Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger van een tweeling

Pagina's : [1] 2 3 4 5

tara28
24-02-2007, 18:26

Eerst denk je dat je in verwachting bent van 1 kindje en dan blijkt het dat het er twee zijn na een onderzoek Hoe zou jij reageren vooral als je al kinderen hebt.

Akhlaaq
24-02-2007, 18:28
Ik zou even slikken maar het ontzettend leuk vinden. Het is nare ziekte of iets dergelijks. Je krijgt 2 kinderen ziet als een zegening en zeker niet als een last.

Mfelsa_nr1
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij! Ik heb er geen een en mocht ik zwanger zijn van een 2ling ben ik extra blij! Jah ik weet niet hoe het is om kids te hebben maar ik denk dat ik ook heeeeeeeeel blij zal zijn! Ben je zwanger van een 2ling?

Shifae
Super! Een tweeeeeeeeeeeeeeeeeeling, dat zou ik echt geweldig vinden!!!! :Iluvu: Is dit nu bij jou het geval?

Shereen23
24-02-2007, 18:30

k zou een gat in de lucht springen..... Tara are you knocked up girl????????????

isra1979
24-02-2007, 18:30
Ik zou het ook heel leuk vinden, vooral als het een jongen/meisje is....lijkt me geweldig

power_girl
24-02-2007, 18:31
ik zou in eerste instantie even schrikken denk ik omdat ik al 3 kids heb..maar dan zou ik een gat in de lucht springen van de blijheid...!!

lieve_meiske
super:love:!

noonah
ik zou een nog grotere gat springen in de lucht!! bij mij zit het in de familie, is toch prachtig, dat je 2 wondertjes krijgt ipv 1?? allah swt) heeft je eennog groter kado gegeven dan je al dacht, er zijn mensen die maar 1 willen en die krijgen het niet eens , dus eenn tweeling is zo n mooi geschenk, opvoeding zal we; erg zwaar zijn heb ik bij mn moeder en tantes gezien maar het is het allemaal waard. ikk en iemand die 9 maanden lang dacht 1 kindje te hebben bleek bij de bevalling dat er nog 1 aankwam dus ze waren helemaal niet voorbereid op 2! Het zou geweldig zijn een tweeling

lieve_meiske
24-02-2007, 18:32
ik zou een nog grotere gat springen in de lucht!! bij mij zit het in de familie, is toch prachtig, dat je 2 wondertjes krijgt ipv 1?? allah swt) heeft je eennog groter kado gegeven dan je al dacht, er zijn mensen die maar 1 willen en die krijgen het niet eens , dus eenn tweeling is zo n mooi geschenk, opvoeding zal we; erg zwaar zijn heb ik bij mn moeder en tantes gezien maar het is het allemaal waard. ikk en iemand die 9 maanden lang dacht 1 kindje te hebben bleek bij de bevalling dat er nog 1 aankwam dus ze waren helemaal niet voorbereid op 2! Het zou geweldig zijn een tweeling mare deed ze geen echo's enz.?

Shifae
24-02-2007, 18:37
mare deed ze geen echo's enz.? Soms zit het ene kindje achter het andere verschuilt tegen de rugwand aan en dan zie je echt helemaal niet dat het er twee zijn :D

Mfelsa_nr1
24-02-2007, 18:38
Mijn moeder had mij (3, 9 jaar), mijn broertje was 1,2 jaar (hij liep nog niet) en toen werden mn zusje geboren! :love: Mijn ma had het super druk. Ik moest naar school. Mijn broertje liep nog niet en ze kreeg een 2ling! Maar ze waren heeeeeeeeeel rustig! Ze zaten heel de dag samen in de box en mn broertje zat erbuiten met een sjaal om zn buik zodat ie niet wegliep! Hij mocht niet bij ze in de box maar speelde wel lief met ze! We hebben nog foto's hoe ze elkaar spenen verwisselden, hoe ze tegen elkaar leunden als ze sliepen etc. etc. Nu zijn het mooie meiden van 19!

cuisinetje
24-02-2007, 18:39
ik zou een nog grotere gat springen in de lucht!! bij mij zit het in de familie, is toch prachtig, dat je 2 wondertjes krijgt ipv 1?? allah swt) heeft je eennog groter kado gegeven dan je al dacht, er zijn mensen die maar 1 willen en die krijgen het niet eens , dus eenn tweeling is zo n mooi geschenk, opvoeding zal we; erg zwaar zijn heb ik bij mn moeder en tantes gezien maar het is het allemaal waard. ikk en iemand die 9 maanden lang dacht 1 kindje te hebben bleek bij de bevalling dat er nog 1 aankwam dus ze waren helemaal niet voorbereid op 2! Het zou geweldig zijn een tweeling Mijn moeder bv...........:hihi: die had ook een tweeling en ondanks echo's toch niet ontdekt............spreek nu wel over 16 jaar terug............:D

Shifae
24-02-2007, 18:40
Mijn moeder had mij (3, 9 jaar), mijn broertje was 1,2 jaar (hij liep nog niet) en toen werden mn zusje geboren! :love: Mijn ma had het super druk. Ik moest naar school. Mijn broertje liep nog niet en ze kreeg een 2ling! Maar ze waren heeeeeeeeeel rustig! Ze zaten heel de dag samen in de box en mn broertje zat erbuiten met een sjaal om zn buik zodat ie niet wegliep! Hij mocht niet bij ze in de box maar speelde wel lief met ze! We hebben nog foto's hoe ze elkaar spenen verwisselden, hoe ze tegen elkaar leunden als ze sliepen etc. etc. Nu zijn het mooie meiden van 19! Ja, dat is echt superleuk! Ik droom echt altijd van een tweeling..1 kindje is al een geschenk, als je er dan 2 krijgt dan ben je echt wel een uitverkorene! :love: p.s. wat zielig voor je broertje meskien met die sjaal om zn buikje..:hihi:

lieve_meiske
24-02-2007, 18:41

Soms zit het ene kindje achter het andere verschuilt tegen de rugwand aan en dan zie je echt helemaal niet dat het er twee zijn :D ooh ok tnx:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5