Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Problemen met stuurprogramma´s. pls help me

appie_terrorr
25-02-2007, 14:51

ik had op mijn pc windows xp home (gekochte) en nadat mn was was gecrashed heeft iemand er profesional voor me opgezet. alleen omdat die niet origineel is kan ik geen windows updates downloade soals service-pack2. mijn pc valt nu soms uit en dan krijg ik dot probleem. alleen het lukt dan niet om die dinge te instalere. mijn vraag is of iemand dus en stuurprograma voor me heeft ofzo alvast bedankt Download de updates voor Smart Link Modem Driver. Dit probleem is veroorzaakt door Smart Link Modem Driver. Smart Link Modem Driver is gemaakt door Smart Link, Ltd. Oplossing -------------------------------------------------------------------------------- In Windows XP Service Pack 2 (SP2) is een bijgewerkte versie van Smart Link Modem Driver opgenomen waarmee u het probleem kunt oplossen. Als u Windows XP SP2 nog niet gebruikt, wordt u aangeraden een upgrade naar de nieuwste versie van het stuurprogramma uit te voeren. Ga naar de volgende website als u een upgrade wilt uitvoeren naar Windows XP SP2: Windows XP Service Pack 2.