Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De EeRsTe KuS...meningen verschillen

Pagina's : [1] 2 3

sherine
26-08-2003, 22:14

hoe vond jij je eerste kus viez of lekker ??? waar was het ? hoelang geleden ? Met wie ? etc etc ik wil alles wetennnnnnnnnnnnnnn whuahuauaha Nou mijn eerste kus was met me eerste echte liefde :verliefd: Ongeveer 5 jaar geleden ofzo was voor hem ook ze eerste kus maar het verliep heel lekker enzo :o we hadden t al een week van te voren afgesproken enzo :giechel: ewa en daar stonden we in een afdakje in elkaars armen beetje te babbelen enzo kijkend naar de regen en toen uit t niks>>>BAM DAMN ik schrok effe me weg vinden enzo maar was wel tof :D Maar ja ik vergeet dat gewoon nooit meer enzo sowieso i like kissing :blauwkus:

Ouidath
26-08-2003, 22:15
*ieuw* om nooit te vergeten wat een ellende was dat zeg:eek: (figger it out of het om mij gaat of niet :stout: )

SAMMYGIRL
26-08-2003, 22:15
Sorry..kan niet mee praten :)

al_hamka
26-08-2003, 22:16
6 jaar geleden in Maroc.... de buurjongen ennuhh IEUW :D

sherine
26-08-2003, 22:17

sammy sammy nou meid...ALLE eerste keren vergeet je nooit dus wees voorbereid en doe het met de juiste ;) hoe moet ik het uitvinden girl :( ewa vertel me gewoon ben nieuwsgierig :p

sherine
26-08-2003, 22:19
hoe kan je het nou ieuww vinden en waaarom je buurjongen :maf: hoe is je relatie nu met hem dan >?>> nog goed bevriend enzo ?? want als ik me eerste vriendje zie enzo damn dan komt er wel wat los enzo hoor ook al ben ik gelukkig met de jongen die ik nu heb :) maar ja dat komt ook omdat t niet uit was gegaan ...er waren dingen gebeurd enzo :( maar ja nu zit ik dus bij hem in de klas enzo en we praten kapotveel derover je weet tog leuke herinneringen enzo whuahuahu

Chyhaan
26-08-2003, 22:20
Origineel gepost door sherine hoe vond jij je eerste kus viez of lekker ??? waar was het ? hoelang geleden ? Met wie ? etc etc ik wil alles wetennnnnnnnnnnnnnn whuahuauaha Nou mijn eerste kus was met me eerste echte liefde :verliefd: Ongeveer 5 jaar geleden ofzo was voor hem ook ze eerste kus maar het verliep heel lekker enzo :o we hadden t al een week van te voren afgesproken enzo :giechel: ewa en daar stonden we in een afdakje in elkaars armen beetje te babbelen enzo kijkend naar de regen en toen uit t niks>>>BAM DAMN ik schrok effe me weg vinden enzo maar was wel tof :D Maar ja ik vergeet dat gewoon nooit meer enzo sowieso i like kissing :blauwkus: De mijne was op me 14de... en die jongen was 18 hij was een stoere bink en ik had met m vond ik vet stoer.... We waren in zijn kamer.... EN toen gingen we zoenen en ik vond dat kwijl smerig... EN hij bleef door gaan ze tong.... IK zei dat ik t niet kon en toen ging ie me leren .... Was heel erg... Want hij zei t tegen ze vrienden en ik stond voor schut Maar nu kan ik er wel om lachen

sherine
26-08-2003, 22:21
ahhh meissie meissie tog :( jongens jongens :zweep: maar wat deed jij op ze kamer dan :kwaad: wees blij dat hij je all1 ging lekker zoenen whuahuahauhaa :lol:

sherine
26-08-2003, 22:22
Angel_eyz sjit met die lippen van jou had ik wel meer details verwacht :jammer: en wat lach jij gilly....hoe zit het met jou dan ?????

Chyhaan
26-08-2003, 22:23
Origineel gepost door sherine ahhh meissie meissie tog :( jongens jongens :zweep: maar wat deed jij op ze kamer dan :kwaad: wees blij dat hij je all1 ging lekker zoenen whuahuahauhaa :lol: Geen idee, ik zou film bij hem gaan kijken... :rolleyes: Uit eindelijk verliep de zaak anders

ClaudioLopez
26-08-2003, 22:24
toen was ik 5 ongeveer .... men... ik krijg nog kriebels als ik dat meisje zie :hihi:

sherine
26-08-2003, 22:26
whauhauahuauha ohhhhh myyy goddddd toen je thuis was wou je nie je mond spoelen met bleekmiddel :hihi: maareh had je met m...of was t een dufehead achteraf ?? claudio jaaaaaahoooooor misschien gewoon een kusje ofzo...ech nie t echte werk :bril: had wel meer van jou verwaxcht pimpy :p

Miss_Honey
26-08-2003, 22:27
Ik was ook 14 en het was smerig! Die jongen had z'n hele bek over mijn mond...over kwijl! :rolleyes: Maar de eerst zoen met m'n mannetje was zooooooo mooi! Net een film...we zaten bij mij op de bank (we waren net naar de film geweest...hij bracht me naar huis en kwam meteen ff m'n moeder ontmoeten...jaja het voelde meteen goed...is echt m'n ware! :D) We keken elkaar lief en lang aan en opeens gingen onze hoofden dichter naar elkaar toe...en toen zoende hij me heel lief en teder :Iluvu:

ClaudioLopez
26-08-2003, 22:28
Origineel gepost door sherine whauhauahuauha ohhhhh myyy goddddd toen je thuis was wou je nie je mond spoelen met bleekmiddel :hihi: maareh had je met m...of was t een dufehead achteraf ?? claudio jaaaaaahoooooor misschien gewoon een kusje ofzo...ech nie t echte werk :bril: had wel meer van jou verwaxcht pimpy :p ok, laat ik het zo zeggen :eerste tongzoen

sherine
26-08-2003, 22:28

wajooooooow bij jouw thuis :eek:

Pagina's : [1] 2 3