Bekijk originele versie : inlopen...pumps...help me!
AdvocaatHanan
25-02-2007, 03:31
Hey dames...
Ik heb een probleempje. Ik heb gisteren pumps gehaald. Alleen het probleem is dat maat 37 net te groot is en 36 net te klein; maar ik pas er wel in. Awel heb ik maar 36 gehaald. Alleen ik ben bang dat ze te strak zullen gaan zitten na loop van tijd; of kan ik dat verhelpen bij het inlopen van de pumps dat ze dan wat gaan uitrekken?
Wie kan mij helpen? Of moet ik ze gaan ruilen voor 37; maar die zijn net iets te groot...cm ofsjow:(
Wie helpt; krijgt poentje van mij:hadj:
prinses_maroc
25-02-2007, 09:38
als je zet uitloopt word het van zelf groter stel je had 37 gehaald en je had ze uitgelopen net alsof het 1 maat groter is geworden :maf2:
DuNyA_NL
25-02-2007, 13:19
Hey dames...
Ik heb een probleempje. Ik heb gisteren pumps gehaald. Alleen het probleem is dat maat 37 net te groot is en 36 net te klein; maar ik pas er wel in. Awel heb ik maar 36 gehaald. Alleen ik ben bang dat ze te strak zullen gaan zitten na loop van tijd; of kan ik dat verhelpen bij het inlopen van de pumps dat ze dan wat gaan uitrekken?
Wie kan mij helpen? Of moet ik ze gaan ruilen voor 37; maar die zijn net iets te groot...cm ofsjow:(
Wie helpt; krijgt poentje van mij:hadj:
Hey Meid,
Ik ken het probleem ik zit nl ook altijd precies tussen twee maten in. Ik dnk dat als je 37 zou nemen je zo uit je schoenen floept. Das ook niet egt fijn. Afhankelijk van hoe strak 36 zit, kun je proberen om er paar dagen houten schoenenspanners in te zetten. Dan rekt het leer wat uit (ik neem tenminste aan dat het leer is...). Maar als maatje 36 egt zo strak zit dat je er op geen mogelijkheid op kan lopen, zou ik tog 37 nemen met een zooltje, dit scheelt meestal ook weer een halve maat.
Succes!
Sparklepop
25-02-2007, 13:22
Ik had ook te kleine laarzen (dacht ik) maar na een week inlopen (en pijn lijden) zijn ze wat ruimer geworden en nu zitten ze als gegoten. :D
k_megrabia
25-02-2007, 13:23
Wat voor soorrt pumps zijn het ? { foto } want had paar maanden terug ook zo'n probleempje had voor el3ied rode pumps gehaald van de
Zara ( 70 eurotjes ) dus had ik ook maat 36 gehaald ze zaten heel strak maar me zuss draagt ook 36 en heeft best bollevoetjes dus k d8 k laat haar ze welleens dragen zodat zei ze uitloopt . maar die van zara zijn van die sterke stof enz. dat ze gewoon niet weider wouden worden ..
maar als ik goedkope pumps haal 30 euro enz. lopen ze wel uit .. :(
Moonlight_
25-02-2007, 14:09
Natte kranten, of watjes in je schoenen zetten en een nachtje laten intrekken. Niet TE nat he, zeg maar een beetje op de grens van vochtig en nat. Vervolgens laten drogen en je zult zien dat ze wat uitgerekt zijn.
Je had maat 37 moeten nemen en dan een voetzooltje in leggen..dan zit ie als gegoten ;)
AdvocaatHanan
25-02-2007, 21:32
Hey Meid,
Ik ken het probleem ik zit nl ook altijd precies tussen twee maten in. Ik dnk dat als je 37 zou nemen je zo uit je schoenen floept. Das ook niet egt fijn. Afhankelijk van hoe strak 36 zit, kun je proberen om er paar dagen houten schoenenspanners in te zetten. Dan rekt het leer wat uit (ik neem tenminste aan dat het leer is...). Maar als maatje 36 egt zo strak zit dat je er op geen mogelijkheid op kan lopen, zou ik tog 37 nemen met een zooltje, dit scheelt meestal ook weer een halve maat.
Succes!
Wat zijn dat?
Verder bedankt voor de moeite schatje:kus:
AdvocaatHanan
25-02-2007, 21:34
Wat voor soorrt pumps zijn het ? { foto } want had paar maanden terug ook zo'n probleempje had voor el3ied rode pumps gehaald van de
Zara ( 70 eurotjes ) dus had ik ook maat 36 gehaald ze zaten heel strak maar me zuss draagt ook 36 en heeft best bollevoetjes dus k d8 k laat haar ze welleens dragen zodat zei ze uitloopt . maar die van zara zijn van die sterke stof enz. dat ze gewoon niet weider wouden worden ..
maar als ik goedkope pumps haal 30 euro enz. lopen ze wel uit .. :(
Ze waren 25 euro:maf:
Ik vond ze mooi en zo vaak zal ik ze ook weet niet dragen:hihi:
AdvocaatHanan
25-02-2007, 21:36
Je had maat 37 moeten nemen en dan een voetzooltje in leggen..dan zit ie als gegoten ;)
Ja, maar hij was wel tegen de 1 cm aan:confused:
hajarr84
25-02-2007, 22:43
hebben jullie ook dat in de zomer als je wandelt je voeten beetje opzwellen van de warmte dan neem je beter maat groter anders is t te klein n 36
Ja, maar hij was wel tegen de 1 cm aan:confused:
Hoe bedoel je?..als je een voetzool erin legt maakt het half maatje tot een maatje kleiner.
fatosaaa
26-02-2007, 00:24
Slapen Met Die Schoenen Aan En Hele Dikke Sokken...
hajarr84
26-02-2007, 00:47
slapen met schoenen haha dat lijkt me niet zo leuk :haha:
slapen met schoenen haha dat lijkt me niet zo leuk :haha:
thuis meelopen..als je na 10 min al niet meer ermee kan lopen zou ik ze ruilen en dikke pantys dan maar dragen en jah zomer is t warm en worden voeter dikker;)
suc6
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.