Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik walg van de multicurele samenleving!

CyberZina
26-08-2003, 21:36

Hey mensjes van Yasmina! ik was zo bij de concurenent shi dingen en het lezen en toen toen stuitte ik op deze walgelijke topic van een of andere kaas. Wallah mijn bloed was aan het koken toen ik dit las :boos: :boos: :boos: !!!!! WAARSCHUWING!!! NIET VOOR MOCRO'S WHO LOSE THEIR TEMPER!!!! Ik walg van de multicurele samenleving! De multiculturele samenleving is walgelijk. Niet altijd geweest. De molukkers en chinezen die al veel langer in nederland wonen hebben van meet af aan hun eigen plaats verworven door respect af te dwingen. Rascisme bestond niet, deze groepen integreerden naadloos, presteerden geweldig in de maatschappij MET behoud van hun eigen cultuur en geloofsovertuiging. Naief door het succes van de integratie van deze groepen is Nederland begonnen tijdelijke arbeidskrachten en vluchtelingen 'op te vangen' wat in de meeste gevallen niets anders inhield dan een permanente verblijfsstatus en naturalisatie. Natuurlijk wilden deze eerste groepen gastarbeiders (gast ja, dat was het woord) en vluchtelingen weer zo snel mogelijk terug naar het land van herkomst. Althans, dat zeiden ze. Kennelijk was de drang toch ook weer niet zo groot en de sociale voorzieningen te goed om de daad bij het woord te voegen want inmiddels loopt een enorme tweede en derde generatie buitenlanders rond en leven in de grote steden meer alloch- dan autochtonen Deze generaties roepen om het hardst over erkenning van hun 'eigen' cultuur en tegelijkertijd -ook op dit forum- roepen ze om het hardst dat ze hier geboren en Nederlander zijn en 'daar toch niets aan kunnen doen'. Nee, daar kunnen ze niets aan doen. Het is geheel en al te wijten aan de achterlijke naieve volksaard van de Nederlanders en de politici die zij hebben gekozen. Wat ze wel kunnen doen is ophouden met de gespeelde underdogpositie en klaagzang dat de 'eigen cultuur' aan aanvallen onderhevig is, dat ze doelwit zijn van discriminatie en het gezeur dat de Nederlanders zo intolerant zijn. Als je als Nederlander hardop durft te zeggen dat allochtonen minder presteren, veel vaker uitkeringen in alle soorten en maten genieten, vaker bij criminele activiteiten betrokken zijn, dan ben je een racist, rechts, een LPF-aanhanger, ga zo maar door. Dan nog het gedoe over hoofddoekjes. Als vrouw, wat ik ben. die dus met de ogen van een vrouw een andere vrouw bekijkt (vrouwen weten nu haarfijn wat ik bedoel) heb ik voor bepaalde met name jongere hoofddoekdraagsters een diepe minachting. Als het dragen van een hoofddoek de intentie heeft mannen niet 'op te geilen' waarom dan wel oogschaduw, lippenstift, mascara, strak truitje, strakke broek, sierraden, nagellak en schoenen met hoge hakken? Of heeft jullie Mohammed in de Quran geschreven dat Allah hem heeft laten weten dat mannen alleen maar opgewonden van HAAR? (Volgens mijn informatie komt het hele hoofddoekjesverhaal er niet in voor maar dat terzijde) Van enige integriteit is bij deze meisjes helemaal geen sprake, ze willen alleen maar benadrukken met het hoofddoekje dat ze tot een sekte behoren. Het is kicken op een 'wij'-gevoel omdat ze ergens bij moeten horen. Het effect van deze hoofddoekjesfarce, deze huichelachtige aandachtstrekkerij is dat onze Nederlandse meisjes als '****' worden gezien en zo ook worden aangesproken door moslimjongens. Als het echt zo is dat moslimvrouwen de Quran willen volgen en mannen niet in de verleiding willen brengen waarom dan van die halve maatregelen? Wees dan consequent en draag een lichaam- en gezichtsbedekkende burqa. Kortom, wat mij betreft komt er een verbod op hoefddoekjes in publieke functies, geen aparte bidruimtes in openbare gebouwen (Nederland is GEEN islamitisch land), verbod op trouwen met partner die uit land van herkomst moet overkomen, premieregeling terugkeer naar land van herkomst, imams die aanzetten tot haat en discriminatie opsluiten, islamitische scholen verbieden, stop op naturalisatieprocedures. Dan zijn er natuurlijk ook nog de mensen die net als Molukkers en Chinezen, wel integreren en presteren, en hun geloof beleven zonder dat iedereen daarvan hoeft mee te genieten. Zij zijn de parels. Helaas zijn het er veel te weinig. Als ik haar zou ontmoeten dan zou ik:............ Wat zouden jullie doen?

