Bekijk originele versie : Wie kijkt er wel eens naar seksfims??
Ja vroeg ik me eigenlijk wel af. Stel je bent aan het zappen op zaterdagavond en toevallig kom je lang SBS of FOX 8 en je ziet daar toevallig wat "actie" blijf je dan "per ongeluk" kijken of zet je hem meteen uit??
Of ben je een fervente piepppppppppp-film fan die er eerlijk voor uitkomt?? ben benieuwd.
(voor de kenners van de marokkaanse serie LALLA FATIMA, madmax!!!!).
TwinkleEye_19
26-08-2003, 15:00
I3la nepheid...
Zap door anders stop ik er gewoon een DVD-tje in :wijs:
TwinkleEye_19
26-08-2003, 15:02
Origineel gepost door Bef_marokkaan
wat voor dvd? met lara croft zeker?? :p
Hoe raad je het :bril:
Als het maar actie-films zijn :wijs:
En het liefst waar in gevochten wordt (Matrix, The One) en Jet Li in speelt :Iluvu:
Tsjelzies
26-08-2003, 15:04
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Hoe raad je het :bril:
Als het maar actie-films zijn :wijs:
En het liefst waar in gevochten wordt (Matrix, The One) en Jet Li in speelt :Iluvu: jah precies wie vind het nou leuk om iemadn anders in actie:maf: te zien get a life
GangstaLovin
26-08-2003, 15:08
sexcourt is wel leuk hoor :D
miriammetje
26-08-2003, 15:24
salaam alikeom..
sjonge jonge jij bent nog erger dna ik dacht...en dan zegt hij nou mijn mnaam is een straat woordje van leeuwarden...jakkie viezerikkje moge allah ons verbeteren en vergeven inshalalh..
mocro4life16
26-08-2003, 15:27
Stel je bent aan het zappen op zaterdagavond en toevallig kom je lang SBS of FOX 8 en je ziet daar toevallig wat "actie" blijf je dan "per ongeluk" kijken of zet je hem meteen uit??
ff voor de duidelijkheid, op sbs komt geen sex meer :D , het komt tegenwoordig alleen op v8 en rtl 5 :D
Tsjelzies
26-08-2003, 15:28
Origineel gepost door mocro4life16
ff voor de duidelijkheid, op sbs komt geen sex meer :D , het komt tegenwoordig alleen op v8 en rtl 5 :D zo daar kijk jij vast niet naar he
Wild_Female
26-08-2003, 15:29
Origineel gepost door mocro4life16
ff voor de duidelijkheid, op sbs komt geen sex meer :D , het komt tegenwoordig alleen op v8 en rtl 5 :D
Hhhahaahhaha shitannnnnn :D
Ja vroeg ik me eigenlijk wel af. Stel je bent aan het zappen op zaterdagavond en toevallig kom je lang SBS of FOX 8 en je ziet daar toevallig wat "actie" blijf je dan "per ongeluk" kijken of zet je hem meteen uit??
Of ben je een fervente piepppppppppp-film fan die er eerlijk voor uitkomt?? ben benieuwd.
(voor de kenners van de marokkaanse serie LALLA FATIMA, madmax!!!!)
Nee hoor we organiseren (mijn zussen en vriendinnen ) weleens een avond met van die leuke piepppppp-films is helemaal niets op tegen waarom het zijn toch natuur films niet dan????? :D
miriammetje
26-08-2003, 15:41
He miriammetje wat bruis je weer van de vooroordelen, check mijn ondertiteling
vooroordelen ja eerst geloofde ik j ewel ..maar na al jou topic s gelezen te hebben weet ik genoeg..maar wie ben ik om dta tegnejou te zeggen g amaar lekker door de sjitan verleid snel.....
en als je weet dat het een vies woord is met twee betekenissen is dan pak je dat toch niet als nickname maare wie ben ik.....
moge allah ons verbeteren en vergeven inshalah
miriammetje
26-08-2003, 15:44
:iblies:................................. :eek:
JA SORRY HOOR MAAR DAAR ERGERDE IK ME AAN IK KEN JE NIET PERSOONLIJK DUS KAN NIET OVER JE OORDELEN MAARE WAT JIJ DOET VINMD IK ECH NIET NORMAAL MAAR IK HOU ER OVER OP VOORDAT IK DEPRI WORD....SUCCES....
MIR
miriammetje
26-08-2003, 16:04
hahaha miriammetje.........nu even serieus, je weet toch dat ik alleen aan het lol trappen ben. Alles wat ik doe en zeg, moet je met een korreltje zout nemen :D relax meid ;)
IK KENJE NIET DUS DAT KAN IK NIET WETEN..MAAR JE SPOORT ANDERE TOT HET SLECHTE TOE..ALS EEN JONGEN DEZE REACTIES LEEST VAN JULLIE DAT JULLIE DIE FILMS KIJKEN EN HIJ DEE DAT NIET WANT WEET DAT HET HARRAM IS...DAN ZOU HIJ KUNNE DENKEN J AHUN DIOEN HET TOCH OOK EN ZIJN MOSLIMS....BEGRIJPJE...MAAR OKE IK BEN WEERS TE DIEP IN DINGEN AAN HET GAAN... :o
miriammetje
26-08-2003, 16:07
;)
GEEF DIE KNIPOOG MAAR AAN DE TV ALS JE ANA HET KIJKEN BENT.....HIHIHIHIH :rolleyes: MAARE IS GOED ZO KIJK MAAR WAT J EDOET...PFFFFF :zwaai:
Lady_Cazawia
26-08-2003, 16:25
Miriammetje je hebt helemaal gelijk..:goedzo:
Maar weet je wat is, Mgherba djelna sgan oe fiehoem doeda...:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.