Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe installeer ik de geluidskaart??

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 20:50

Kheb net nieuwe boxen maar kheb van alles geprobeerd maar walou!!:confused: Kan iemand mij aub helpen!!! is puntje waard!!!!:goedzo: Groetjes van moi..

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 20:55
uppppppppppppppppppppppppppp

Faris
24-02-2007, 20:58
Boxen hoef je niet te installeren!

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 21:00
Ja dat weet ik...maar zonder geluidskaart geeft ie foutmeldingen aan en kan ik zowieso niks horen...

Faris
24-02-2007, 21:14

Wat voor fout krijg je? Wat voor geluidskaart heb je?

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 21:32
Ik krijg kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem is met het geluidskaart is opgetreden..zo'n balkje komt tevoorschijn..er komt helemaal geen geluid uit, geen muziek, zelfs niet iets van internet ofzo een filmpje ofzo..dus het ligt echt aan de geluidskaart..:confused: heb je een software ofzo dat ik kan instaleren?

pakistan
24-02-2007, 21:49
Assalaam aleykum Probeer dit Eerst Start-Uitvoeren Typ Services.msc- en zoek windows audio druk op starten als het uitgeschakeld is en probeer dan

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 22:08
snap er helemaal niks meer van...helluuuuppp :confused:

elmorro_
24-02-2007, 22:17
download everest home, meld welke geluidskaart je hebt.. dan plaatsen ze hier de driver link die je nodig hebt..

Ghzelaa_Hbiba
24-02-2007, 22:29
download everest home, meld welke geluidskaart je hebt.. dan plaatsen ze hier de driver link die je nodig hebt.. Hey ik heb die proggrama ook al geinstaleert, hoe kom ik dan achter wat voor geluidskaart ik heb?? waar kan ik dat zien...

elmorro_
24-02-2007, 22:34
computer/ overzicht/ en dan zie je bij multimedia, geluidskaart ;)

pakistan
25-02-2007, 10:32
Ga maar eens naar rechtermuisknop op "deze computer"-->"eigenschappen"-->"Hardware"-->"Apparatenheeer" en dan onder besturing geluid even kijken of je daar "gele" of "rode " tekens ziet staan. http://www.marcelbosveld.nl/geluid.JPG

pakistan
25-02-2007, 10:32
of probeer anderes dit a) als je niet weet welke geluidskaart je hebt, download even http://www.starfix.nl/includes/helpdesk/downloads/everest.php b) Start Everest, via Computer en Overzicht vind je je geluidskaart c) indien mogelijk, (dubbel)klik op gevonden geluidskaart en download besturingssoftware. indien niet mogelijk, google geluidskaart en zoek/installeer nieuwe driver-software. d) alles gedaan? Computer herstarten. Probeer weer muziek via WMP af te spelen en kijk wat er gebeurt (dus herhaaldelijk proberen, ook inkl. Opnieuw Starten).