Bekijk originele versie : Hebben Jullie Dit Gehoord????
MISS_mezight
26-08-2003, 15:53
Wisten jullie dat er een meisje in Marokko op haar trouwdag
is vermoorddoor haar negeffa met behulp van een schorpioen???
NadIa84LovesFo
26-08-2003, 16:04
Oeeeeeeeeee hou op je maakt me bang!!! Ben op zoek naar een Negeffa!!!!:hihi:
SweetRose
26-08-2003, 16:06
:watte?:
Ik zal mijn revolver maar meenemen volgend jaar als de neggafa mij opmaakt :D:D
MISS_mezight
26-08-2003, 16:18
Is echt gebeurd in Tetouan. Dat meisje ging eerst met een jongen. Daarmee heeft ze het uitgemaakt en meteen een ander leren kennen. Die jongen met wie ze gaat (ging) heeft haar ten huwelijk gevraagd. Ze zouden gaan trouwen. Die ex van haar heeft dat toen gehoord en is erachter gekomen wie haar negeffa is. Hij is naar de negeffa gegaan en heeft haar 5 miljoen aangeboden als ze de bruid zou vermoorden en 2 miljoen als ze ervoor zou zorgen dat de bruidloft niet zou doorgaan. Die negeffa ging op de dag van de bruidloft het haar van de bruid doen en heeft vervolgen in een stuk nephaar de schorpioen gestopt. Dat meisje begon op een gegeven moment steeds te klagen dat er iest prikte in haar hoofd. De negeffa zei tegen haar dat dat de haarspelden waren. Later die avond zou ze de zaal betreden. Toen zag de cameraman haar en zei tegen de negeffa: wat is er met haar gebeurd?????? Haar gezicht meskiena (lah ie r7amha) was HELEMAAL opgezet.
De negeffa zei dat dat zou komen omdat die jaouhar (sieraden) zwaar waren en dat dat de oorzaak zou moeten zijn. Toen ze de trap wou aflopen om de zaal te betreden is ze gevallen en op slag dood! De politie was gekomen en zochten de oorzaak. De hulpje van de negeffa zei dat de bruid last had van haar hoofd. Toen ze gingen kijken zagen ze die schorpioen. De gif had zich gemeng in haar hersenen. De negeffa is meteen opgepakt en heeft die ex veraden. Ze zijn nu allebei opgesloten. DIT IS ECHT!!!
Atlas_Gebergte
26-08-2003, 16:23
Jemig wat erg zeg, tot hoe ver de mensen gaan ze, ze zijn niet eens bang voor Allah. Allah Rahmoe.
Wa Sallaam Alikoum
Origineel gepost door SlaatNergens0p
Steven Spielberg zoekt scriptschrijvers ..iets voor jou ?
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
hahahaha lach me dood om jou
MISS_mezight
26-08-2003, 16:49
Origineel gepost door SlaatNergens0p
Steven Spielberg zoekt scriptschrijvers ..iets voor jou ?
En jij moet zeker niet bij het nieuws werken!!!! :D
Origineel gepost door MISS_mezight
Wisten jullie dat er een meisje in Marokko op haar trouwdag
is vermoorddoor haar negeffa met behulp van een schorpioen???
leuk :)
Leilahgirl
27-08-2003, 00:15
Nee ff serieus mensen ik heb het ook gehoord dit jaar. Het is echt gebeurd in tetouane. Maar in Marokko gebeuren sowieso de raarste dingen waarvan je nog nooit hebt gehoord.
Maar echt zielig voor de bruid en de familie en het blijkt dat niet die jongen zelf is opgepakt maar zijn vader. Die jongen is voortvluchtig.
s_soumaya18
27-08-2003, 00:30
allah yahfedna
ennn allah yarhemha incha allah
de gebeurtenissen die in marokko voorkomen , daar heb ik gewoon geen woorden voorrrr
xxxxxxxxxxx nadia
ik heb een slachtpartij mee gemaakt in imzouren (alhoceima) vader vermoordt zijn zoon en vlucht naar bni ******, daar aangekomen werd ie opgepakt, zijn zoon is onderweg naar het ziekenhuis overleden, beide afkomstig uit belgie, er gebeuren rare dingen op deze wereld
Allah i7fad jami3 al moslimin
Lady_moi
27-08-2003, 02:24
Damn shit waar gaat da heen :kwaad:...allah yehfed voor mij geen negeffa :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.