Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is de beste tijd om af te rijden?

MaRoCcInA
23-02-2007, 15:36

Hey Mensen, Ik moet over een tijdje afrijden, heb al aangevraagd enz, dus in maart gaat het gebeuren :o . Maar ik moet afrijden om 14:00. Hebben jullie daar ervaring mee? Is het beter in de middag of ochtend? :rolleyes:

led_zeppelin
23-02-2007, 16:24
Om 14:00 uur is het relatief rustig op de weg, dus het lijkt me een goed moment.

Realiteit01
23-02-2007, 20:38
Gaat niet om de tijd, je moet gewoon geluk hebben die dag, die krijg je door te bidden! succes.

meisje_99
23-02-2007, 22:16
Ik heb ook om 14.00 uur moeten afrijden Het was erg rustig op de weg, maar goed, ik woon ook niet in een drukke stad:hihi: In iedergeval is 14.00 een gunstige tijd! Kinderen zitten op school. Snelweg is ook rustig, dus kun je makkelijk invoegen. Ik vond het een mooie tijd en heb hem hamdoeillah ook gehaald gelijk. En als er wat onverwachts gebeurt, moet je niet in paniek raken maar gelijk er op reageren, want daar kijken ze ook naar, athans dat vertelde hij mij wel! O ja, en ik had niet echt vlekkeloos gereden zei hij, maar het was goed genoeg. Je mag dus gewoon fouten maken, maar je moet het van je af kunnen zetten en verder kunnen gaan. Succes, inshallah haal je hem.:kus:

lady_of_honor
24-02-2007, 12:29

ik moest afrijden om 11.15 was echt een geweldige tijd. lekker rustig.

Paars_Pareltje
24-02-2007, 14:01
Hey Mensen, Ik moet over een tijdje afrijden, heb al aangevraagd enz, dus in maart gaat het gebeuren . Maar ik moet afrijden om 14:00. Hebben jullie daar ervaring mee? Is het beter in de middag of ochtend? Hey meid, Op zich is het best rustig om twee uur 's middags... hoop alleen niet dat je moet afrijden op een Vrijdag... dan is het juist zelfs dan druk! Zelfs moest ik afrijden om 10.00 's morgens op een Maandag... heerlijk rustig!... en het resultaat mocht er wezen... in één keer geslaagd :banana: Nog ff een tip: kijkgedrag is erg belangrijk... al zit je op een rechtdoorgaande weg is het belangrijk om af en toe in je binnenspiegel te kijken... ze3ma om te laten zien dat je het kijken erg belangrijk vindt... Verder wens ik je veel succes meid!!!!!!!!!!!

missriffia03
24-02-2007, 14:45
ik moest om 15.50 rijden en was behoorlijk druk maar het mooie ervan is dat ik wel gewoon veel beter oplette omdat er zoveel om je heen gebeurt dus eigenlijk maakt t niet uit als je maar goed oplet en laat zien dat je de controle over de auto hebt en zowieso heel veel soeras zeggen

Goodwife
24-02-2007, 16:39
ik denk pers s ochtends is het een stuk rustiger kusz

saidatjuuuh
24-02-2007, 19:59
Ik heb ook om 14.00 uur moeten afrijden Het was erg rustig op de weg, maar goed, ik woon ook niet in een drukke stad:hihi: In iedergeval is 14.00 een gunstige tijd! Kinderen zitten op school. Snelweg is ook rustig, dus kun je makkelijk invoegen. Ik vond het een mooie tijd en heb hem hamdoeillah ook gehaald gelijk. En als er wat onverwachts gebeurt, moet je niet in paniek raken maar gelijk er op reageren, want daar kijken ze ook naar, athans dat vertelde hij mij wel! O ja, en ik had niet echt vlekkeloos gereden zei hij, maar het was goed genoeg. Je mag dus gewoon fouten maken, maar je moet het van je af kunnen zetten en verder kunnen gaan. Succes, inshallah haal je hem.:kus: inderdaad 2uur is een hele mooie tijd om af te rijden.. ik zelf moest om 10:30 afrijden.. opzich ook een mooie tijd! insha allah haal jij hem ook gauw meid!