Bekijk originele versie : Wat gebruiken (verzorgsproduct) jullie vóór het stijlen van je haren .
Sweeetheart_
26-02-2007, 11:58
Ik zelf gebruikte
[Gliss Kur & andrelon glad en stijl & en die oranje van elvive ]
[alleen ben met stijlen gestopt want het maaakte me haar zo dood terwijl ik altijd al stijl had begon het breekbaar te worden
dus ben benieuwed hoe jullie je haar verzorgen en gezond laten en het je een natuurlijke stijle look geeft zonder dat het op een strijkplank uitziet of boesboesig.]
Kusz.
Sweeetheart_
26-02-2007, 17:16
úupp. gebruikt niemand haar verzorgingsproducten hier:haha:
Sweeetheart_
26-02-2007, 18:08
niemand dus.
drifa_metalsa
26-02-2007, 19:25
ik gebruik die van lóreal.. studio hot straight..en dan ga ik stylen..hij ruikt ook erg lkkr..hoe vaak stylde je je haren dan..dat het breekbaar werd??
prinses007
26-02-2007, 19:42
ik gebruik sinds vandaag ook lóreal.. studio hot straight hij ruikt super en je haar word er lkker zacht van
Heb dit product van de week gekocht en getest..en wilde het graag met jullie delen.
Het is van het merk John Frieda-Frizz Ease en het heet Hair Serum..een soort doorzichtige olie, rood grijze verpakking. Je kan het kopen bij de kruidvat of diverse drogisterijen.
Na het douchen op nat haar insmeren, verlogens stylen of krullen naar keuze. Je haar wordt er superzacht van zonder enkelen olien of vetten...
Good luck!!!
http://www.johnfrieda.nl/products/?typeId=39407&productId=39258&rangeId=39391
_Lady_widjan_
26-02-2007, 20:26
Roos flesje van L'oreal.. Hot straight..
Je haar word echt zacht, en ruikt heerlijk!:haha:
Ik blijf eraan ruiken!:hihi:
:sjans:!
Sweeetheart_
26-02-2007, 20:45
ik gebruik die van lóreal.. studio hot straight..en dan ga ik stylen..hij ruikt ook erg lkkr..hoe vaak stylde je je haren dan..dat het breekbaar werd??
ik stijlde me haren niet vaak 2 keer per weeek denk ik wel
maar ik gebruikte de fohn om te stijlen dat werd me aangeraden :kweetnie:
helpt het ook echt zodat je haar niet verbrand?
ik gebruik sinds vandaag ook lóreal.. studio hot straight hij ruikt super en je haar word er lkker zacht van
;30456595']Roos flesje van L'oreal.. Hot straight..
Je haar word echt zacht, en ruikt heerlijk!:haha:
Ik blijf eraan ruiken!:hihi:
:sjans:!
alle 3 echt toevallig ik wou er een topic vandaag over openen of deze product wel goed is samen met Frizz ease waar iemand anders net over gereageeerd heeft :hihi:
thanks sweeet lady's i wil give it a try :hihi: :sjans: voor jullie.
blijemeid
26-02-2007, 20:47
Biosilk is erg goed voor je haar.
Sweeetheart_
26-02-2007, 20:48
Heb dit product van de week gekocht en getest..en wilde het graag met jullie delen.
Het is van het merk John Frieda-Frizz Ease en het heet Hair Serum..een soort doorzichtige olie, rood grijze verpakking. Je kan het kopen bij de kruidvat of diverse drogisterijen.
Na het douchen op nat haar insmeren, verlogens stylen of krullen naar keuze. Je haar wordt er superzacht van zonder enkelen olien of vetten...
Good luck!!!
http://www.johnfrieda.nl/products/?typeId=39407&productId=39258&rangeId=39391
welke gebruikte jij want ik was geweest vandaag en kzag die product ook liggen en wou het halen samen met hot straigt
want er was normaal stug en nog 1tje volgens mij dun ofso:kweetnie:
alleeen k wou het zeker weten want zo een kleineeeeee flesje was al 13 euro
gaat het lang mee?
kUszz!
Sweeetheart_
26-02-2007, 20:49
Biosilk is erg goed voor je haar.
hoe ziet het eruit:o?
Desert_PrinCess
26-02-2007, 20:57
:likje:
welke gebruikte jij want ik was geweest vandaag en kzag die product ook liggen en wou het halen samen met hot straigt
want er was normaal stug en nog 1tje volgens mij dun ofso:kweetnie:
alleeen k wou het zeker weten want zo een kleineeeeee flesje was al 13 euro
gaat het lang mee?
kUszz!
:o Het gaat best lang mee, je hebt maar een klein beetje nodig bij elke styl-beurt, je gebruikt het namelijk op nat haar. Ik gebruik het zelf ook, het is echt aan te raden maar inderdaad wel prijzig. Er zijn twee soorten; voor normaal haar en voor stughaar. Kruidvat verkoopt slecht voor normaal haar. Ik raad jullie aan het bij etos te kopen want daar is voor normaal haar een euro goedkoper:hihi: ( 12euro), voor stughaar is alleen bij etos te verkijgen (voor zover ik weet) en kost 13 euro. Probeer maar een keer;) .
CherryPie
26-02-2007, 21:06
L`oreal Professionnel Color Show Liss Cream (dus geen L`oreal Paris).
http://www.hairshop.nl/product_info.php?manufacturers_id=20&products_id=350
GoudAppeltje20
26-02-2007, 21:27
Je moet je haren niet alleen goed insmeren voor het stijlen, maar ook tijdens het douchen. Dat is ook heel belangrijk.
Ik gebruikte eerst helemaal geen haarmasker en mijn haar zag er dan ook niet uit wanneer ik het ging stijleren.
Maar nu verzorg ik het heel goed door 1 a 2 keer per week haarmasker te gebruiken. Ik gebruik zelf L'oreal Elvive en dan de oranje shampoo, cremespoeling en haarmasker. En wanneer ik het ga stijlen gebruik ik een creme van L'oreal TEC hot style. Speciaal voor het stijlen.
Mijn haren zien er echt heel verzorgd uit wanneer ik het stijl en het is lekker zacht.
Zie hier onder afbeelding van de creme die ik gebruik voor het stijlen.
http://img79.imageshack.us/img79/2176/spa0145etmb4.th.jpg (http://img79.imageshack.us/my.php?image=spa0145etmb4.jpg)
Sweeetheart_
26-02-2007, 21:30
:likje:
:o Het gaat best lang mee, je hebt maar een klein beetje nodig bij elke styl-beurt, je gebruikt het namelijk op nat haar. Ik gebruik het zelf ook, het is echt aan te raden maar inderdaad wel prijzig. Er zijn twee soorten; voor normaal haar en voor stughaar. Kruidvat verkoopt slecht voor normaal haar. Ik raad jullie aan het bij etos te kopen want daar is voor normaal haar een euro goedkoper:hihi: ( 12euro), voor stughaar is alleen bij etos te verkijgen (voor zover ik weet) en kost 13 euro. Probeer maar een keer;) .
Dankje lieve schat :sjans:
kga het zeker proberen samen met heel veel andere nog :hihi:
welke zal k het beste nemen:o?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.