Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moeten vrouwen kunnen koken ja of nee?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
26-08-2003, 15:22

Moeten vrouwen kunnen koken ja of nee? tell me :confused:.

SaMiax
26-08-2003, 15:30
ja :o

SaMiax
26-08-2003, 15:34
Origineel gepost door temsamni Wat heb je anders aan ze! :rolleyes: :rolleyes:

deheks
26-08-2003, 15:37
Origineel gepost door Bef_marokkaan JA dat vind ik nou ook Maar waarom vindt jij dat een vrouw moet kunnen koken ??? :cool:

abadi
26-08-2003, 15:47

ik vind het een zielige poll je kan het andersom ook stellen moeten mannen kunnen koken, als je man bent moet je ook leren koken en kom niet met een verhaal wij zijn moslims want de profeet (swt) zo staat het in een hadith dat hij zijn vruwen heeft geholpen bij het huis houden zo heeft hij brood gekneedt en afgewassen enz. natuurlijk moet een vrouw kunnen koken maar dat geldt ook voor een man.

miriammetje
26-08-2003, 15:49
Origineel gepost door abadi ik vind het een zielige poll je kan het andersom ook stellen moeten mannen kunnen koken, als je man bent moet je ook leren koken en kom niet met een verhaal wij zijn moslims want de profeet (swt) zo staat het in een hadith dat hij zijn vruwen heeft geholpen bij het huis houden zo heeft hij brood gekneedt en afgewassen enz. natuurlijk moet een vrouw kunnen koken maar dat geldt ook voor een man. SALAMA ALIKOEM... MASHALALH VOOR JU WOORDEN EINDELIJK EEN SLIM IEMAND....LUISTER HEB JIJ DIE HADITH ERGENS OP JE PC STAAN ZO JA ZOU JE MIJ IDE WILLEN PMMEN ...... MIRIAM

miriammetje
26-08-2003, 15:54
Origineel gepost door Bef_marokkaan Haha jullie nemen ook alles serieus, voor mij is het een en al lol :giechel: HELAAS IS HET LEVEN GEEN LOLLETJE MAROKAANTJE.......ALLAH IS GROOT BARMHACHTIG EN VERGEVINGSGEZIND

Mariampjee
26-08-2003, 15:55
Ja , Natuurlijk Moet Een Vrouw Kunnen Koken!! De Vrouw Zal Immers Voor Die Kleine Koters Zorgen!! Je Bkaw Mesakien Be Dzjoe3??? De Vrouw Zal Ook Uiteindelijk Voor Het Eten Zorgen....Je Kunt Nu Dan Wel Zeggen .....De Man Moet Hier Ook Aan Mee-Helpen... Maar In Praktijk Zal Het Heel Anders Gaan Dan In Theorie! ....Ben Het Er Ook Mee Eens Dat De Man Wel Wat Moet Kunnen Koken? Als Ze Vrouwtje Ziek Is Of In De Ernstige Omstandigheden Zelfs Overlijdt?......Maar Het Hele Gedoe Over Koken Rust Toch Uiteindelijk In De Handen Van De Vrouw...........

miriammetje
26-08-2003, 16:00
Origineel gepost door Bef_marokkaan wat doe jij op de site dan, ga beter een paar hadiths lezen i.p.v. je bezig te houden met gekken zoals mij. :D DOE IK OOK HAMDOLEILAH..KUNNE WE NIET VAN JOU ZEGGEN MAROKANATJE...

deheks
26-08-2003, 16:00
Origineel gepost door Bef_marokkaan Tja anders is ze geen vrouw :D Marokkaanse logica ik heb er 18 jaar op gestudeerd :D Dan moet je echt terug naar school en kies in het vervolg een goeie school uit :D

abadi
26-08-2003, 18:35
miriammetje ik heb die hadith niet op papier maar als je hem echt nodig hebt dan moet je de boeken die over de vrouwen van de profeet gaan lenen of kopen ik denk dat deze in de markaz wel te koop zijn, of als je een schotel hebt de zender iqra op dinsdag avond om 20:00 amro khalid volgen hij is met deze onderwerp bezig het is een voldoening om te horen hoe de vruwen van de profeet zijn geweest en hoe de profeet met zijn vrouwen om ging en daarbij hoorde erbij dat hij ze ook in de huishouding hielp en dat hij dat en zijn volgelingen vertelde dat hij buiten de profeet is maar thuis (hij is nog steeds de profeet) dan is hij de liefhebbende man.

miriammetje
26-08-2003, 20:06
Origineel gepost door abadi miriammetje ik heb die hadith niet op papier maar als je hem echt nodig hebt dan moet je de boeken die over de vrouwen van de profeet gaan lenen of kopen ik denk dat deze in de markaz wel te koop zijn, of als je een schotel hebt de zender iqra op dinsdag avond om 20:00 amro khalid volgen hij is met deze onderwerp bezig het is een voldoening om te horen hoe de vruwen van de profeet zijn geweest en hoe de profeet met zijn vrouwen om ging en daarbij hoorde erbij dat hij ze ook in de huishouding hielp en dat hij dat en zijn volgelingen vertelde dat hij buiten de profeet is maar thuis (hij is nog steeds de profeet) dan is hij de liefhebbende man. ik heb een paar boeken die gaan over vrouwen in d eislam en de vrouewn van de profeeet en heb ook gelezen dat hij ze mee hielp mara ken er geen hadith of soera van..maar bedankt bovoor jou informatie

NadIa84LovesFo
26-08-2003, 20:09
Origineel gepost door Bef_marokkaan Moeten vrouwen kunnen koken ja of nee? tell me :confused: Jah vrouwen moeten kunnen koken, heeeeeeeeeel normaaaaaaaaal :)

Lady_moi
26-08-2003, 20:10
MOETE VROUWE KUNNE KOKE??? JA!!

MarocStar
26-08-2003, 20:14

Liefde voor de vrouw gaat door de maag ;) :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3