Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Versiertrucs Marokkaanse jongens!

Pagina's : [1] 2

Sahra22
16-07-2002, 13:54

Hallo allemaal! Dit moet ik even kwijt. Ik vind dat de versiertrucjes van de gemiddelde Marokkaanse jongen/man veel te wensen overlaat. Het enige wat sommigen kunnen uitkramen is:,, Ezin of hé ssschhat" ( meiden, dit zijn mannen die dit tegen elke vrouw zeggen, dus maak je geen illusies). Dan heb je er een aantal die gaan raden naar je naam. Wat je dan bijv. hoort is dit:,, E Zakia, E Fatima, E Samira". Vrouwen die een hoofddoek dragen, krijgen vaak "El hadja" te horen. Dan heb je mannen die alleen "Tbarkallah" kunnen roepen. En dan heb je nog een percentage die echt grof worden ( als een meisje naar hun mening te sexy gekleed is) Ik lig vaak helemaal in een scheur als ik een jongen weer op een van bovengenoemde manieren een meisje zie benaderen en uiteraard afgewezen worden. Misschien moeten we een workshop starten voor dit soort mannen. " Hoe een vrouw te benaderen" Want jongens, met deze versiertrucjes krijg je behalve een dodelijke blik verder niets los. groetjes Sahra

ilyas_22
16-07-2002, 13:58
lekker belangrijk hou maar een workshopp over iets nuttigs zoals over de islam .. :kwaad:

Najib26
16-07-2002, 14:10
En toch gaan de meeste Marokkaanse meisjes daar op in (kijk op straat). Dus niet alleen die jongens zijn triest, maar die meiden ook.

Sahra22
16-07-2002, 14:22
Jongens, ga nou niet meteen zwaarmoedig zitten doen, ok! groetjes Sahra

azina17
16-07-2002, 14:25

TOCH HEEFT NAJIB WEL GELIJK, MAAR NIET ALLEMAAL DE MEESTE.... TRIEST MAAR WAAR......

Wamen
16-07-2002, 14:31
Origineel gepost door ilyas_22 lekker belangrijk hou maar een workshopp over iets nuttigs zoals over de islam .. :kwaad: Helemaal mee eens in wat je zegt.

azina17
16-07-2002, 14:55
Origineel gepost door rebel Hij kan wel op sommige punten gelijk hebben, maar hij brengt het zo negatief over. Ik hoor helemaal niks positiefs vanuit zijn kant. Het kan ook anders. JA DAAR HEB JE OOK GELIJK IN, HIJ LIJKT OPP DIE MANIER WEL HEEL ERG HATELIJK TEGENOVER DE MAROKAANSE MEISJES, MAAR DAAR MOET JE NIKS VAN AANTREKKEN, JE WEET ZELF IMMERS BETER JA TOCH?? GROETJES, MOI ;)

soussiasaida
16-07-2002, 15:00
Origineel gepost door Wamen Helemaal mee eens in wat je zegt. hahha wollah jij BENT echt grappig!! Wie opent hier nou topic's dat je op zoek bent naar de gozers en dan kom je met zo'n opmerking?? GA aub effe wieberen a scheinheil!

Sahra22
16-07-2002, 15:01
Misschien heeft Najib wel een trauma opgelopen veroorzaakt door een afwijzing van een vrouw. groetjes Sahra

soussiasaida
16-07-2002, 15:03
Origineel gepost door Sahra22 Hallo allemaal! Dit moet ik even kwijt. Ik vind dat de versiertrucjes van de gemiddelde Marokkaanse jongen/man veel te wensen overlaat. Het enige wat sommigen kunnen uitkramen is:,, Ezin of hé ssschhat" ( meiden, dit zijn mannen die dit tegen elke vrouw zeggen, dus maak je geen illusies). Dan heb je er een aantal die gaan raden naar je naam. Wat je dan bijv. hoort is dit:,, E Zakia, E Fatima, E Samira". Vrouwen die een hoofddoek dragen, krijgen vaak "El hadja" te horen. Dan heb je mannen die alleen "Tbarkallah" kunnen roepen. En dan heb je nog een percentage die echt grof worden ( als een meisje naar hun mening te sexy gekleed is) Ik lig vaak helemaal in een scheur als ik een jongen weer op een van bovengenoemde manieren een meisje zie benaderen en uiteraard afgewezen worden. Misschien moeten we een workshop starten voor dit soort mannen. " Hoe een vrouw te benaderen" Want jongens, met deze versiertrucjes krijg je behalve een dodelijke blik verder niets los. groetjes Sahra Om maar effe terug te komen op de topic; ;) Ik vind het ook om te lachen!! Hey psssssst azine, fien gadja?? hey tsssss, Walgelijk gewoon, ik zou nooit voor zo'n gozer vallen die me zo op straat benaderd! Afknapper gewoon! :rolleyes: :kwaad:

azina17
16-07-2002, 15:15
Pas was ik bij mijn nichtje en gingen we ff naar de stad.. komt er zo een ili naar mij toe: TBARKALLAH AZINE IK JOU LEUK VIND WIJ DRINK KOFFIE DAAR IK JOU PRATEN IK VAN JOU HOUDEN JIJ MOOI ZIJN... TZZ TZZ, DAT IS PAS ERG :D maar vergis je niet hoor tegenwoordig hoor ik zelfs meisjes tegen jongens roepen he pssst azine, niet te geloven gewoon, ach ja.. Liefs, MOI :)

soussiasaida
16-07-2002, 15:21
Hahahahaha ja ik weet nog een keer dat ik met mijn vriendinnen op een koopzondag in rotterdam waren.... wij werden altijd lastiggevallen door gozers en nu dachten we een keertje laten wij het ook doen........ Nou we hebben echt gelachen hey!! Moeten jullie ook een keertje gewoon doen, gewoon langs een jongen("een macho") lopen en alles roepen wat je gewend bent om te horen........ Nou je lacht je echt kapot want die jongens weten ook niet hoe ze moeten reageren...... Echt goed voor je buikspieren;)

Wamen
16-07-2002, 15:31
Origineel gepost door soussiasaida hahha wollah jij BENT echt grappig!! Wie opent hier nou topic's dat je op zoek bent naar de gozers en dan kom je met zo'n opmerking?? GA aub effe wieberen a scheinheil! Ben ik grappig bedankt voor het compliment ;)

soussiasaida
16-07-2002, 15:32
Origineel gepost door Wamen Ben ik grappig bedankt voor het compliment ;) Je weet dondersgoed waar ik het over heb wijffie :rolleyes:

Wamen
16-07-2002, 15:34

Origineel gepost door soussiasaida Je weet dondersgoed waar ik het over heb wijffie :rolleyes: Ik ben ook een wijffie god waar heb ik al die complimentjes van jou te danken ;)

Pagina's : [1] 2