Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : VVVbon: vraagje

farida22
26-02-2007, 00:26

waar kan ik deze bon uitbesteden?? ik heb het in een envelop gekregen maar er zit geen lijst bij met de winkels. ik woon in rotterdam. welke winkels accepteren het iemand die het weet? drogisterijen? kledingwinkels? v en d en hema enzo ook?

OemHoudaifha
26-02-2007, 00:31
Alsje: Winkelketens De VVV irischeque is te besteden bij de volgende landelijke winkelketens: ANWB Belcompany Bever Zwerfsport De Bijenkorf Blokker Boerenbond Bruna Burmann Textiles van Dalen Dixons Douglas Duthler Expert Enorm Fleurop Interflora Free Record Shop Groenrijk De Harendse Smid Halfords HEMA Hout-Brox ICI Paris XL Intratuin Intertoys Jeans Centre Karwei Kijkshop.nl Kruidvat Lampenier Leen Bakker VanLeest Marskramer Music Store Novy huishoudartikelen Pipoos Plantage Boekhandel Prenatal Praxis Rotterdam Store Slot Modehuis De Slegte Siebel Trekpleister De Tuinen Teleflora Nederland Top1Toys Unicef Videoland V&D Wehkamp Welkoop Gamma Oil & Vinegar Snowworld Attractieparken De VVV irischeque is te besteden bij de volgende landelijke attractieparken: Burgers Zoo Dolfinarium Harderwijk Duinrell Efteling Hellendoorn avonturenpark Keukenhof Slagharen Walibi World Noorder Dierenpark Madame Tussauds Madurodam http://www.rotterdam.info/iris/verkooppunten.asp

zindjeli
26-02-2007, 00:34
weetje wat je ook kan doen stel je wilt er tog geld voor...je koopt een product bij 1 van de boven genoemde winkels en brengt het terug zo kun overal en alles ervan kopen!