Bekijk originele versie : Werkt er iemand hier op een reisbureau??
miss_hijab
23-02-2007, 16:05
Salaam oeleikoem,
Ik stond om het punt om een vliegticket te boeken op internet, naar marokko...ik keek vanochtend om 11.00 uur en toen waren de tickets 630 euro inclusief alles, ik kijk nu 4 uur later zijn de tickets verhoogd tot 790 euro! :kwaad: Is het zo dat ze peilen hoevaak mensen de site bezoeken en dat ze dan de prijzen omhoog gooien??
Weet iemand hier iets van...?
BetterThanU
23-02-2007, 16:56
ik werk niet op een reisbureau, maar het lijkt erop dat de goedkopere tickets onder je neus weg zijn geboekt en de duurdere zijn overgebleven.
Bel anders naar het kantoor van de luchtvaartmaatschappij en vraag de prijs. Je kunt dan ook meteen boeken.
Riffia_lady
23-02-2007, 21:48
salaam,
Ik werk op een reisbureau. Het is inderdaad helaas zo dat de goedkopere vluchten natuurlijk het snelst geboekt worden. De prijzen die je ziet is echt een momentopname en kan na al een uur bv al anders zijn.
Naar welke plaats in Marokko heb je gekeken?
miss_hijab
24-02-2007, 08:27
salaam,
Ik werk op een reisbureau. Het is inderdaad helaas zo dat de goedkopere vluchten natuurlijk het snelst geboekt worden. De prijzen die je ziet is echt een momentopname en kan na al een uur bv al anders zijn.
Naar welke plaats in Marokko heb je gekeken?
Naar oujda...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.