Bekijk originele versie : Hoogeisens?Zeer kieskeurig??
jendoubi
24-02-2007, 14:45
Salamoe alaikom,
Inchallah is alles goed met iedereen. Ik zit met iets en misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb nooit een echte relatie gehad. dit, omdat ik wel met meerdere meisjes heb afgesproken, maar na 1 keer af te hebben gesproken met elke meid had ik geen zin meer om ze te zien. ik ben een persoon die iemand heeel goed observeerd. de meeste zeggen van mij dat ik hoogeisend ben.
Broeder en zusters,
weten jullie waar het om gaat?
Sokran, salamoe alaikom
HalfBlood
24-02-2007, 19:01
Shnou 7walek 3omar :haha:
BelovedMoslima
25-02-2007, 00:11
Wa alaikom salaam,
Misschien moet je die meiden een kans geven en een tweede keer afspreken?
Eisen hebben is normaal, iedereen heeft wel eisen.. Maar je kan toch niet na 1 date al zeggen dat ze niks voor jou is.. Tenzij je voornamelijk op uiterlijk valt
Misschien7
25-02-2007, 13:11
Ik begrijp je helemaal! Want dat probleem heb ik ook. Ik knap snel af op jongemannen en het zijn meestal de kleine dingetjes die mij dan irriteren en waar ik geen vrede mee heb.
Ik krijg ook vaak te horen dat ik te kieskeurig maar in mijn ogen stel ik helemaal geen hoge eisen. Ik heb geprobeerd bepaalde punten door de vingers te zien maar ik KAN t gewoon niet accepteren.
Hoe hiermee om te gaan? Ik weet t eigenlijk zelf ook niet zo goed, ik zit er namelijk middenin.:traan1: Maar hamdoelillah, ik denk wel dat er 1 persoon is die mij tevreden kan stellen, iemand waarmee ik wel akkoord ga.
Wish u luck!;)
Ik begrijp je helemaal! Want dat probleem heb ik ook. Ik knap snel af op jongemannen en het zijn meestal de kleine dingetjes die mij dan irriteren en waar ik geen vrede mee heb.
Ik krijg ook vaak te horen dat ik te kieskeurig maar in mijn ogen stel ik helemaal geen hoge eisen. Ik heb geprobeerd bepaalde punten door de vingers te zien maar ik KAN t gewoon niet accepteren.
Hoe hiermee om te gaan? Ik weet t eigenlijk zelf ook niet zo goed, ik zit er namelijk middenin.:traan1: Maar hamdoelillah, ik denk wel dat er 1 persoon is die mij tevreden kan stellen, iemand waarmee ik wel akkoord ga.
Wish u luck!;)
eisen, zoals?
soukara123
25-02-2007, 21:50
hahah dat probleem ken ik dat heb ik ook hahaha
Salamoe alaikom,
Inchallah is alles goed met iedereen. Ik zit met iets en misschien kunnen jullie mij helpen. Ik heb nooit een echte relatie gehad. dit, omdat ik wel met meerdere meisjes heb afgesproken, maar na 1 keer af te hebben gesproken met elke meid had ik geen zin meer om ze te zien. ik ben een persoon die iemand heeel goed observeerd. de meeste zeggen van mij dat ik hoogeisend ben.
Broeder en zusters,
Sokran, salamoe alaikom
Aan welke eisen voldoen ze niet?
Its_Just_Me
25-02-2007, 23:19
alsof jullie allemaal zo perfect zijn:moe:
vraag je zelf eens af...verdien ik het wel om zulke hoge eisen te stellen??...terwijl je maar een klein miezerig nerdje bent?:hihi: (dat was maar een voorbeeld)
jendoubi
26-02-2007, 18:42
Aan welke eisen voldoen ze niet?
Ze praten alsof ze op straat leven, en zijn niet serieus...
Malheureuse
26-02-2007, 18:45
Wish u luck!;)
weet je, zo was ik ook!! een ding die me niet aanstond en ik wilde hem niet meer zien.
Bij mijn huidige vriend, is echt alles anders. Ik accepteer al zijn kleine defauts, ik accepteer hem zoals hij is, en dit sinds onze eerste date!!
Wil maar zeggen, dat indien jeniet aangetrokken voelt door iemand, ga je gewoon uitvluchten zoeken voor jezelf!! En indien de persoon je WEL aanstaat kan je er wel mee leven
jendoubi
26-02-2007, 19:10
weet je, zo was ik ook!! een ding die me niet aanstond en ik wilde hem niet meer zien.
Bij mijn huidige vriend, is echt alles anders. Ik accepteer al zijn kleine defauts, ik accepteer hem zoals hij is, en dit sinds onze eerste date!!
Wil maar zeggen, dat indien jeniet aangetrokken voelt door iemand, ga je gewoon uitvluchten zoeken voor jezelf!! En indien de persoon je WEL aanstaat kan je er wel mee leven
Ja ik weet, maar tot nu toe heb ik niet iemand gevonden die me echt aantrok snap je? is lastig, dus zal denk ik wel aan mij ligge...
Malheureuse
26-02-2007, 19:12
Ja ik weet, maar tot nu toe heb ik niet iemand gevonden die me echt aantrok snap je? is lastig, dus zal denk ik wel aan mij ligge...
komt nog wel hoor
geduld wordt beloond:goedzo:
Ze praten alsof ze op straat leven, en zijn niet serieus...
Aha, nou dat kan. Maar er zwemmen genoeg visjes in de zee :)
jendoubi
26-02-2007, 22:15
Aha, nou dat kan. Maar er zwemmen genoeg visjes in de zee :)
dat klopt inderdaad, nu moet ik er 1 goed vangen
justice21
27-02-2007, 16:27
Salamoe alaikom,
Broeder en zusters,
Sokran, salamoe alaikom Het is veeleisend en observeert. Zo zie je maar dat niemand perfect is. Veel van ons zoeken naar perfectie terwijl we allemaal onze gebreken hebben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.