Bekijk originele versie : Sommige Meiden en Jongens op de sportschool..
TwinkleEye_19
26-08-2003, 13:11
Begrijp ik écht nie :confused:
Dan zie je van die Mocro-meiden vol make-up :confused: en zweten enzo.vies gewoon...en dan zitten bv op zo'n schouder-apparaat en maar kletsen en kletsen :jammer:
Kwas 't echt op een gegeven moment zat en zei: "Hey, mag ik er nog ook op of ben je van plan hier tot sluitingstijd te zitten" :kwaad:
Ik heb een persoonlijke trainer en heb met hem doorgenomen welke apparten ik mag doen en hoeveel kilo...Ik was bezig, komt er zo'n gozer naar me toe, deze moet je zus en zo doen :confused:
What the fak, dat weet ik ook wel :ego:
En maar in de gaten houden, damnz kwas een en al :ego: daar, ik kom daar om te trainen en voor de rest moeten ze oprotuh...
En ze moeten maar eens voor hun kijken als ik m'n buikoefeningen op de grond doe :kwaad:
Vind je 't gek dat ik chagerijnig tegen ze doe :kwaad:
GillDeLaTouret
26-08-2003, 13:13
:haha:WHAAAAAAHAAAHAHAHAHAHA :hihi:
TwinkleEye_19
26-08-2003, 13:14
Wat lachen jullie mij uit :kwaad:
Tis verrot man, genoeg meiden daar (met Maku-up en al) gaan ze mij in de gaten houden :kwaad:
Vooral wanneer ik op het apparaat ga staan om m'n achterbenen te trainen...
Gaan ze achter me staan en sneaky kijken..
Tfoe, wat kijken ze naar m'n ass :kwaad:
:giechel: :giechel:
trap ze gewoon van achteren als ze weer zo kijken :hihi:
GillDeLaTouret
26-08-2003, 13:17
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Wat lachen jullie mij uit :kwaad:
Tis verrot man, genoeg meiden daar (met Maku-up en al) gaan ze mij in de gaten houden :kwaad:
Vooral wanneer ik op het apparaat ga staan om m'n achterbenen te trainen...
Gaan ze achter me staan en sneaky kijken..
Tfoe, wat kijken ze naar m'n ass :kwaad:
waar train je..kom ik ook meekijken naar je ass :love:
of samen trainen..zodat ik je muscles kan zien bewegen :love:
:stout:
Lady_moi
26-08-2003, 13:18
yak met make up zo vies :jammer:
Hahahaha komt me al te bekend voor.ik was een keer buikspieroefeningnen aan het doen aan zo"n apparaat.Je moet er zo half op liggen.Komt opeens zo"n gast naast me staan.Ik zeg zo o sorry moet jij er zo ook op(ik dacht misschien ben ik te lang bezig) zegt ie NEE IK STA JE ALLEEN TE BEWONDEREN.. IK WERD PARAAAAAAAAA, ik heb nog nooit iemand sjoooooooo vies aangekeken en hij heeft nooit meer iets tegen me gezegd.Vieze lelijkerd.Ze komen daar alleen maar om te scoren
Tetouanees
26-08-2003, 13:18
Een sportschool heeft ook een sociale functie, weet je wel met mensen in contact komen ensjoooww..................het is dus niet alleen de sport....
En nu schiet je helemaal uit je slof................. :D
Tetouanees..............
TwinkleEye_19
26-08-2003, 13:19
Origineel gepost door SaMiax
:giechel:
trap ze gewoon van achteren als ze weer zo kijken :hihi:
Wellahilla...Ik praat daar ook dan tegen niemand, en wil ook niemand leren kennen, gewoon geen behoefte aan..
Gaan ze proberen praatje te houden, opgesjoutuh, kdoe gewoon kortaf :ego:
Ze gaan zien wie Twinkle Eye is :bril:
Origineel gepost door GillDeLaTouret
waar train je..kom ik ook meekijken naar je ass :love:
of samen trainen..zodat ik je muscles kan zien bewegen :love:
:stout:
:kwaad:
Jij mag me tussen 4 muren zien :stout:
Kan ik ook flink trainen :stout:
GillDeLaTouret
26-08-2003, 13:21
:Iluvu: :verliefd: daar hou ik nou van :verliefd:
:D
Wellahilla...Ik praat daar ook dan tegen niemand, en wil ook niemand leren kennen, gewoon geen behoefte aan..
Gaan ze proberen praatje te houden, opgesjoutuh, kdoe gewoon kortaf :ego:
Ze gaan zien wie Twinkle Eye is :bril:
:kwaad:
Of nieT :hihi:
TwinkleEye_19
26-08-2003, 13:22
Origineel gepost door Tetouanees
Een sportschool heeft ook een sociale functie, weet je wel met mensen in contact komen ensjoooww..................het is dus niet alleen de sport....
En nu schiet je helemaal uit je slof................. :D
Tetouanees..............
Hey, normale praatjes aan de bar enzo is wat anders...
Maar sneaky vanachter apparten kijken en dan over je praten is heel wat anders :kwaad:
Origineel gepost door Sammy84
Hahahaha komt me al te bekend voor.ik was een keer buikspieroefeningnen aan het doen aan zo"n apparaat.Je moet er zo half op liggen.Komt opeens zo"n gast naast me staan.Ik zeg zo o sorry moet jij er zo ook op(ik dacht misschien ben ik te lang bezig) zegt ie NEE IK STA JE ALLEEN TE BEWONDEREN.. IK WERD PARAAAAAAAAA, ik heb nog nooit iemand sjoooooooo vies aangekeken en hij heeft nooit meer iets tegen me gezegd.Vieze lelijkerd.Ze komen daar alleen maar om te scoren
Ja man, ze denken dat je bent zoals die andere toetjes daar..
Damnz, ik train echt keihard (omdat ik volgende week in conditie wil zijn voor m'n trainingen) en zit gewoon uren daar, ze zullen zien dat ik niet daar kom om te luieren :ego:
Hey, normale praatjes aan de bar enzo is wat anders...
Maar sneaky vanachter apparten kijken en dan over je praten is heel wat anders :kwaad:
Ja man, ze denken dat je bent zoals die andere toetjes daar..
Damnz, ik train echt keihard (omdat ik volgende week in conditie wil zijn voor m'n trainingen) en zit gewoon uren daar, ze zullen zien dat ik niet daar kom om te luieren :ego:
Je TRAINT, omdat je in conditie wilt zijn voor je TRAININGEN :maf3:
TwinkleEye_19
26-08-2003, 14:54
Origineel gepost door House
Je TRAINT, omdat je in conditie wilt zijn voor je TRAININGEN :maf3:
:haha:
1ste trainen is fitnissen (cardio + kracht)
2de zijn de Kung Fu trainingen
En...
Dan heb ik ook gelijk meer uithoudingsvermogen voor het zwemmen, earobic en schaatsen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.