Bekijk originele versie : Wie is er wel eens in aanraking gekomen met de politie??
Wie van jullie is er wel eens gepakt door de smerissen/flics/scootoe/politie?? en waarom?? :D.
Trebendo
26-08-2003, 14:47
pffffffffffffffff alleen maar, hoort bij de dagelijkse bezigheden in krispijn
Origineel gepost door Trebendo_Berkani
pffffffffffffffff alleen maar, hoort bij de dagelijkse bezigheden in krispijn
:o ik ook.. :D
Lady_moi
26-08-2003, 14:51
Never...:bril:...Kzen nen engel eh :engel:...Ik ben nen braafke se :D
Trebendo
26-08-2003, 14:54
Origineel gepost door Bef_marokkaan
waarvoor?
Dat zijn heel veel verschillende zaken, je weet zelf ook wel waar de marokkanen van worden beschuldigd
Trebendo
26-08-2003, 14:58
diefstal, geweld, drugsbezit, drugshandel, wapenbezit, openlijke geweldpleging?
Goed geraden :goedzo: Alleen nog overlast, vervuiling, beroving.
:zwaai:
:(
Trebendo
26-08-2003, 15:04
hmmmmm harde jeugd gehad zeker?
Hard is nog zacht uitgedrukt, het lijkt wel alsof ik geen jeugd heb gehad.
Heb te veel meegemaakt in mn jeugd :(
Maar ik ga pleite naar buiten
Ciao Mister :zwaai:
smily_girl
26-08-2003, 15:52
Wie van jullie is er wel eens gepakt door de smerissen/flics/scootoe/politie?? en waarom?? :D
ik ben een aantal jaren gelden tweemaal in aanraking geweest met de politie.
de eerste keer ging het om geld, er werd geld uit de kassa gehaald door een collega van me ,maar ik kreeg de schuld omdat ik als laatst achter de kassa zat.
maar ik wist al vantevoren hoe hun systeem in mekaar zat dus heb ik haar niet verraden (ik wist al dat ze me niks konden maken) :cool:
de tweede keer zaten we met een hele groep in de bios en mijn buurmeisjes zaten overdreven hard te lachen, op een gegeven moment was er een nederlandse man zo geiiriteerd door geraakt dat hij eerst een waarschuwing gaf aan die meiden, die meiden hadden als het ware SCHIJT aan die vent en begonnen weer keihard te lachen.
die man kwam naar boven en hij begon meteen te slaan en te stompen maar die man heeft ook wel rake klappen teruggekregen (bloedneus)
en omdat ik probeerde te sussen was ik zehma medeplichtig voor die homo's. (politie) SOMAARRR :( :(
Miss_Banana
26-08-2003, 15:55
Nope, they can't catch me :D
Wel bijna een keer de !ul geweest met mijn scooter, maar ik was ze te slim af :D:D:D
Miss_Banana
26-08-2003, 15:57
Origineel gepost door temsamni
En toen je samen met je zusje t.ippelde! Wou je zeggen dat je toen nooit bent gepakt! Scheve!
Dat was je moeder die je zag staan! Mankeert er wat aan je ogen?
Miss_Banana
26-08-2003, 16:01
Nee scheve! Kweet toch echt zeker dat jij dat was!
Dit zegt toch meer over jou dan over mij: Denkend terug aan mijn tijden als een jeugdeling...slechte gedachten slechte omgeving...!
P.s.: ik weet toch zeker dat het je moeder was die zich samen met je broertje aanbood om triootjes te gaan doen voor een Euro. Ze stond niet voor niets bij de schappen in EUROLAND te bedelen om gepakt te worden!!!
Miss_Banana
26-08-2003, 16:05
Dus?
Slechte opvoeding van een moeder die een ******h0ertje voor kwartjes is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.