Bekijk originele versie : Ik val op NERD-MEISJES!
Ik meen het serieus. Een nerd-meisje kun je vertrouwen, ze doen geen gekke dingen, je hebt ze zo onder de duim en je kunt nog met ze lachen ook (niet uitlachen hoor)! En als ze er niet uitziet ga ik gewoon een x met ze shoppen en kies ik voor haar kleding uit die ze dan moet dragen. En heel veel nerd-meisjes zijn eigenlijk nog mooi ook, alleen omdat ze wat lomper en verlegener zijn (das de aard van het beestje) kijkt niemand naar ze om.
:Iluvu:.
Wael_Beni_Saidi
26-08-2003, 17:38
niet iedereen die een bril draagt is een nerd...... ik ken genoeg marokkaans meisjes die brildragend zijn en heel leuk zijn dus wat praat je?...
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
niet iedereen die een bril draagt is een nerd...... ik ken genoeg marokkaans meisjes die brildragend zijn en heel leuk zijn dus wat praat je?...
Ik snap niet waar je 't onderwerp 'bril' vandaan haalt.. :confused:
Wael_Beni_Saidi
26-08-2003, 17:40
Origineel gepost door Cina
Ik snap niet waar je 't onderwerp 'bril' vandaan haalt.. :confused:
:confused: dat bedoelt hij toch....
Origineel gepost door Wael_Beni_Saidi
:confused: dat bedoelt hij toch....
Hij zei niks over bril hoor :)
Maar ik ben het met je_weet_tog eens, wat is een nerd?
Je weet toch :D
miriammetje
26-08-2003, 17:41
walailah wat mooi wat je zegt....allah heeft ons gemaakt dus die meiden kunner zelf niks aan doen...maar meestal worde ze toh gewaadeerd
Wael_Beni_Saidi
26-08-2003, 17:43
Origineel gepost door Saher
Nee dat woord bril heb ik nooit genoemd man!
Een nerd is gewoon iemand die lomper, ongemakkelijker, onzekerder of verlegender is. En daar zitten zat kanjers tussen, geloof me!!!
;) mijn excuses
Een nerd is gewoon iemand die lomper, ongemakkelijker, onzekerder of verlegender is. En daar zitten zat kanjers tussen, geloof me!!!
Ik ben verlegen, ben ik nu ook een nerd? :hihi:
miriammetje
26-08-2003, 17:45
ik heb lievre eenjongen met d eeigenschappen die jij niemt + praktische moslim dan iemand met enehoge dunk....
Wael_Beni_Saidi
26-08-2003, 17:49
Origineel gepost door je_weet_toch
ik wil niet lullig doen er zijn bloed mooi meisjes die aan jou criteria voldoen dus
en boevendien iedereen is een nerd we zijn allemaal wel een lomp onzeker enz
alleen de ene heeft het meer dan de ander
en wie zijn wij dan wel om iemand een nerd te noemen :zwaai:
:goedzo:
pffffffffff breek me de bek niet open jij bent de opper nerd :giechel:
;)
Breek me de bek niet open? Jij komt zeker uit Belgica of niet? :hihi:
Ik weet, ik ben oppernerd! :ego:
wahaha nee hollanda :o
Oooh oke :D
zinalady
26-08-2003, 18:06
JUist JE WEET TOCH....ik ben het helemaal met je eens.....
Kijk ik begrijp wat je met deze topic wilt zeggen en het is heel erg goed bedoeld maar eigelijk zet je het nu negatief neer......
Iemand kan voor jou een nerd zijn terwijl die voor mij een super hunk is.
Allah heeft ons allemaal niet hetzelfde gemaakt...(omdat we zo allemaal uniek zijn en dus niet omdat hij ons in hokjes wilt stoppen.)
EN het feit dat jij al zegt een NERd is onzekerder....lomper enz.....zegt alleen maar dat jij al een mening klaar hebt over alle personen die zo zijn en dus er ook zo uitzien,terwijl ze dan geen nerd hoeven zijn.
En een nerd is helemaal niet iets negatiefs...ze zijn niet lomper JUIst duizend keer slimmer dan ons (MIJ)!!! en onzeker?? NOu i don't think sooo zij zijn degene die juist niet met de hele gang meelopen...en ik kan het je zelf vertellen mijn middelbare schooltijd....ik vond het geweldig om popi te zijn en deed daar alles aan..ik was diegene die onzeker was en niet de zogenaamde Nerds..die durven voor hun mening op tekomen die durven te laten zien dat ze hun eigen leventje willen leiden op hun manier....dus ik ben het er totaal niet mee eens dat jij zo iemand een NERd noemt!
DUs daar heb je het al....Wat is een nerd? Is het niet een gewoon mens? is het niet een scheldwoord??
Beslama
zinalady
26-08-2003, 21:19
Ja ik begrijp precies wat je bedoeld daarom zeg ik ook...het is goed dat je zo een topic opent om te laten zien dat jou smaak ze wel heel aantrekkelijk vindt....
DAt zijn ze ook :D
Het feit dat er mensen zijn die zich alleen maar bezig kunnen houden met hun Innerlijk....en alles wat zij aan talenten beschikken dat naar buiten laten stralen...daar heb ik heel veel bewondering voor.
Ze zijn zeker niet minder dan de rest....en ik moet eerlijk bekennen alsik klasgenoten of wat vrienden gewoon pest(Dol) dan noem ik ze ook Nerd's enz.....terwijl ik daar dan helemaal niet bij stil sta en nu vraag ik me ook af waarom ik dat dan zeg want ik heb echt respect voor ...die mensen...!
Maar nogmaals leuk dat je zo een topic opent en ik bedoelde het ook totaal niet beledigend, ik wilde alleen duidelijk maken dat er geen onderscheid moet zijn tussen niemand!!!!!!
BYe bye :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.