Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een rare vraag over sperma

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

blauwe_hemel
25-02-2007, 23:29

gatverdamme.........................ik heb ooit van een meid gehoort dat ongesteldheidsbloed ook goed is tegen puistjes op je gezicht ...............van ene of andere cultuur......................gatverdamme.......... ........ :lol: Ik kom ni meer bij :haha: Gatver, wat kunnen sommige vies zijn! Stap gewoon een apotheker binnen en daar krijg je binnen no time een middel tegen puisten.

fatosaaa
25-02-2007, 23:35
Re: Masturberen = acne? Citaat: Origineel gepost door martie haha bro, jij zegt dat nou wel zo leuk, maar ik heb op internet is iemand horen zeggen dat sperma goed voor je huid is vanwege de eiwitten ofzoiets lijkt me dikke bullshit, en anders nog zou ik het niet doen haha *humor* dat is weer zo'n smoesje van een kerel om een vrouw in haar gezicht te kunnen spuiten !! Heb Ik Van Een Site Gehaald:lol:

mijnkind
26-02-2007, 00:05
Hoi dames , ik kom vandaag met een rare vraag. Het zit zo,Ik vroeg een keer aan een nicht van een vriendin hoe het komt dat zij nooooit last heeft van zelfs 1 puistje (haar gezicht is altijd zo puistjesloos ,ook als ze ongesteld is). die heeft toen gezecht tegen mij dat ze een geheim recept had. dus ik zei dat moet je dus vertellen . En ze zei dat ze bijna elke avond ,Haar gezicht in smeert met een beetje sperma van haar man!!!!!!:wow: En nu weet ik niet of ze het meent of ze me gewoon voor de gek probeert te houden. (maar het is wel zo dat ik het ook vroeger in marokko hoorde!!) Ik wil het niet proberen of zo(ik zo niet eens durven:hihi: ) maar het zou wel fijn zijn om te weten of ze de waarheid spreekt.:D alvast bedankt dames:kus: :hihi: hahhahaha ik heb daar nog nooit van gehoord je verteld het wel leuk :D straks vertellen ze je nog dat je de pis van je man in je haar kan smeren :maf2:

sahab
26-02-2007, 07:39
OK en als je niet getrouwd bent, wiens sperma ga je dan gebruiken?? toch niet van pa?? mensen worden alleen maar gekker hieroooooooooooooo!

hello2
26-02-2007, 07:41

Mischien bij de sperma bank dan????

lilchakir
26-02-2007, 07:55
gatver het idee alleen maakt me misselijk :lekkerpuh ik heb ergens gelezen ..dat je eigen ochtend urine goed is voor bepaalde kwaaltjes .zoals b.v een koortslip enz. en dat vindt ik al ranzig :lekkerpuh laat staan sperma :maf2:

chemicha
26-02-2007, 08:43
wortels om een kleurtje te krijgen - koffienat om je haar wat op te kleuren - olijfolie of arganolie voor je lichaam en gezicht - sperma voor acne.... Vraag me af wat er nog meer aan komt :moe:

noona
26-02-2007, 09:04
Sperma smeren heb ik ook gehoord maar NO WAY dat ik het ga gebruiken.

nayimat
26-02-2007, 09:06
dn maar liever puistjes

marwa10
26-02-2007, 09:18
Hoi dames , ik kom vandaag met een rare vraag. Het zit zo,Ik vroeg een keer aan een nicht van een vriendin hoe het komt dat zij nooooit last heeft van zelfs 1 puistje (haar gezicht is altijd zo puistjesloos ,ook als ze ongesteld is). die heeft toen gezecht tegen mij dat ze een geheim recept had. dus ik zei dat moet je dus vertellen . En ze zei dat ze bijna elke avond ,Haar gezicht in smeert met een beetje sperma van haar man!!!!!!:wow: En nu weet ik niet of ze het meent of ze me gewoon voor de gek probeert te houden. (maar het is wel zo dat ik het ook vroeger in marokko hoorde!!) Ik wil het niet proberen of zo(ik zo niet eens durven:hihi: ) maar het zou wel fijn zijn om te weten of ze de waarheid spreekt.:D alvast bedankt dames:kus: Het is echt onzin . ik heb vroeger ook heel veel last van puistjes gehad . maar sins ik getrouwg ben , heb ik helemaal geen last meer van . Het komt door de pil :goedzo:

verlokker
26-02-2007, 09:22
dit is gewoon weer zo een gare typische "marokkaanse wijfen topic" waarin ze op een "sneaky" manier over sex kunnen praten om aan hun trekken te komen, moge allah jullie vervloekt laten a wled le7ram!

-Bubbels-
26-02-2007, 09:39
heb ik ook van gehoord....:maf: zulke mensen sporen niet vind ik :maf: gatver goor maar het is wel zo.. heb het baak gehoord en ook wel eens in zo een programma gezien..

bigmomma25
26-02-2007, 09:42

hahahaha al had ik de dikste puistjes ooit mij niet gezien om zoiets op me gezicht te smeren. Gatverdamme, ik wordt alleen al bij de gedachte goed misselijk.

verlokker
26-02-2007, 09:44
dit is gewoon weer zo een gare typische "marokkaanse wijfen topic" waarin ze op een "sneaky" manier over sex kunnen praten om aan hun trekken te komen, moge allah jullie vervloekt laten a wled le7ram! :goedzo: :ego:

noona
26-02-2007, 09:45
:goedzo: :ego: Jij komt hier zeker niet zo vaak? Wij praten hier ook openlijk over sex, don’t worry!;)

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19