Bekijk originele versie : het meest missen??
Hallo,
veel mensen gaan/zijn al op vakantie maar wat missen jullie nou het meest in nederland als jullie in marokko zijn en wat missen jullie het meest in marokko als jullie in nederland zijn???
Jullie begijp :D
Groetjes,
MOI ;)
tha_lady
16-07-2002, 11:49
mijn computer en mijn bed :D dat is iets wat ik altijd mis als ik niet thuis bed
laterZ :blauwkus:
HAHAHAHA... zeker ik ga ook mijn bed missen...
tha_lady
16-07-2002, 12:12
ow wacht ik weet er nog een : een glas pakken en gewoon naar de kraan lopen om water te drinken !!!!!!
tha_lady
16-07-2002, 12:14
nog een
de snackbar!!!!!!
HAHA WALLAH HELA, EN WAT MIS JE IN NEDERLAND
ilyas_22
16-07-2002, 13:15
de regen . :zwaai:
een mijn fiets. :D
tha_lady
16-07-2002, 13:24
Origineel gepost door azina17
HAHA WALLAH HELA, EN WAT MIS JE IN NEDERLAND
de zon, dat je je geen zorgen hoeft te maken over wat de volgende dag gaat komen :D
Origineel gepost door ilyas_22
de regen . :zwaai:
een mijn fiets. :D
De regen nou je het zegt mis ik ook wel een beetje,
en ik ging een keertje in marokko op de fiets van mijn neef die wij voor hem gekocht hadden WILLIE je had die gezichten moeten zien... hahaha, net of ze water zagen branden :D
dit jaar neemt mijn broer een scooter mee ga ik ook ff een rondje doen
ben benieuwd hoe die mensen dan gaan reageren.....
LIEFS,
MOI ;)
Nadoriaaa
16-07-2002, 13:30
Ik zal de serie's missen :( en het eten van Appie heijn :D
Enne de regen zal ik ook een beetje missen....
Gegroet,
Nadoriaaa :zwaai:
Origineel gepost door tha_lady
de zon, dat je je geen zorgen hoeft te maken over wat de volgende dag gaat komen :D
NOU IK VRAAG ME ALTIJD AF WAT DE VOLGENDE DAG KOMT, ZE LATEN ONS DAAR NOOIT MET RUST AL DIE FAMILIE DAAR HEB IK ECHT EEN HEKEL AAN ZE ZIJN NIET EENS ECHT FAMILIE MAAR BIJV ACHTER ACHTER NICHT VAN DE OOM VAN MIJN MOEDER OFZO, EN DAN KOMEN ZE ETEN, SLAPEN, MIJ KLEDING JATTEN EN HELPEN NEE HOOR ALLEEN MAAR ETEN EN SLAPEN TFOEEEEEEEEE DIT JAAR WORD ECHT ANDERS NIEMAND KOMT ER BIJ ONS IN IK ZEG GEWOON DAT WE WEG GAAN MISSCHIEN HARD MAAR HUN SCHAMEN ZICH OOK NIET, JA TOCH??
HUN GA IK ABAHDA NIET MISSEN :D
LIEFS,
MOI ;)
tha_lady
16-07-2002, 13:32
De regen nou je het zegt mis ik ook wel een beetje,
en ik ging een keertje in marokko op de fiets van mijn neef die wij voor hem gekocht hadden WILLIE je had die gezichten moeten zien... hahaha, net of ze water zagen branden :D
dit jaar neemt mijn broer een scooter mee ga ik ook ff een rondje doen
ben benieuwd hoe die mensen dan gaan reageren.....
LIEFS,
MOI ;)
mijn broer had een paar jaar geleden ook een scooter meegenomen shit dat was pas erg iedereen keek je aan als ze je daar op zagen
Origineel gepost door Nadoriaaa
Ik zal de serie's missen :( en het eten van Appie heijn :D
Enne de regen zal ik ook een beetje missen....
Gegroet,
Nadoriaaa :zwaai:
O'JA DE TV... :)
tha_lady
16-07-2002, 13:35
NOU IK VRAAG ME ALTIJD AF WAT DE VOLGENDE DAG KOMT, ZE LATEN ONS DAAR NOOIT MET RUST AL DIE FAMILIE DAAR HEB IK ECHT EEN HEKEL AAN ZE ZIJN NIET EENS ECHT FAMILIE MAAR BIJV ACHTER ACHTER NICHT VAN DE OOM VAN MIJN MOEDER OFZO, EN DAN KOMEN ZE ETEN, SLAPEN, MIJ KLEDING JATTEN EN HELPEN NEE HOOR ALLEEN MAAR ETEN EN SLAPEN TFOEEEEEEEEE DIT JAAR WORD ECHT ANDERS NIEMAND KOMT ER BIJ ONS IN IK ZEG GEWOON DAT WE WEG GAAN MISSCHIEN HARD MAAR HUN SCHAMEN ZICH OOK NIET, JA TOCH??
HUN GA IK ABAHDA NIET MISSEN :D
LIEFS,
MOI ;)
hahahah dat komt heel erg veel voor maar bij ons nooit ze komen wat eten drinken praten en naar huis, misschien blijven er wel nichtjes slapen maar die komen ook uit nederland die hebben hun eigen kleding dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken ;)
Origineel gepost door tha_lady
mijn broer had een paar jaar geleden ook een scooter meegenomen shit dat was pas erg iedereen keek je aan als ze je daar op zagen
Nou en laat ze lekker kijken, moet je gewoon schijt aan hebben ze willen graag met je ruilen zeker weten :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.