Bekijk originele versie : Ontbijtkoek
hilaryduff
25-02-2007, 14:42
ik heb als ontbijt 2 sneetjes bruin brood op met 1 la vache kiri en 1 fles water...
nu heb ik ehct honger me maag rommelt...ik heb zo een lange ontbijtkoek van peijneburg in de kast staan ongeopenend...wat als ik daar 5 plakjes van eet met boteR? als lunch:hihi: ..heb nu echt honger wat meot ik als lunch eten dat goed voor d elijn is en waar ik vol van zit???????
Sparklepop
25-02-2007, 14:47
ik heb als ontbijt 2 sneetjes bruin brood op met 1 la vache kiri en 1 fles water...
nu heb ik ehct honger me maag rommelt...ik heb zo een lange ontbijtkoek van peijneburg in de kast staan ongeopenend...wat als ik daar 5 plakjes van eet met boteR? als lunch:hihi: ..heb nu echt honger wat meot ik als lunch eten dat goed voor d elijn is en waar ik vol van zit???????
Kopje soep met brood? Enorme groene appel? Banaan? Nja voor een keertje mag je toch wel ff stiekem eten :stout:?
hilaryduff
25-02-2007, 14:55
Kopje soep met brood? Enorme groene appel? Banaan? Nja voor een keertje mag je toch wel ff stiekem eten :stout:?
nou ik heb geen soep in huis:(...en nee mag niet stiekem eten ahahha hoe graag ik het ook wil ben vandaag begonnen weer met dieeten dus ik kan niet al na ene paar uurtjes weer opgeven..ik meot dit jaar afvallen!!!..dus wat raad je me aan:o :hihi:
Sparklepop
25-02-2007, 14:56
nou ik heb geen soep in huis:(...en nee mag niet stiekem eten ahahha hoe graag ik het ook wil ben vandaag begonnen weer met dieeten dus ik kan niet al na ene paar uurtjes weer opgeven..ik meot dit jaar afvallen!!!..dus wat raad je me aan:o :hihi:
Hmm lastige kwestie idd....Dan maar een enorme, groene, sappige appel he :D. Heb je rijstkoek? Da's ook lekker en vult goed!
hilaryduff
25-02-2007, 14:58
Hmm lastige kwestie idd....Dan maar een enorme, groene, sappige appel he :D. Heb je rijstkoek? Da's ook lekker en vult goed!
nee alles wat je net opnoemt heb ik niet erg eh ahaha...ik heb wel brood kaas boter en ontbijtkoek en tonijn in olie ...:(
Sparklepop
25-02-2007, 14:59
nee alles wat je net opnoemt heb ik niet erg eh ahaha...ik heb wel brood kaas boter en ontbijtkoek en tonijn in olie ...:(
:hadj: Boodschappen doen! 4 uur Cup-a-Soup! Grote zak met appels! Rijstkoeken!
Okee nou dan zou ik een boterham met kaas nemen, niet teveel plakjes!
Ontbijtkoek mag je eten hoor..
Mensen met een dieet eten dat ook gewoon
CherryPie
25-02-2007, 15:57
Ja, maar geen 5 plakjes :hihi:
hilaryduff
25-02-2007, 16:44
:( te laat...ik heb net zitten vreten als een paard soms haat ik me daardoor het lijkt alsof ik 4 magen heb :(:(stomme dikheid...jullie willen neit weten wat ik gegeten heb :(
ShopAholic
25-02-2007, 16:48
:( te laat...ik heb net zitten vreten als een paard soms haat ik me daardoor het lijkt alsof ik 4 magen heb :(:(stomme dikheid...jullie willen neit weten wat ik gegeten heb :(
Pff dit komt mij zo bekend voor allemaal, moeilijke situatie. Maar ja erger dan wat ik vandaag op heb zal het niet zijn geweest:hihi:
Tenminste dat hoop ik voor je:D
Ciinderella
25-02-2007, 16:52
wat heb je gegeten :hihi:
hilaryduff
25-02-2007, 17:44
nou ik heb 2 sneetjes met tonijn 2 sneetjesmet kaas in de tosti en 3 plakken ontbijtkoek met boter en 2 sneetjes met chocopasta..1 bounty en een groot stuk chocola met pinda's :(:(
Die ontbijtkoek van de bakker die is pas echt lekker.:likje:
solovely19
25-02-2007, 18:12
Ontbijtkoek is helemaal niet slecht er zit heel weinig vet in. Alleen kan je het beter zonder boter nemen en geen 5 sneetjes maar hooguit 2.
OumYAssine
25-02-2007, 18:22
nou ik heb 2 sneetjes met tonijn 2 sneetjesmet kaas in de tosti en 3 plakken ontbijtkoek met boter en 2 sneetjes met chocopasta..1 bounty en een groot stuk chocola met pinda's :(:(
meid het belangrijkste is een goed ontbijt 1plakje ontbijtkoek is te weinig
je moet iets eten waar je een paar uur mee kan en dan een tussendoortje en dan lunch
bv smorgen 2 gerooste volkorenbrood met mager beleg en thee zonder suiker
lunch een salade
tussendoortjes plakje ontbijtkoek /fruit of een stuk komkommer
avondeten veel groenten gestoomd /gekokt met een beetje olijfolie en wat vlees of kip vis gegrild of gebakken in een beetje olijfolie
en na 20.00 niet meer eten oftewel iets licht
en veel drinken vooral water
Ik ben zelf bezig met het South beach dieet ben er 2 jaar terug 15 kg mee afgevallen en heb dat ruim een jaar zo kunnen houden en nu sids sept vorig jaar is er weer wat gewicht bijgekomen.
dit is een erg makkelijk dieet en je hoeft niks te wegen en geen cal. te tellen en je mag eten tot je vol zit
het bestaat uit 3 fases
1 fase duurt 2 weken
alle koolydragen mag je niet eten en suikers
dus geen pasta , meelprodukten,rijst en aardappelen en geen fruit
dit 14 dagen lang je valt dan ongeveer 3 tot 6 kg af
fase 2
duurt zolang tot je op je streefgewicht zit
je mag wel weer fruit en de juiste koolydraten maar dan met mate
goede koolydraten zitten in volkoren produkten zoals volkoren brood zilvervliesrijd en volkoren pasta etc
fase 3 is om op gewicht te blijven en duurt je leven lang
voedsel wat is toegestaan mag je eten tot je geen honger meer hebt
veel succes met lijnen mocht je meer informatie willen of steun dan moet je maar een gil geven:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.