Lady_Cazawia
26-08-2003, 21:44
Tjah ik zou haar recht in haar Face uitlachen...:)

CyberZina
26-08-2003, 21:50
Origineel gepost door Lady Cazawia Tjah ik zou haar recht in haar Face uitlachen...:) uitlachen??????? taz ik wil haar wat aan doen gellah haar uit lachen

Lady_Cazawia
26-08-2003, 21:53
Origineel gepost door CyberZina uitlachen??????? taz ik wil haar wat aan doen gellah haar uit lachen Tjah ieder op zijn manier...:)

cousina_rifia
26-08-2003, 21:55

wat denk zij wel niet dat ze is........face to face zeggen kan ze niet...... oh als ik wist wie ze was dan had ik haar echt wat laten zien. dan had ik haar toch een klap gegeven zodat ze nog jaren in coma blijft.

C_warrior
26-08-2003, 21:58
Jaaaa daagggg ik ga dat allemaal niet lezen is veels teveel moeite

CyberZina
26-08-2003, 21:59
Origineel gepost door cousina_rifia wat denk zij wel niet dat ze is........face to face zeggen kan ze niet...... oh als ik wist wie ze was dan had ik haar echt wat laten zien. dan had ik haar toch een klap gegeven zodat ze nog jaren in coma blijft. jah wallah, dat gevoel heb ik nou ook!!! shi mocro klappen heeft ze nodig!!!!!!!!! kan ze genieten van haar zogenaamde parelssssss

parelprinsesje
26-08-2003, 22:00
het beste wat je kan doen is haar met een dialoog de grond in boren....dan is ze wel ff stellen, en als je dan toch ff bezig ben laat er dan ook meteen weten dat ze wel wat verder mag kijken dan haar neus lang is........ groetjes een parelprinsesje p.s gewoon een zwaar zielig geval die dit waarschijnlijk alleen van achter een pc durft te denken en te typen

CyberZina
26-08-2003, 22:00
Origineel gepost door chabab Jaaaa daagggg ik ga dat allemaal niet lezen is veels teveel moeite he chabab....ewa lees man!!! en trouwens mag ik die koffer met inhoud van je lenen?? heb ik nodig voor als ik dat wijf tegen kom!!!!!

parelprinsesje
26-08-2003, 22:01
...........geloof dat ik dat hierboven al had neergezet ;) groetjes een parelprinsesje

CyberZina
26-08-2003, 22:04
Origineel gepost door Angel_eyz Nou ik heb het gelezen en ik vond dat ze best wel gelijk had hoor!! Alleen het stuk over hoofddoekjes sloeg nergens op! Maar de rest heeft ze goed verwoord...........! WATTTTTTTT??? GELIJK?????? EWA BAZ A BNIETIE!!!! BAZ!!!!!!!!

CyberZina
26-08-2003, 22:06
Angel_Eyz en dit: "Kortom, wat mij betreft komt er een verbod op hoefddoekjes in publieke functies, geen aparte bidruimtes in openbare gebouwen (Nederland is GEEN islamitisch land), verbod op trouwen met partner die uit land van herkomst moet overkomen, premieregeling terugkeer naar land van herkomst, imams die aanzetten tot haat en discriminatie opsluiten, islamitische scholen verbieden, stop op naturalisatieprocedures." ben je het daar ook mee eens dan?