Bekijk originele versie : honda civic of golf 3
SAMIREETJE
23-02-2007, 23:33
ik kan niet kiezen voor ene leuk autotje. Twijfel tussen een honda civic of golf 3.
Welke is beter/mooier vinden jullie. Help me out:hihi:
Miss_Magrebia
24-02-2007, 13:56
Ik zou dan voor de Golf 3 gaan, heb niets met Civics. Golf ben je ook ze weer kwijt als je die wilt verkopen
Mokroveli
24-02-2007, 14:05
bijna elke mokro heeft een golf doe eens gek en haal die civic ze zijn trouwen lekker laag en rijden heerlijk ze zijn zuiniger dan een golf.En de belasting is goedkoper du als ik jou was zou ik voor die civic gaan..
Een Civic moet je nemen als je graag wilt sleutelen en je het niet erg vind dat het ding benzine zuipt bij het leven...
Miss_Magrebia
24-02-2007, 14:10
bijna elke mokro heeft een golf doe eens gek en haal die civic ze zijn trouwen lekker laag en rijden heerlijk ze zijn zuiniger dan een golf.En de belasting is goedkoper du als ik jou was zou ik voor die civic gaan..
Zoveel zuipt een Golf 3 niet ( tenzijn je een 1.8 neemt ofzo ), kwa belasting valt dat ook reuze mee..... daarnaast zijn de onderdelen wel goedkoper en misschien wel makkelijker te verkrijgen dan een Civic
Ps: Golf 3 rijdt ook heerlijk
Dounia_girl1
15-03-2007, 11:24
Ik rij een golf 3, en hij rijdt heerlijk. Hij hoort gewoon bij mij :hihi:.
Zo'n civic is een lage auto....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.