Bekijk originele versie : geen maagd meer
laats heb ik van mijn broer gehoord
dat het moeilijk was om nog marokaans meisje
te vinden zijn die nog maagd waren scheinbaar zijn er niet
meer zo veel hoe zou dat nou kommen :confused: :confused:
Shahinez
26-08-2003, 22:50
OMdat het nu eenmaal de omgekeerde wereld is ... nu zijn het de meisjes die ho.eren zijn geworden,in plaats van jongens ...
MissBlaBla
26-08-2003, 22:55
Is het weer zover?
BlaBla
Bachelorette
26-08-2003, 22:59
Ach kom op man, ontmaagd wil toch niet gelijk zeggen dat ze een h0er is. flauwekul is dat. je weet nooit wat de precieze omstandigheden waarom ze haar virginity verloren heeft.
Zeg altijd Laykoen vel3awn
en trouwens, ik heb er geen dalil voor, maar voor zover ik weet heb jij azjar (zegeningen) wanneer je trouwt met iemand die ontmaagd is...wa allahoe a3lam
Miss_Honey
26-08-2003, 23:03
Topic nummer 200000000000000000000 over dit onderwerp :rolleyes:
Ik wil je nu niet dissen ofzo hoor...maar dit onderwerp is al zovaak besproken...er is geen rationele en reeƫle verklaring voor dit fenomeen...de meningen hierover verschillen en het leidt alleen maar tot boze en gefrustreerde mensen (aangezien sommige in pubers veranderen als iemand het er niet mee eens is...dit geldt trouwens voor alle onderwerpen!)
:zwaai:
OuJdIa_L
26-08-2003, 23:04
Origineel gepost door MissAmani
Ach kom op man, ontmaagd wil toch niet gelijk zeggen dat ze een h0er is. flauwekul is dat. je weet nooit wat de precieze omstandigheden waarom ze haar virginity verloren heeft.
Zeg altijd Laykoen vel3awn
en trouwens, ik heb er geen dalil voor, maar voor zover ik weet heb jij azjar (zegeningen) wanneer je trouwt met iemand die ontmaagd is...wa allahoe a3lam
:goedzo:
Origineel gepost door mourie
laats heb ik van mijn broer gehoord
dat het moeilijk was om nog marokaans meisje
te vinden zijn die nog maagd waren scheinbaar zijn er niet
meer zo veel hoe zou dat nou kommen :confused: :confused:
Is jou broer nog maagd
ps.
Overdrijven is ook een vak, lijk me echt onwaarschijnlijk dat ALLE marokkaanse meisje ontmaagd zijn.
En zegt dat ze niet al een keer getrouwd zijn geweest???
nehoor marokkaanse laten alles gewoon weer dichtnaaien
of laten zich van achteren pakken :)
meisjes zijn meisjes of ze nou marokkaans of.... zijn ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.