Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben op zoek naar teams en sponsors voor een grote zaalvoetbaltoernooi in rdam

Pagina's : [1] 2

Zietoen
26-08-2003, 23:07

Op 4 en 5 oktober organiseert Futsal Promotions de derde editie van Futsal Champions, dit succesvolle zaalvoetbaltoernooi heeft veel animo gekregen en biedt aan 32 teams de mogelijkheid om hun "skillzz" en kwaliteiten te laten zien, daar tegenover staat een hoofdprijs van 3.000 euro. Heb je een team en ben je geinteresseerd laat het me dan via een pmtje weten dan stuur ik je meer info. over dit toernooi. Dit toernooi wordt op 4 en 5 oktober in Topsportcentrum in Rdam (naast het feyenoordstadion De Kuip.

Shahinez
26-08-2003, 23:26
Heb zin in je sappige zietoens ... :melig:

Zietoen
27-08-2003, 15:39
Origineel gepost door Shahinez Heb zin in je sappige zietoens ... :melig: Kom maar plukken :D

OuJdIa_L
27-08-2003, 15:49
jongens van mijn buurt zou dit heel interessant vinden... Misschien een flyer uitdelen of een poster , een idee? :idee:

Zietoen
27-08-2003, 16:04

Origineel gepost door OuJdIa_L jongens van mijn buurt zou dit heel interessant vinden... Misschien een flyer uitdelen of een poster , een idee? :idee: Posters en flyers zijn in de maak ;) Deze flyer was van de tweede editie http://www.mzaiek.nl/flyergroot_r2_c3.gif

Zietoen
27-08-2003, 16:08
Origineel gepost door SlaatNergens0p reken er maar op dat ik aanwezig zal zijn in Rotterdam met mijn team ik werd persoonlijk uitgenodig door 1 van jullie :) Morgen ga je weer een belletje van een van ons krijgen :D

Zietoen
27-08-2003, 16:10
Origineel gepost door SlaatNergens0p hahahahha oke dan weet je wel wie ik ben dan ? Nee man, morgen gaan we de hele lijst afwerken en iedereen bellen die op de lijst staat :)

prettiggestoord
28-08-2003, 22:50
ik sta ook op die lijst he je weet toch wie ik ben :D :D. niet vergeten te bellen he laterzzzzzzzzzzzzzz :zwaai: :zwaai:

Zietoen
28-08-2003, 23:00
Origineel gepost door prettiggestoord ik sta ook op die lijst he je weet toch wie ik ben :D :D. niet vergeten te bellen he laterzzzzzzzzzzzzzz :zwaai: :zwaai: wie ben jij dan?? ga je onze kassiere worden :D

mgarba_4ever
28-08-2003, 23:12
hoeveel spelers in een team 4 of 5... 3.000 euro is moooi meegenomen

Zietoen
28-08-2003, 23:23
Origineel gepost door Saida_Angel Ik wil de cassiere zijn. :cool: Van harte welkom!!! hebben we hard nodig :D

Studentmet5cent
29-08-2003, 00:04
Origineel gepost door Zietoen Op 4 en 5 oktober organiseert Futsal Promotions de derde editie van Futsal Champions, dit succesvolle zaalvoetbaltoernooi heeft veel animo gekregen en biedt aan 32 teams de mogelijkheid om hun "skillzz" en kwaliteiten te laten zien, daar tegenover staat een hoofdprijs van 3.000 euro. Heb je een team en ben je geinteresseerd laat het me dan via een pmtje weten dan stuur ik je meer info. over dit toernooi. Dit toernooi wordt op 4 en 5 oktober in Topsportcentrum in Rdam (naast het feyenoordstadion De Kuip. Wat ga je vinden!! Ga beter koffie met gebak bij la Place eten!

Zietoen
29-08-2003, 17:52
Origineel gepost door Studentmet5cent Wat ga je vinden!! Ga beter koffie met gebak bij la Place eten! Beter ga je ons weer helpen !!:D

AardBeiPlukker
29-08-2003, 19:15
bij boer waarik werk hebben we ook een voetbalteam, geen zaal want wij willen alleen in de natuur spelen. Dan hebben wij een voordeel tenopzichte van andere.

Trebendo
29-08-2003, 19:19

Origineel gepost door temsamni Vorige keer was je er ook! Beter ga je je dit keer voorstellen! :D Ik ga ook :D Effe onderduiken en dan kom ik wel :hihi:

Pagina's : [1] 2