Bekijk originele versie : Effe een serieuze vraag!
Khad er gisteren bijna ruzie om met iemand....maar wat is de hoofdstad van Nederland? Hij heeft me echt in de war gemaakt :confused: ...hij klonk behoorlijk overtuigend!.
SweetRose
26-08-2003, 15:25
Parijs
Tsjelzies
26-08-2003, 15:26
scheveningen
SweetRose
26-08-2003, 15:29
Origineel gepost door temsamni
Ga spelen! Domme Belg! :D
Laf joe toe temsamni :blauwkus:
:D
sana_girl
26-08-2003, 15:30
hahahaha
ik zal het eens zegge AMSTERDAM ;)
en ik ben van belgie hé
big kissesssss
Wild_Female
26-08-2003, 15:32
Ja, dat zeg jij!
Den haaaaaaaaaag...is groter dan Adam...en hoort dus eigelijk de hoofdstad te zijn Maar de hoofdstad..En beste stad blijft AmsterdaMmmmmmmmm :D
Volgens mij praat ik bla..maar wat zei die andere dan waarmee je een discussie had?
SweetRose
26-08-2003, 15:37
:D
Jammer dat je al verloofd bent! :D
Ik heb er geen spijt van hoor :D
miriammetje
26-08-2003, 15:37
Origineel gepost door Bef_marokkaan
Balhaar het is: AMSTERDAM
temsamni is toevallig geen bal haar hij is een lieverd en jij een vieszak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rolleyes:
Wild_Female
26-08-2003, 15:38
Ja, ik zei Amsterdam...en die ander kwam uit Frankrijk en bleef volhouden dat Den Haag de hoofdstad van Nederland is!
Ja diegene denkt dus dat Den haag de hoofdstad is omdat Den Haag eigelijk groter is dan Amsterdam....maar ja De hoofdstad is en blijft Amsterdam natuurlijk... :D :zwaai:
PrettyRachi
26-08-2003, 19:28
JUISTEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
AMSTERDAMMIEEEEEEE!
Jamila17
26-08-2003, 19:35
Amsterdam is de hoofdstad, maar Den haag is de regeringsstad ..
In de wetboek staat dat de koning of koningin in de Nieuwe kerk gekroond moet worden en de Nieuwe kerk ligt in Amsterdam .. Daarom is Amsterdam de hoofdstad .. Anders was Den haag het ..
Slim ben ik, hé .. Ik ben namelijk goed in geschiedenis .. :stout: :hihi:
Just_a_Lady
26-08-2003, 20:02
Die vent die zegt Den Haag zal toch echt ff zijn pilletje in moeten nemen
De hoofdstad is en blijft toch echt Amsterdam :zwaai:
Rotterdam natuurlijk!!!!
Amsterdam??? Wat ligt daar dan? ALs je zegt Den Haag daar heb je het parlement enz. maar Amsterdam?? :confused: kom op mensen, jullie zijn er toch niet zo erg aan toe....
Rotterdam heeft een van de grootste haven van de wereld (na Antwerpen) dus als het Rotterdam dan al niet is is het Antwerpen wel, Nederland en Belgie waren tenslotte 1.
Saidat0en
26-08-2003, 21:02
Origineel gepost door amianis
Rotterdam natuurlijk!!!!
Amsterdam??? Wat ligt daar dan? ALs je zegt Den Haag daar heb je het parlement enz. maar Amsterdam?? :confused: kom op mensen, jullie zijn er toch niet zo erg aan toe....
Rotterdam heeft een van de grootste haven van de wereld (na Antwerpen) dus als het Rotterdam dan al niet is is het Antwerpen wel, Nederland en Belgie waren tenslotte 1.
Rotterdam heeft de grootste haven ter wereld (Dus niet Antwerpen) en Amsterdam is de hoofdstad .. :)
Origineel gepost door 0_Saida_0
Rotterdam heeft de grootste haven ter wereld (Dus niet Antwerpen) en Amsterdam is de hoofdstad .. :)
als jij dat denkt :rolleyes:
ik weet gelukkig wel beter :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.