Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Heb last van weeen.....

Pagina's : [1] 2

anisa
23-02-2007, 16:43

maar het zet niet door :moe:

Pipi1900
23-02-2007, 16:50
voor je het weet lig je te creperen van de pijn en voor je het weet ben je de pijn alweer vergeten en houd je je kleine wondertje vast....het is zo'n mooie belevenis:)!

lady_of_honor
23-02-2007, 16:52
lah je 3tik wakfa sehla

anisa
23-02-2007, 16:56
voor je het weet lig je te creperen van de pijn en voor je het weet ben je de pijn alweer vergeten en houd je je kleine wondertje vast....het is zo'n mooie belevenis:)! Inchallah :) kan echt niet wachten om onze kleine wonder in me armen te mogen sluiten...:o

najat20
23-02-2007, 16:56

ik hoop dat je een gezonde meid of kerel op de wereld zult zetten en dan vergeet je alles in challah

anisa
23-02-2007, 16:58
lah je 3tik wakfa sehla Inchallah. Wens jou ook alvast een voorspoedige makkelijke bevalling toe :kus:

Aliyyah
23-02-2007, 17:00
Ik wens je een spoedige bevalling.. ik denk niet dat het lang zal duren..

anisa
23-02-2007, 17:01
ik hoop dat je een gezonde meid of kerel op de wereld zult zetten en dan vergeet je alles in challah Inchallah ya rab.... Voor jou duurt het ook niet meer zolang meer hé, ondanks de laaste loodjes het zwaarst wegen en de tijd erg langzaam gaat. Heb je al last van voorweeen?? Wens je alvast een makkelijke voorspoedige bevalling toe en moge allah swt je een gezonde kindje schenken.

anisa
23-02-2007, 17:03
Ik wens je een spoedige bevalling.. ik denk niet dat het lang zal duren.. Inchallah, soekran habiba :kus: Ik hoop het niet...., mocht er nog niks gebeuren, word ik sowieso volgende week ingeleid, omdat ik voor een stuitbevalling ga...Hoop dat het allemaal van nature zn gang gaat inchallah.

LuckyLady
23-02-2007, 17:19
Veel succes gewenst en inshallah zal jouw bevalling vlot verlopen is het jouw eerste kindje ? bij het eerste kindje kan het even duren... je krijgt eerst die voorweeën en die worden dan sterker... duurde toch 14u bij mij vanaf de eerste wee tot de bevalling sterkte meid en geniet van je kindje als het er is inshallah

anisa
23-02-2007, 17:23
Veel succes gewenst en inshallah zal jouw bevalling vlot verlopen is het jouw eerste kindje ? bij het eerste kindje kan het even duren... je krijgt eerst die voorweeën en die worden dan sterker... duurde toch 14u bij mij vanaf de eerste wee tot de bevalling sterkte meid en geniet van je kindje als het er is inshallah Inchallah... Het is inderdaad me eerste kindje, en zal er zeker van genieten inchallah, kan echt niet meer wachten hihi...

Miss_temsemen
23-02-2007, 17:23
Meid wens je een voorspoedige bevalling en hoop dat je het VOOR JE HET WEET VAN JE KLEINTJE MAG GENIETEN!!

achermijnpc
23-02-2007, 17:34
Hoe voelen die weeen aan :o En ik wens je een voorspoedige bevalling meid :sjans:

anisa
23-02-2007, 17:38
Hoe voelen die weeen aan :o En ik wens je een voorspoedige bevalling meid :sjans: Je kan het een beetje vergelijken met menstruatiekrampen, maar dan heviger en bij mij gaat het nog eens gepaard met rugweeen... Wens jou ook alvast een makkelijke voorspoedige bevalling toe, en moge allah swt je een gezond kindje schenken. :kus:

ouardanijntje
23-02-2007, 17:46

dalijk piep je wel anders,maar inscha allah zal het snel gaan voor je.en kan je je kindje in je armen houden.mooiste moment in je leven dat kan ik je garanderen.:)

Pagina's : [1] 2