Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste Leden, zou het niet handig zijn...

TwinkleEye_19
26-08-2003, 16:48

Als er een hoekje komt met: 'Te koop/ Aangeboden' en een met 'Gezocht/ Gevraagd' ? Steeds meer leden zijn niet alleen opzoek naar mensen, maar ook naar dingen.. Zo zie je steeds meer topics waar studenten opzoek zijn naar een kamer en/of stellen naar een woning.. Of studieboeken (die men niet meer gebruikt) aanbieden of juist zoeken :o En ik heb trouwens nog een mobiele telefoon nodig :engel: :engel: Zeg maar een soort van 'Marokkaanse Souk' (kblijf tenslotte een Mocro :hihi: ) Wat vinden jullie ervan? Stem even op de poll dan kan de Moderator zien of er behoefte aan is :zwaai: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=132780

NA3_NA3
26-08-2003, 16:55
een Marokkaanse souk leid oa tot diefstal..rwina, problemen, geluidsoverlast, irritatie, drukte dus beter maar niet

TwinkleEye_19
26-08-2003, 16:57
Origineel gepost door NA3 NA3 een Marokkaanse souk leid oa tot diefstal..rwina, problemen, geluidsoverlast, irritatie, drukte dus beter maar niet Niet Virtueel :bril:

xxhananexx
kan wel handig zijn....ik heb daardoor ook ja gedaan, maar nu ik eraan denk...dit is geen plaats om dingen te kopen of verkopen...het is een forum waar je kunt discuseren....dus denk dat het beter is als je niet een souk hier begint... je kunt op marktplaats ofzo kijken als je een telefoon nodig hebt.....dat is ervoor gemaakt ;)

NA3_NA3

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Niet Virtueel :bril: o duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :nerd:

TwinkleEye_19
26-08-2003, 16:59
Origineel gepost door xxhananexx kan wel handig zijn....ik heb daardoor ook ja gedaan, maar nu ik eraan denk...dit is geen plaats om dingen te kopen of verkopen...het is een forum waar je kunt discuseren....dus denk dat het beter is als je niet een souk hier begint... je kunt op marktplaats ofzo kijken als je een telefoon nodig hebt.....dat is ervoor gemaakt ;) Marktplaats vraagt een bedrag om advertentie te plaatsen enzo.. Verder vindt je er niet veel Typisch Marokkaanse dingen ;) Discuseren hebben ze genoeg hoekjes voor.. Waarom wel mensen zoeken, maar geen dingen :) En een kamer aangeboden krijgen doe je toch liever bij iemand die je een beetje kent :)

xxhananexx
26-08-2003, 17:11
ja JAAPIE dat ben ik.....interesse?? ;)

xxhananexx
26-08-2003, 17:13
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Marktplaats vraagt een bedrag om advertentie te plaatsen enzo.. Verder vindt je er niet veel Typisch Marokkaanse dingen ;) Discuseren hebben ze genoeg hoekjes voor.. Waarom wel mensen zoeken, maar geen dingen :) En een kamer aangeboden krijgen doe je toch liever bij iemand die je een beetje kent :) ik weet niet....ik zou het niet erg vinden als het er komt, maarja ik weet niet of het hier hoort....we zien wel wat de moderators ervan vinden

xxhananexx
26-08-2003, 17:19
sorry dan moet ik je teleurstellen....het was maar een fa2....dat is christina milian....maar dat wist je denk ik wel....in mijn dromen zie ik er zo uit..;)

AdamX
26-08-2003, 17:22
daarvvoor zijn aparte sites met regels enz.. , ik raad jullie www.ebay.nl

xxhananexx
26-08-2003, 17:22
hey jaapie het ging hier om een souk....niet van het onderwerp afdwalen....is niet leuk voor de andere mensen :P

xxhananexx
26-08-2003, 17:26
of ik op haar lijk....ja heel erg zelfs....heb geen foto van mezelf op de pc staan, dus moest ik een vervanger neerzetten die op mij lijkt....dus ;)....goed antwoord :D

xxhananexx
26-08-2003, 17:31
is goed hou ik je aan, je herkent me meteen als je me ziet :rolleyes: