Bekijk originele versie : jaloezie, mag hij of zij naar iemand anders kijken?????
fatimael
16-07-2002, 15:44
Hoi allemaal,
Omdat de meeste onder ons gewoon snakken naar een nieuwe topic, heb ik er hier eentje voor jullie, (jullie mogen me laterzzz bedanken)
Komt het weleens voor dat jullie samen op stap zijn met de husband, partner, vriend, en hij of zij loopt te kijken naar iemand anders.
hoe reageren jullie hierop? Sommige zeggen zolang hij maar met mij is kan het me niet schelen naar wie hij of zij kijkt, andere stikken van jaloezie als hij /zij naar een ander iemand kijkt... :kwaad:
Mag het of mag het niet. :D of ik zal het beter formuleren, kan jouw partner dat maken bij jou?????? :rolleyes: graag een reactie van de boys & girls.
groetjes
Fatima
Je hebt kijken en kijken....als hij haar aankijkt en hij kleed haar bijna uit dan mag hij daar ook blijven....Maar gewoon kijken is toegestaan...
Ik ben wel jaloers....hoor...hihi...
Maar ik kan wel heel erg reeel doen gelukkig maar
soussiasaida
16-07-2002, 15:55
Ik zal hem gelijk effe een paar stompen verkopen......:D
fatimael
16-07-2002, 15:56
nog mar 1 reply, kom op iedereen!!!!!
soussiasaida
16-07-2002, 15:58
Nee effe serieus, ik zou toch wel me niet op mijn gemak voelen. Maar ja ze zeggen weleens "kijken mag"
Als ik naar mezelf kijk, ik kijk ook weleens naar andere jongens maar zonder bij bedoelingen, ik denk dat iedereen dat weleens doet.
Mijn man mag kijken, ze kan toch nooit mooier zijn dan mij :ego: hahahaha ya eigendunk!
Beauty23
16-07-2002, 16:01
Als ik zelf naar andere jongens zou kijken, ok. Dan zou ik niet echt moeilijk gaan doen. Maar dan wel alleen kijken, en niet aandacht trekken of een glimlach of een knipoog of wat dan ook.
Maar ten eerste als ik dat zou doen dan zou ik niet meer leven.
En ten tweede ben ik toevallig een type die gewoon gauw jaloers wordt.
Als ik met mijn man in de stad loop hou ik hem constant in de gaten en wil van iedereen de hele geschiedenis weten van de personen die hij gedag heeft zegt. Dus ik heb helemaal geen tijd om naar andere mannen te kijken en ik koop ook altijd helemaal niets als ik met hem ben. Trouwens als je dat eenmaal toe laat, dan krijg je toch alleen problemen. Tegenwoordig zitten meiden achter de mannen aan.
Een jongen hoeft toevallig alleen maar de kant op te kijken van een meisje en hij zit aan haar vast.
Vroeger konden de meiden niet rustig de stad. Nou zijn het de jongens die niet rustig kunnen winkelen.
Dus dames laat het niet toe.
Anders is het je eigen schuld.
fatimael
16-07-2002, 16:04
Hey Beauty 23, helemaal mee eens !!!
keep your eyes open!!!!!!!
hij mag van mij wel kijken...maar niet KIJKKUUUHH totdat z'n ogen er bijna uitvallen... Dat vind ik eerlijk gezegd een beetje ongemakkelijk... Ik bedoel: als ik z'n oogjes niet kan vullen, waarom loop ik er dan nog langs?
hajartje
17-07-2002, 00:16
Hij mag van mij gerust naar een andere kijken, maar hij moet wel goed nadenken voordat hij kijkt, want hij weet niet wat voor gevolgen hem te wachten staat.
Ha wa7ied:zweep:
Oe ha zoez:stomp:
Oe hneja wa7ied:auw:
Ha:Djar
ik ben wel een beetje jaloers als ik eerlijk ben.
helemaal als ik zie dat dat meisje waar hij naar kijkt heel mooi is.
en ik kan er ook niet zo goed tegen als hij naar een blondine zou kijken.
op de 1 of andere manier heb ik dan het idee dat ik niet mooi en goed genoeg ben.
SweetxBaby
17-07-2002, 11:48
'hoi
weet je wat ik altijd zeg.. als ie toevallig naar een meisje kijkt..
ik kijk hem aan en zeg ... luister eens als ik er niet bij ben... mag je heel de dag kijken.. maar als ik naast je loop.. kijk je niet oke..
en dan word ik kwaad en loop iets vlugger.. en dan volgt ie me en omhelst me en dan is het weer goed...
ik ga je zeggen... ik ben een tikkeltje jarlours.. ik hou er niet van dat ie naar anders chickies kijkt als ik naast hem loop...
:zwaai:
fikriaatje
17-07-2002, 12:01
Veel meisjes vinden het al heel erg als hun vriend naar een ander kijkt,maar het gaat volgens mij alleen om vertrouwen in elkaar hebben,Ik bedoel ik zelf kijk ook wel eens naar andere mannen ,gewoon zonder bijbedoelingen,dus waarom zou mij vriend naar een ander meisje kijken.
Je hebt wel kijken....en kijken,dus als ik met mijn vriend in het centrum zou lopen en er loopt een meisje en hij kijkt naar haar tot ze de hoek om is,dan zal ik heus wel wat van zeggen.
Whatsupnador
17-07-2002, 12:21
hahahahahahahahahahaha
LieveMeisje
17-07-2002, 12:30
voor mij maakt me niets uit, zolang me vriend blijft trouw....... kijken kan toch geen kwaad want ieder mensen hebben een 2 ogen of niet dan???!!!!!!!!!! hahahaaaaaaaaa
Fikriaatje,
dit heeft niets met vertrouwen te maken... Maar met onzekerheid..
Het geeft je geen fijn gevoel als je vent elke keer naar een mooie meisje kijkt...dan ga je denken...en dat denken doet soms pijn..
Dan ga je alle dingen in je hoofd halen.. Dat is onzekerheid...
Tuurlijk vertrouw je hem anders ben je neit met hem...lijkt mij.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.