo: Juistem en ameen!

dikra1980
27-02-2007, 20:07
Ey ik ben een jongedame van 16 ik draag el hamdoelilah 3 jaar hoofddoek ik ben een heel rustig type ook dus zo op school. ik heb nog nooit last gehad op school tot een maand geleden, we gingen dus op schoolreis naar frankrijk voor een week en jah daar leer je je klasgenoten beter kennen en andere mensen enz en omdat ik heel moeilijk contact leg met vreemde mensen heb ik me beetje opengesteld op die week om zo het toch een beetje leuk te maken want ik had men moeder gesmeekt om me thuis te laten maar ze zei van ga nu maar dan zie je een ander stukje van de wereld nou ik was dan maar gegaan en het was eerlijk gezegd leuk omdat ik echt mezelf kon zijn, gewoon relax ik was grotendeels van de tijd alleen op stap ik ging ni met "de meiden" op stap al had ik die keuze wel maar je kent het wel bij die "meiden" horen ook wel die "stoere jongens" en ik ben het ni gewoon om zo met jongens te praten ofzo nou yah er was dus ook een fuif aanwezig en wollah ik wil ni schijnheilig doen ofzo maar elk meisje was aant dansen behalve ik, ik stond van 18 uur tot 22 uur staand naar de klok te kijken wanneer we terug naar het hotel mochten gaan en toen kwam er zo gast naar me toe en zei van masha allah jij weet hoe jou godsdienst in elkaar zit en je laat shajtan je niet bemachtigen zoals die andere meiden nou eerlijk ik was een beetje gevleid niet dat ik me beter voelde dan de rest maar toch ik was soort van opgelucht, eens we terug naar huis gingen stond weer een van de jongens de hele reis men koffers te dragen en wou perse naast mij zitten al wou ik dat echt niet nou toen hij naast me kwam zitten begon iedereen te zeggen van we hebben een nieuw koppeltje ik werd kwaad en ging ergens anders zitten maar toch wou deze gast me niet met rust laten hij volgde mij terug en nam met sleuren en dragen men koffers nou eerlijk ik moest echt lachen toen ik hem zag maar ik liet zogezegd niet zien dat ik aan het lachen was ik wou zo serieus mogelijk blijven zodat hij weg zou gaan maar tevergeeefs niks hielp na jah dat was de reis maar na een week kwamen deze 2 jongens terug naar me toe , ze zijn beste vrienden van mekaar kwam de eerste zeggen dat hij mij niet uit zijn gedachten kan halen en smoorverliefd op mij is ik heb hem afgewezen en gezegd dat hij geen moeite moet doen voor me na een tijdje later kwam de tweede en zei ook da hij van me houd en alles voor me wilt doen nu heb ik 2 beste vrienden tegenover elkaar gezet, ik kwam vndg aan op school en zag heeel de bende rond staan dus er was gevecht aan de gang toen ik verder liep zag ik dat het de twee gasten waren die naar me toe waren gekomen, wollah ik dacht even dat ik een hartstilstand kreeg, zag ik gezicht vol bloed wollah ik was zo kwaad , ik was de oorzaak van een gevecht geworden terwijl ik de schildpad van de school ben niemand kent me daar en ga alleen met me nichten om tot die gevecht, na dat ze helemaal uit elkaar werden getrokken kwam de ene naar me toe en zei ik ga alles doen om jou te krijgen al moet ik mezelf voor opofferen, toen heb ik hem verteld dat hij mij hoe dan ook ni krijgt omdat ik aan zo diingen ni meedoe en toen zei hij ook niet als ik je hand kom vragen? toen ben ik gewoon weggaan en in de avond melde ik me op msn aan en zag ik dat iemand me toegvoegd had dit bleek dus die andere jongen te zijn en hij begon ook weer te zeggen dat hij alles voor me zou doen om mij te krijgen, nu is deze strijd steeds aan de gang en iedereen op school praat erover terwijl ik dit helemaal ni wil:traan1: ik heb twee beste tegenover elkaar gezet en dit was nooit mijn bedoeling geweest, weet iemand mij goede raad te geven aub alleen serieuze reacties:traan1: Alvast bedankt!! :hihi: en toen werd je wakker:maf2: je verhaal raakt kant noch wal :( :hihi: :hihi:

sarahke
27-02-2007, 20:33
ik heb serieuze reacties gevraagd ik ben iemand die amper een onderwerp aanmaakt hier op M.nl dus ga ik er ook geen verzinnen wollah soebhana allah mensen tegenwoordig denken dat een mens niks anders te doen heeft dan te liegen. ik heb al genoeg zondes gemaakt in men leven en ik ga ze niet vermeerderen hasmoe als ik dit mocht verzinnen. Zo iemand ben ik niet!!!

sarahke
27-02-2007, 20:35
mooi verhaal maar je vertelt zoiiiiiiiiiiiiii overdreven.:hihi: Ewa ik zeg maar de waarheid of die nou overdreven is of niet:jammer:

foreverappie
27-02-2007, 20:37
salaam, Hey meid laat je er niet in meeslepen; ga gewoon verder met je studie en wanneer je denkt het punt te hebben bereikt om te gaan trouwen, laat dan broeders om jouw hand vragen... Wasalam

sarahke
27-02-2007, 20:38

Juist, gewoon niet op ingaan.. doe alsof ze lucht zijn. Of een andere optie stuur je broer, oom of papa derop af.. gewoon om ze afteschrikken. ff een vraagje: zijn die twee moslim? Yepsz ma jah tegenwoordig zijn ze moslim met hun mond maar of er daadwerkelijk zo is dat denk ik niet ze:jammer: de ene bid omdat ik hem vroeg waarom hij het ni doet dus het komt ni echt uit zijn hart en de andere moet niks van het geloof hebben

Pagina's : [1] 2